Totul despre programele de certificare

Cursurile de marketing acreditate și programele de studiu certificate  se  derulează după un proces riguros și sunt investiții de timp pe termen lung.

Găsiți mai jos răspunsurile la lista de întrebări frecvente adresate de profesioniștii interesați de cursurile noastre.

Chartered Institute of Marketing (CIM) are cerinţe şi reglementări specifice legate de admitere pentru fiecare nivel de studiu şi un test de diagnoză care vă permite să vă testați cunostințele și să fiți admis la nivelul corespunzător.

Oxford College of Marketing și Institutul de Marketing funcționează de peste  8  ani  ca reprezentanți acreditați  în România pentru a vă ajuta să vă alegeți cea mai potrivită opțiune și să începeți de la cel mai înalt nivel posibil.

Pentru a vă putea consilia şi ajuta, vă invităm să ne contactați sau să cereți oricând sfatul direct coordonatorului centrului de consiliere și suport din România, Oana Sav. De asemenea, verificaţi calendarul nostru şi programaţi din timp participarea la una din serile noastre deschise pe care le desfășurăm periodic la Bucureşti.

Puteți parcurge întâi programul nostru Marketing Gateway pentru a fi siguri că înțelegeți și stăpâniți bazele teoriei de marketing. Acest pas vă poate permite să fiți admiși ulterior la un nivel Chartered Institute of Marketing (CIM) cât mai avansat. Ulterior, dacă vă înscrieți la un program complet de certificare, taxa plătită pentru Marketing Gateway se va deduce din taxa totală de curs (tuition).

Soluțiile puse la punct împreună cu Oxford College of Marketing ne permit să asigurăm o procedură de admitere cât mai flexibilă, care să ia în considerare atât experiența anterioară în domeniu, cât și studiile de profil. Acest lucru inseamnă că vă sprijinim să fiți admiși la cursul potrivit și la un nivel cât mai avansat, ceea ce înseamnă o economie de timp și de bani.

Durata de desfăşurare a cursurilor pentru obținerea certificărilor variază între 4 și 6 luni și un număr de 150 de ore de studiu pentru un curs acreditat de scurtă durată și 12-18 luni pentru o certificare integrală de tip Certificat sau Diplomă.

Orarele noastre sunt însă flexibile pentru a vă permite să parcurgeţi materia şi să treceţi examenele în ritmul dorit. Perioadele menționate mai jos sunt orientative şi au la bază profilul cursantului care lucrează cu normă întreagă şi studiază în varianta la distanţă. Dacă aveţi mai mult timp liber la dispoziţie sau alegeţi alternativa combinată cu weekenduri intensive şi workshop-uri la zi (blended learning) este posibil să parcurgeţi rapid un program de training şi certificare.

Vă oferim maximă flexibilitate, în aşa fel încât să nu plătiţi în nici un caz mai mult dacă, dintr-un motiv sau altul, aveţi nevoie să amânaţi un examen. De asemenea, indiferent de rezultatele la probele de evaluare, veţi avea acces la materialele de studiu până promovaţi toate examenele.

Orarele cursurilor sunt dezvoltate pentru fiecare modul în funcție de sesiunile oficiale de evaluare ale Chartered Institute of Marketing (CIM) din aprilie, iulie, septembrie și decembrie iar insrierea se face cu minimum trei luni înainte pentru fiecare. La fiecare modul și nivel de certificare există programe de training care încep în ianuarie, martiemai sau septembrie.

Modulele unui program complet de certificare în marketing se pot parcurge în orice ordine și fiecare modul beneficiază de recunoaștere independentă printr-un Award de la Chartered Institute of Marketing ( CIM).

Pentru cursanții care doresc mai multă interacțiune și aleg un program blended learning însă, recomandăm să solicite consiliere și ordinea recomandată în România de Institutul de Marketing pentru  a profita la maximum de orarele de pregătire locale, de weekend-urile intensive și de workshop-urile care au loc la București.

Veți studia cu practicieni de marketing cu experienţă în marketing, consultanţi, profesori universitari, dar şi examinatori Chartered Institute of Marketing (CIM), care vă pot sprijini să înţelegeţi mai bine cerinţele şi procedurile de evaluare şi certificare.

Pentru fiecare lucrare sau examen, pe lângă suportul din platforma on-line sau trainerii şi tutorii care susţin cursurile la zi, workshopurile şi weekendurile intensive, veţi avea alocat un tutore personal, cu care veţi lucra individual şi care vă va ghida să realizaţi lucrarea sau planul de marketing pentru examen.

Pentru toate materialele de studiu, cursurile, examenele şi lucrările noastre, platforma de studiu la distanță, webinarele şi cursurile pentru programele de certificare CIM, folosim doar limba engleză.

