• Cursuri certificate marketing digital

DE CE SĂ URMAŢI UN CURS CERTIFICAT?

 Cursurile certificate de marketing digital asigură echilibrul între teorie şi practică într-un program de studiu structurat!  

 Nevoile de training în marketing online şi digital sunt multe şi vaste. Un program de training de marketing certificat asigură timpul, teoria, instrumentele şi contextul necesare pentru a obţine rezultate mai bune ca profesionist de marketing prin canalele digitale fie la nivel tactic,  fie la nivel strategic.

Fiecare curs certificat cuprinde un program teoretic de aproximativ 12 săptămâni care asigură însuşirea noţiunilor şi instrumentelor de bază analiză, audit, implementare, monitorizare şi evaluare. Ulterior, participanţii aplică ceea ce învaţă într-o lucrare care rezolvă probleme din organizaţia în care lucrează!

STRUCTURA CURS CERTIFICARE DIGITAL STRATEGY

Intelegerea implicatiilor strategice ale mediului digital disruptiv (10%)
Generarea de insight-uri relevante legate de mediul digital ( 20%)

Dezvoltarea de recomandari strategice cu scopul de a atrage, a converti si a pastra clienti (20%)
Livrarea unor raspunsuri rapide la comportamentele in schimbare ale clientilor (20%)

Managementul si optimizarea canalelor de comunicare si continut cheie intr-un plan strategic integrat de marketing digital (20%)
Aplicarea unor indicatori de performanta cheie pentru a analiza comportamentele sociale, de comportament si de atitudine ale clientilor (10%)

 

ORAR SI PROGRAM DE PREGATIRE

Inainte de a incepe lucrarea practica aveti un orar individual flexibil de pregatire teoretica care ar trebui sa dureze cel putin 8 sau 10 saptamani. Veti gasi orarul la acest link şi programa detaliată aici. 

Aprofundare suport teoretic

Sesiunea 1 – Mediul digital in schimbare

Sesiunea 2 – Realizarea unui audit de marketing digital

Sesiunea 3 – Dezvoltarea obiectivelor si a strategiei digitalale

Sesiunea 4 – Dezvoltarea unui mix de marketing digital (1)

Sesiunea 5 – Dezvoltarea unui mix de marketing digital (2)

Sesiunea  6 – Realizarea unui plan de actiune digitala 

Sesiunea 7 – Monitorizarea si masurarea planurilor de marketing digital 

Sesiunea 8 – Testarea si optimizarea strategiilor de marketing digital

Aplicare practica

Cunonstintele, instrumentele si suportul teoretic va fi aplicat practic intr-o lucrare care are la baza cerinte concrete legate de obiectivele de marketing ale organizatiei in care lucreaza cursantii.

Cum se evalueaza modulul?

Cursatii vor realiza un portofoliu de activitati in compania la care lucreaza sau o organizatie la alegere. Structura portofoliului este alcatuita din trei cerinte principale legate de cercetare, planificare si evaluare.

CAT COSTA?

450£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adica studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

690£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adica studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la Bucuresti.

La taxa de curs se adauga taxa de membru CIM, in valoare de 60£, valabila un an de zile, si taxa de evaluare de 180£. Taxele de curs se vor plati doar cand cursantii aleg sa sustina examenul.

Ce spun absolventii despre experienta de studiu intr-un program de certificare internationala?

sarbrinaStrategia digitala, un “must have”. Noi, oamenii din marketing avem nevoie de  resurse utile care sa ne ajute in construirea strategiei corecte. Eu le-am gasit cu ajutorul celor de la Institutul de Marketing si recomand tuturor celor interesati modulul de Strategie Digitala.

CIM Diploma in Marketing Profesional

Sarbrina Mitu

Marketing Expert, SAP Romania

 

 

 

 
Cat dureaza?

4-6 luni

 

Programe scurte certificare

 

Anunta-ma cand este urmatorul curs!

 

Afla mai multe informatii!