De ce să investiţi într-un curs de marketing în interiorul companiei?

Planificați din timp un curs adaptat nevoilor companiei atât pentru echipa de marketing, cât și pentru cei implicați în deciziile și activitățile de marketing: vânzări, HR, achiziții sau management.

Care sunt beneficiile?

  • Posibilitatea de a adapta conținutul, structura și soluțiile oferite pe nevoile concrete și specificul organizației;
  •  Concentrarea pe exemple și soluții specifice industriei sau organizației;
  •  Dezvoltarea unor soluții de training și transformare pe termen lung sau în intervale adaptate programului companiilor;
  •  Activități pe grupe mai mici cu mai multă interacțiune individuală.

Marketing & Sales Bridge

Acest program de training a fost gândit pentru a asigura o înțelegere și o validare reciprocă a mecanismelor de marketing și vânzări cu impact în creșterea numărului de clienți, o rată de conversie mai bună și în valorificarea posibilităților de upsell și cross-sell.

Workshop Google Analytics 4

Acest curs vă pregătește pentru modificările fundamentale din iulie 2023 care vor presupune o măsurarea și raportare diferită a datelor prin intermediul Google Analytics.

Evaluarea și optimizarea investițiilor de media

Trainingul este gândit ca un suport valoros pentru companiile care alocă investiţii semnficative în media şi vor să-şi susţină echipele interne să ia decizii informate legate de bugetele cheltuite, care să atingă obiectivele de business, de profitabilitate și de marketing.

Training Public Speaking

Workshop de vorbire în public prin tehnici de actorie. Vorbitul în public nu este doar un simplu training, ci o experiență de autocunoaștere pe care oamenii de comunicare și marketing ar trebui să și-o ofere nu doar lor, ci echipelor extinse de management, vânzări și relații cu clienții.

Curs Planificarea campaniilor în practică

Un curs 100% practic, în care veți învăța cum să gândiți concepte de campanii, cum să folosiți date și insight-uri pentru a ajunge în mintea și inima consumatorilor, cum să coordonați resurse interne, dar și furnizori externi, cum să integrați canalele digitale cu cele offline.

Curs marketing online customizat

Un curs de marketing digital 100% personalizat pe nevoile tale și ale companiei în care profesezi. Formula 1-2-1 îți permite să interacționezi cu un expert în marketing online care te va ghida, te va consilia și învăța să crești perfomanțele campaniilor de promovare desfășurate în mediul online.

Automatizare prelucrării datelor – Power Query și Power Pivot

Un curs introductiv, adresat în special celor care prelucrează volume mari de date, generează rapoarte și tablouri de bord (dashboards) în vederea analizei rezultatelor unei organizații și luării deciziilor.

Prelucrarea și analiza datelor folosind Power BI

Un curs introductiv în care veți învăța cum sa folosiți cele 2 componente principale ale Power BI, și anume, Power BI Desktop și Power BI service în prelucrarea datelor, generarea de rapoarte si tablouri de bord, distribuirea si actualizarea acestora.

Curs Category Management Online

Cursul asigură introducerea în conceptele, principiile şi bunele practici de category management şi susţine dezvoltarea unui set de competenţe analitice, dar şi abilitatea de a defini categorii, de a evalua oportunităţi, alternative de optimizare a sortimentelor, planogramare sau alte instrumente vitale în managementul profitabil al categoriei.

Workshopul “Marketing B2B” se adresează specialiștilor de marketing digital, conținut, de produs sau brand care activează în domeniul B2B, precum si antreprenori, freelanceri sau consultanți ai agentiilor de marketing.

Workshopul “ABM Marketing” iși propune să explice detaliile de baza ale unui program ABM și se adresează specialiștilor de marketing digital, conținut, de produs sau brand care activează în domeniul B2B.

Foundations of Customer Experience Transformation

Acest workshop răspunde întrebării <De unde începi transformarea CX?> într-un mod practic. Ne propunem să “echipăm” și să energizăm participanții încât să construiască fundația de CX în propria organizație și/ sau să stimuleze, inspire întreaga organizație să înceapă cu succes transformarea CX.

Voice of the Customer

Acest workshop abordează o activitate esențială în Customer Experience Management: aceea de cunoaștere, înțelegere a clienților, într-un mod eficient și continuu, prin programe de Vocea Clienților / Voice of the Customer.

