Cartea lunii de la CIM este Post-Truth Business, The: How to Rebuild Brand Authenticity in a distrusting World”de Sean Pillot de Chenecey.

Brandurile sunt construite pe încredere, dar într-o lume post-adevăr, ele se confruntă cu o provocare importantă: lumea modernă este definită atât de mult prin neîncredere. O ruptură a conexiunii vitale, de încredere, dintre branduri si consumatori, la care se adaugă dispariția autenticității ca pilon de bază al brandului, determină enorme probleme pentru business-uri la nivel global. Dacă un brand nu este considerat de încredere, atunci, în momentul în care apare posibilitatea unei alegeri, acesta va fi respins în favoarea unuia care prezintă încredere.

Cartea Post-Truth Business, The: How to Rebuild Brand Authenticity in a distrusting World” oferă o cale de urmat pentru orice organizație care dorește să reconstruiască autenticitatea brandului, într-o lume a lipsei de încredere. Aceasta explică problemele interconectate cu care se confruntă business-urile, abordând subiecte precum: impactul știrilor false, dezinformarea, protejarea vieții private, alături de viața privată ca un bun comercial, de ce și cum trebuie brandurile să transmită mesaje cu înțeles, pericolele activităților de marketing cultural neautentice, exemple de capitalism conștient și activism de brand, lecții de autenticitate de la artizani și inovatori, capitalul național de branding și reputație, utilizarea puterii unui brand de încredere.

Cartea „Post-Truth Business, The: How to Rebuild Brand Authenticity in a distrusting World” explică cum să întărești angajamentul consumatorilor, închizând „prăpastia credibilității brandului” și este plină de exemple de oameni inspirați, branduri și campanii internaționale din domenii precum modă, frumusețe, outdoor, băuturi, finanțe, media, tehnologie, divertisment și sănătate. Fiecare dintre ele demonstrează o cale de urmat dinamică și pozitivă.

CONTENTS

  • Chapter – 0: Introduction – Brands are built on trust;
  • Chapter – 1: Alternative Facts – and the War on Truth;
  • Chapter – 2: Privacy as a Human Right – and a Tradable Asset;
  • Chapter – 3: #SkipAd vs Connections with Meaning;
  • Chapter – 4: Conscious Capitalism and Brand Activism;
  • Chapter – 5: Price, Provenance and Transparency;
  • Chapter – 6: Makers, Innovators and Outsiders;
  • Chapter – 7: Reputation Capital and National Branding;
  • Chapter – 8: The Marketing of Culture;
  • Chapter – 9: Truth, Lies and Advertising;
  • Chapter – 10: Summary and The Post-Truth Brand Manifesto;
Knowledge sharing is caring.