Veți avea nevoie de un nivel ridicat de limba engleză pentru a vă putea finaliza studiile. Este recomandat un nivel IELTS 6.5 sau unul superior. Un test în limba engleză poate fi solicitat pentru admitere. Alternativ, puteţi opta pentru perfecţionare suplimentară pentru limba engleză alături de noi şi colegii din Marea Britanie.

Cursurile de scurtă durată care nu sunt incluse în programele de certificare internaţională și programele de training customizate cu traineri locali sunt susţinute în limba română.

De-a lungul studiului pentru programul de certificare internaţională beneficiaţi de suport complex on-line, incluzând suport permanent pe platformă, webinare, corectare teme, tutori individuali şi manageri de curs, dar şi offline, prin cursuri intensive la zi. De asemenea, beneficiați şi de sprijin de la echipa de suport local din România.

Aveți la dispoziție cea mai nouă tehnologie e-learning, accesibilă și de pe telefonul mobil, cu webinare, note de curs, referințe, cărți, referințe site-uri web, exemple și analiza întrebărilor de examen, teste ale progresului, prezentări PowerPoint și fișiere multimedia pentru a acționa ca „aide memoirs” pentru fiecare secțiune și video oferite de Oxford Learning Lab. Veți beneficia tot timpul de sprijin și suport. Indiferent de cursul sau nivelul de studiu la care sunteți admis aveți acces permanent la sistemul de studiu on-line și la echipa de suport – prin telefon sau e-mail, date de contact pe care le veti primi automat de la Oxford College of Marketing printr-un email de bun venit, dar și forum și suport în România.

Mai exact, veţi avea acces la:

  • Platforma on-line a Oxford College of Marketing în care aveţi disponibile toate materialele de studiu cu sesiuni interactive, prezentări, podcasturi, materiale video, exemple de lucrări și planuri de marketing
  • Webinare live pe parcursul cărora puteți interveni și pune întrebări direct
  • Două variante de orar de studiu pentru fiecare dintre cele trei sesiuni de evaluare din an din aprilie, iulie și decembrie
  • Tutori cu care veţi lucra individual la fiecare modul de certificare și care vă vor oferi două runde de feedback
  • Participare gratuită la cursurile Digital Gateway și Marketing Gateway, cursuri teoretice intensive de suport, create de Oxford College of Marketing, dacă sunteți înscriși la cursurile blended learning.

Vă invităm să citiţi câteva interviuri cu absolvenţi şi cursanţi de-ai noștri despre modul în care au studiat cu noi.

Cu Oxford College of Marketing și Institutul de Marketing, opțiunea de a studia la distanță este un proces interactiv. Veți avea un contact permanent cu noi și în plus aveți posibilitatea de a iniția și păstra legatura cu alți colegi și studenți din întreaga lume aflați la același nivel de studiu ca și dumneavoastră prin forum sau la evenimentele și  cursurile la zi din România.

Testați chiar acum platforma de studiu la distanță! (username & password: guest)

http://www.oxcomlearning.com/course/view.php?id=345 – Certificat

http://www.oxcomlearning.com/course/view.php?id=347 – Diplomă

Ca student la distance learning puteți începe oricând să studiați cu noi, astfel încât aceasta nu este o problemă pentru dumneavoastră.  Aveți la dispotizitie cea mai nouă tehnologie e-learning cu webinare, note de curs, referințe manuale, referințe site-uri web, exemple și analiza intrebărilor de examen, teste ale progresului de sine, prezentări PowerPoint și fișiere multimedia pentru a acționa ca „aide memoirs” pentru fiecare secțiune și video oferite de Oxford Learning Lab. Veți beneficia tot timpul de sprijin și suport. Indiferent de cursul sau nivelul de studiu la care sunteți admis aveți acces permanent la sistemul de studiu on-line și la echipa de suport (prin telefon sau e-mail).

Dacă doriți suport suplimentar, prin înrolarea în programul blended learning, beneficiați de weekenduri intensive la București, cu traineri din Marea Britanie și workshopuri de suport pentru realizarea planurilor de marketing și a lucrărilor de evaluare.  Vă recomandăm să urmăriti orarele dedicate pentru a profita de acest suport.

Cu Oxford College of Marketing opțiunea de studiu la distantă este un proces interactiv. Veți avea un contact permanent cu colegiul și în plus aveți posibilitatea de a iniția și păstra legătura cu alți colegi și studenți din întreaga lume aflați la același nivel de studiu ca și dumneavoastră.

Efortul individual depinde foarte mult de cunoștințele și experiența anterioară. Din experiența noastră cu studenții, estimăm că un volum de studiu între 5 și 10 ore pe săptămână este suficient. E nevoie însă de studiu susținut în perioada examenelor și cea de predare a lucrărilor.