Workshop Designing Value Propositions

În acest workshop veți descoperi care sunt principiile unei propuneri de valoare puternice, unde să va situați cu propunerile de valoare în contextul triadei Consumator,  Competiție,  Oferta Proprie, care sunt pilonii diferențierii în online.

E-commerce Growth în FMCG

Curs ecommerce pentru FMCG şi o experiență unică de training și interacțiune între directorii de marketing pentru dezvoltarea unui model de creștere a performanței și vânzărilor în e-commerce.

Digital Marketing Campaigns in Practice

Cel mai concentrat training aplicat de planificare, implementare şi evaluare a campaniilor de marketing digital

Digital Wellbeing

Workshop-ul este un prim pas spre conștientizarea obiceiurilor digitale și a modului în care acestea ne impacteaza productivitatea și calitatea vieții.

Curs de planificare strategică, model PR Smith SOSTAC®

Cursul de planificare strategică dezvoltat în jurul modelului PR Smith SOSTAC® reunește  și valorifică, într-o manieră coerentă, insight-urile  colectate din instrumentele, modelele, analizele  deja folosite în organizație:  informații despre competiție, poziționare a mărcii, analiza factorilor interni, analiza factorilor externi, date despre consumatori etc. De asemenea, în cadrul cursului, pe baza nevoilor specifice identificate, se aprofundează și se aplică noi instrumente care să genereze insight-uri  relevante pentru provocările de business.

Comunicare integrată de marketing

Cursul  Comunicare integrată de marketing pune la dispoziție  echipelor de marketing o abordare eficientă și un cadru structurat pentru a dezvolta planuri eficiente de comunicare integrată. Astfel, se asigură optimizarea resurselor și îndeplinirea obiectivelor de marketing.

Marketing Essentials

Cursul de marketing aplicat se adresează celor care își doresc să înțeleagă rapid noțiunile de bază sau aspiră la o carieră în domeniu și sunt la început de drum.

SEO Fundamentals

Cursul se adresează specialiștilor și managerilor de marketing online, content writer-ilor, dar și celor pasionați de SEO și marketing digital.

Copywriting Tips for Marketers

Scrierea publicitară rămâne o componentă cheie a succesului în marketing, fie că este vorba de texte pentru materiale offline, TV, radio sau online. Indiferent dacă externalizează sau nu aceste servicii, oamenii de marketing au nevoie să stăpânească mecanismele și tehnicile eficiente de copywriting. Workshop-ul se adresează tuturor celor care coordonează sau se ocupă de activități de marketing și sunt responsabili pentru dezvoltarea sau evaluarea textelor publicitare, indiferent că lucrează inhouse, cu freelanceri sau cu agenții.

Marketing Automation in Action

În acest workshop vom vedea în acțiune, din perspectiva unui marketer, ce înseamnă o platformă integrată de Marketing Automation, cum funcționează și cum contribuie la creșterea business-ului prin susținerea Customer Experience.

Strategii de marketing în acțiune

Cursul de Strategii de marketing  în acțiune pentru creștere și o poziție competitivă oferă posibilitatea aplicării principiilor cheie în procesul de elaborare a strategiei de marketing. Workshopul va fi adaptat contextului în care lucrează participanții și susținut de studii de caz care evidențiază cele mai bune practici și metode care să-i sprijine să depășească  provocările.

Strategii eficiente de planficare media

Cursul „Strategii eficiente de planificare media” asigură echipelor de marketing baza teoretică și un cadru structurat pentru o abordare integrată și eficienta a campaniilor de media. Cursul oferă soluții de cuantificare și evaluare a contribuției media în rezultatele campaniilor de marketing.

Participanții își vor însuși cunostințele de bază pentru a putea construi strategii de media eficiente și a alege instrumentele și suporturi care pot optimiza resursele și pentru îndeplini obiectivele de marketing.

Facebook Marketing

Cursul Facebook Marketing oferă informații și tehnici esențiale, alături de studii de caz actuale din diverse domenii, adaptabile fiecărei organizații și utile pentru eficientizarea strategiei pentru publicitate pe Facebook. Obțineți cele mai recente informații și cele mai bune tehnici în marketingul Facebook de la unul dintre cei mai importanți experți în domeniu din Marea Britanie, Marie Page!

