• DIPLOMA ÎN MARKETING PROFESIONAL

Cui se adresează?

Dacă sunteți responsabil în conducerea activităților de marketing la nivel operațional, sunteți avansat la o poziție de marketing de nivel mediu, doriți să va îmbogățiți cunoștințele dobândite la nivel de Certificat sau doriți o mai bună înțelegere a resorturilor de business care stau la baza managementului în marketing, acest nivel poate fi cel potrivit pentru dumneavoastră.

În principiu, candidații pentru această calificare au următorul profil:

  • Responsabili/Coordonatori de marketing;
  • Business development manageri;
  • Manageri de departament;
  • Brand manageri/Manageri de produs;
  • Manageri de marketing;
  • Manageri Clienți/Responsabili Clienți. 
Examene

Veți fi pregătit și susținut de către Oxford College of Marketing să treceți probele de evaluare ale  Chartered Institute of Marketing (CIM). Există trei posibilități pentru a da examenul în fiecare an în luna aprilie, iunie și decembrie. Pentru acest modul, vă sfătuim să faceți cât mai multe teme pentru că profesorii noștri să le noteze și să va ofere feedback. Veți avea, de asemenea, posibilitatea de a face și o simulare de  examen, sub îndrumarea tutorilor noștri,  care de asemenea va fi notată și pentru care veți primi feedback prețios.

Examenul scris se va susține într-un centru British Council, cel mai apropiat de orașul în care locuiți.

Lucrări

Există trei date fixe pentru predarea lucrărilor în fiecare an (în lunile aprilie, iunie și decembrie). Veți fi pe deplin ghidat și informat despre acestea, în  grupul de studiu din care veți face parte sau în cadrul webinarelor. Este ideal ca lucrarea pentru fiecare modul să fie realizată pe organizația dumneavoastră sau o organizație cu care sunteți familiarizat. Veți avea nevoie de timp pentru a realiza rapoarte destul de lungi, însă veți avea un profesor care vă va ghida și va va oferi feedback cu privire la munca dumneavoastră.

STRUCTURĂ DIPLOMA IN MARKETING PROFESIONAL

Cursul este alcătuit din trei module, două de baza și unul la alegere dintre cele opționale.

Parcurgerea acestui modul sprijină cursanții să adopte o abordare strategică în planificarea de marketing pentru a dobândi și crește avantajul competitiv în organizațiile în care lucrează. Vă veți familiariza cu instrumente de analiză a situației și a problemelor de marketing dintr-o organizație și veți aprofunda tehnici pentru evaluarea contextului intern și extern. Veți parcurge și aprofunda toate etapele din cadrul procesului de marketing, de la audit până la procese strategice de decizie și implementarea planurilor de marketing. Prin parcurgerea acestui modul vă veți perfecționa modul în care administrați resursele de marketing. Veți fi ghidați să aplicați tehnici de monitorizare și măsurare care vă vor ajuta să va atingeți obiectivele strategice de marketing.

Evaluarea acestui modul se va face printr-un examen de trei ore bazat pe un plan de marketing pe care îl veți pregăti din timp sub îndrumarea tutorilor din Marea Britanie. Pentru ca studenții să fie bine pregătiți, se organizează și o simulare de examen înainte de examenul propriu-zis.

Acest modul analizează importanța gestionării datelor de marketing pentru a lua decizii eficiente. Prezintă rolul indicatorilor de performanță de marketing în cadrul unei organizații și arată cum înțelegerea unui set de tehnici de măsurare pot ajuta organizațiile să ajungă la noi insight-uri și decizii strategice. Veți înțelege cum importanța acordată evaluării și monitorizării, aliniată obiectivelor de business poate crește eficacitatea activităților de marketing. Veți învață să selectați și să utilizați surse de date adecvate pentru analiză de marketing și instrumente care să va asigure procese de decizie eficiente.

Modulul se evaluează printr-o lucrare de 16 pagini pe care o veți realiza cu ajutorul unui tutore desemnat să vă ghideze și să vă răspundă la întrebări.

Pe parcursul acestui modul, studenții CIM vor aprofunda informații despre cum pot implementa practici de marketing digital în planificarea strategică de marketing pentru organizațiile în care lucrează. Evidențiază cum înțelegerea și analiza micromediului și a macromediului pot ajuta organizațiile să facă față problemelor care pot apărea în mediul digital și în livrarea obiectivelor, în așa fel încât să poată dezvolta recomandări strategice. Modulul oferă informații despre cum pot organizațiile să răspundă rapid nevoilor pieței în care se află prin crearea unui mix de marketing digital adecvat. Se vor aprofunda instrumente de management și indicatori de măsurare a performanței digitale și se va pune accent pe utilizarea lor pentru a sprijini atingerea obiectivele de business ale organizației.
Acest modul se evaluează printr-o lucrare de 16 pagini pe care o veți realiza cu ajutorul unui tutore desemnat să vă ghideze și să vă răspundă la întrebări.

Studenții CIM vor învață pe parcursul acestui modul de ce sunt importante abordarea vizionară și incorporarea inovației în practicile de marketing și cum ar putea ajuta organizațiile în care lucrează să înfrunte provocările unor piețe dinamice și în schimbare. Se pune accent pe înțelegerea relației dintre marketing și antreprenoriat și cum poate aceasta ajută organizațiile să livreze soluții de marketing puternice și convingătoare. Veți identifica factorii cheie în dezvoltarea și creșterea inovației în cadrul organizației și în ce privește funcția de marketing. Modulul cuprinde și informații despre importanța rolului marketingului intern în susținerea unei culturi a inovării și în implementarea programelor pregătire continuă și de management al schimbării.

Evaluarea acestui modul se va face prin intermediul unui portofoliu pe care îl veți realiza cu ajutorul unui tutore desemnat să vă ghideze și să vă răspundă la întrebări.

CÂT COSTĂ?

Programul de certificare presupune achitarea, integrală sau per modul, a trei tipuri de taxe: taxa de tuition, taxele de evaluare și taxa de membru CIM.

1350£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

2070£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de  65£, valabilă un an de zile, taxa de evaluare de 185£/modul și taxa de supraveghere examen la British Council de 170£ (pentru modulul Strategic Marketing). Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

 

 

 

Cat dureaza?

12-15 luni/ 450 ore

 

CURSURI CIM

 

Anunta-ma cand este urmatorul curs!

 

Afla mai multe informatii!

Scroll Up