Numărul de ore de studiu recomandat de Chartered Institute of Marketing (CIM) pentru un modul este de 150 de ore dintre care:

– 50 de ore ghidate (GLH- guided learning hours), care cuprind tot ce înseamnă studiu cu sprijinul profesorilor și tutorilor – webinare, feedback individual pe lucrări și planuri de marketing, workshop-uri și cursuri la zi;

– 100 de ore de studiu individual – lectură, webinare înregistrate, podcast-uri sau teme individuale.

Pentru programele avansate Diploma Profesională Chartered PostGraduate și Programul de Leadership în Marketing,veți avea nevoie de 200 de ore pe modul.

Dacă nu promovați un examen sau o lucrare de evaluare a unui modul, va trebui să reluați studiul pentru modulul respectiv. În acest caz, vă recomandăm să recapitulați teoria și să exersați cât mai multe întrebări de examen. Veți avea acces gratui la platforma Oxford College of Marketing până când promovați, fără să plătiți din nou întraga taxa de studiu. 

În vederea finalizării lucrării pentru evaluarea unui modul, vă punem la dispoziţie tutori din Marea Britanie care să vă ghideze şi să vă ofere feedback pe parcursul proiectului. Va trebui însă să achitați o nouă taxă pentru acest suport în valoare de 120 lire +TVA şi o nouă taxă de evaluare CIM.

Înțelegem că situația economică sau viața personală a studenților noștri nu este scutită de probleme și din acest motiv încercăm să găsim soluții pentru a-i susține în aceste împrejurări și a le oferi suport pentru continuarea studiilor.

De asemenea, cursanţii pot relua cursurile chiar și dacă se mută din ţară din motive profesionale sau dacă au achitat taxele în centrele noastre din România sau Marea Britanie. Astfel, chiar dacă aţi achitat taxele de curs în ţară şi doriţi să continuaţi studiul în Anglia, veţi fi admis la oricare dintre centrele noastre internaţionale, fără a plăti suplimentar.

Centrul nostru de studii din România asigură, prin More Marketing Solutions, plata în lei, la cursul BNR al zilei şi posiblitatea de a achitare a taxei de curs în două tranşe de către cei care îşi finanţează singuri cursurile, la interval de două luni una față de cealaltă. Taxele se achită prin transfer on-line în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la RAIFFEISEN BANK.

Taxele CIM se pot plăti on-line cu card de credit/debit sau prin transfer bancar și se achită doar înainte de exemn. Astfel, costurile sunt eșalonate, în funcție de cele trei sesiuni oficiale de examinare ale CIM: aprilie, iulie și decembrie.  Veți primi alerte și informații periodic legate de plata acestora. 

Accesul la platfoma de studiu on-line şi la cursurile la zi se face doar în momentul în care a fost înregistrată plata taxei de studiu (tuition).

Pentru studenții finanțați de compania la care lucrează, accesul la cursuri se face după ce a fost agreeat un contract sau a fost aprobat planul de training cu angajatorul. Foarte des, plata cursurilor noastre de certificare este susţinută de către angajatori şi plătită integral de către companiile la care lucrează studenții. În plus, companiile includ obținerea de certificări profesionale Chartered Institute of Marketing (CIM) sau ACCA în bugetul anual de training și dezvoltare profesională a angajaților, oferind motivație şi sprijin printr-o cheltuială deductibilă.

Pentru o ofertă de cursuri customizată pentru compania dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați.

Pentru a obține certificarea finală la cursurile de marketing acreditate este nevoie să plătiți trei tipuri de taxe: taxele de studiu (tuition),  taxa de membru Chartered Institute of Marketing (CIM) și  taxele de evaluare.  Întotdeauna, ordinea și pașii de urmat sunt:

  1. Confirmarea admiterii și înscrierea într-un centru de studiu acreditat. Oxford College of Marketing, reprezentat în România de Institutul de Marketing şi More Marketing Solutions este cel mai mare şi mai puternic dintre ele.  Taxele de studiu  (tuition) variază între 420 de lire + TVA  și 1780 lire+ TVA  pe modul, în funcție de nivelul cursului și modalitatea de studiu.
  2.  Înscrierea ca membru CIM și plata taxei anuale. Doar în perioada studiului cu noi este necesar să deveniţi membru. După finalizarea studiului, nu este nevoie să continuati să plătiţi această taxă.  Apartenenţa la comunitatea internaţională CIM şi taxa de membru vă oferă însă acces la o multitudine de cărți, informații și resurse, revista Catalyst și webinare periodice gratuite, susţinute de profesioniști din Marea Britanie.
  3.  Taxa de evaluare, care acoperă costurile legate de procedurile de corectare și punctaj al lucrărilor şi planurilor de marketing pe care le veţi realiza pentru obţinerea certificării.

Pentru unele examene și o taxa de supraveghere la British Council. 

TAXE CIM PENTRU STUDENȚII DIN ROMÂNIATaxa anualăTaxe evaluare
 MembruLucrăriExamene British Council
Certificatul Profesional£65£145£160
Diploma Profesională£65£185£180