Cursuri de scurta durata

 

  • CURSURI DE SCURTA DURATĂ

    Probleme mari şi întrebări lungi rezolvate în cursuri scurte! Cursurile de marketing deschise de scurtă durată acoperă nevoi punctuale de training de marketing, atât în cursuri deschise, cât şi în cursuri dezvoltate la cerere, în interiorul companiilor.

  • Durată

    2 zile

    Preț

    250 GBP + TVA

  • MARKETING GATEWAY: Curs intensiv de marketing

    Programul Marketing Gateway asigură celor care vor să intre în domeniul marketingului, suportul teoretic necesar pentru o viitoare certificare internațională în marketing. Este un curs intensiv de doua zile care vă asigură parcurgerea conceptelor și noțiunilor fundamentale de marketing.

  • Durată

    O zi

    Preț

    150 GBP + TVA

  • DIGITAL GATEWAY: Curs intensiv de marketing digital

    • Programul Digital Gateway este un curs introductiv în marketing digital care oferă participanților noțiuni și instrumente de bază referitoare la înțelegerea mediilor digitale, planificarea campaniilor digitale, comportamentul consumatorului în mediul digital, dezvoltarea tehnologiei digitale, mixul de marketing digital, monitorizarea și masurarea campaniilor digitale.

  • Durată

    2 zile

    Preț

    750 RON + TVA

  • Curs MARKETING PRIN GOOGLE

    Seria de cursuri practice a aparut din nevoia de a oferi celor implicați în departamentul de marketing, instrumente utile, pe care să le aplice în campaniile și activitățile curente de marketing. Cursul practic „Marketing prin Google” este alcătuit din patru module de câte trei ore fiecare. Modulele se pot parcurge și independent.

  • Durată

    7 ore

    Preț

    550 Lei + TVA

  • Introducere in marketing digital

    Structurat în două module, unul teoretic și unul practic, cursul este conceput pentru a oferi tuturor celor interesați să profite de oportunitățile pe care le aduc noile tehnologii și canale de comunicare.

  • Durată

    1 zi

    Preț

    550 Lei + TVA

  • Workshop Google Analytics

    Cursul se adresează celor care folosesc deja Analytics ca instrument de analiză a rezultatelor site-ului și raportare și care doresc să afle tehnici avansate de interpretare a datelor. Cursanții vor învăța să utilizeze segmente avansate în rapoarte, să parametreze obiective de business relevante pentru site-ul lor și să identifice datele care ajută la luarea deciziilor strategice în companie.

Scroll Up