YouTube Marketing

Cursul YouTube Marketing vă ajută să evaluați prezența companiei prin intermediul video marketing și să utilizați eficient această platformă pentru a ajunge la audiențele și conversiile dorite, ținând cont de comportamentul utilizatorilor. Este un curs util tuturor celor care au nevoie de o bază solidă de noțiuni și instrumente de marketing de conținut video, element important în activitățile de profil din cadrul companiei, și este dedicat marketerilor, creatorilor de conținut, precum și celor care vin spre marketing digital din alte domenii conexe: comunicare, print, publicitate, vânzări, relații cu clienții etc

LinkedIn Marketing

Cursul LinkedIn Marketing vă ajută să creați o prezență eficientă și respectată pe această platformă și să promovați orice tip de afacere sau asociație, pornind de la elementele esențiale de construcție și prezentare a paginilor, postărilor, opțiunilor SlideShare, InMail sau grupuri. Obțineți cele mai recente informații și cele mai bune tehnici în marketingul LinkedIn de la unul dintre cei mai importanți experți în domeniu din Marea Britanie, David Reilly!

Online funnel marketing

Cursul practic Online funnel marketing examinează toate elementele esențiale ale unei campanii eficiente care urmărește transformarea potențialului client în consumator fidel. Cele mai relevante exemple și studii de caz din domeniu servesc, alături de suportul de curs dedicat, la îmbunătățirea și testarea cunoștințelor tehnice de online marketing, pentru creșterea rezultatelor de business prin creșterea ratei de conversie. Obțineți cele mai recente informații și cele mai bune tehnici online funnel marketing de la unii dintre cei mai buni specialiști în domeniu din Marea Britanie – Digiterati Academy.

Curs de Strategie de brand

Cursul de Strategie de brand oferă noțiuni esențiale și structurate pentru construcția, strategia, identitatea, experiența și sustenabilitatea brandului, pe baza cărora veți putea planifica proiecte de comunicare și marketing dedicate creației, creșterii sau susținerii unui brand, adaptabile în activitatea din orice organizație sau domeniu.

Brand Touchpoints

Cursul Brand Touchpoints explică modul în care punctele de contact afectează reputația, experiența și așteptările brandului. Cursul include și noțiuni de branding senzorial. Se adresează persoanelor interesate de branding și de comunicarea eficientă a brandului.

Employer Branding

Cursul Employer Branding urmărește valorificarea oportunităților de business prin îmbunătățirea rapidă și durabilă a resurselor umane, a recrutării și a altor operațiuni din cadrul organizației dumneavoastră.

Curs Management eficient al produselor

Cursul de Management eficient al produselor asigură specialiștilor din companii suportul teoretic și practic pentru a construi, dezvolta și gestiona eficient o strategie de management și planificare de produs, contribuind la creșterea performanței afacerii/ organizației.

Managementul campaniilor de marketing digital

Cursul Managementul campaniilor de marketing digital asigură echipelor de marketing suportul teoretic și practic necesar pentru creșterea performanței în dezvoltarea și implementarea campaniilor de marketing și a rezultatelor în activitățile de marketing online și promovare a companiei în mediul digital.

Digital Marketing Essentials

Cursul Digital Marketing Essentials asigură suportul teoretic și practic necesar pentru conceperea și gestionarea campaniilor eficiente de marketing digital. Este un sprijin esențial pentru angajații din departamentele de marketing și comunicare, precum și pentru cei aflați la început de drum în acest domeniu.

Bridging the Sales & Marketing Divide

Descoperiți modalități practice de depășire a provocărilor reale și modalități eficiente de creștere a vânzărilor prin construirea unui suport solid și a unei colaborări de succes între departamentele de marketing și vânzări.

Web Usability

Descoperiți modalități practice de a analiza comportamentul tipic al utilizatorilor on-line și de a adapta designul urmând instrucțiuni detaliate de utilizare pentru diferite elemente de pagină și tipuri de pagini.

Training în comunicare și vorbire în public

Acest training în comunicare și vorbire în public transferă participanţilor instrumentele şi tehnicile de care au nevoie pentru a se simţi confortabil cu ei înșiși, dar şi cu audienţa lor atunci când vorbesc în public, construind prezentări de impact atât în interiorul companiilor cât și în fața clienților sau a unor audiențe largi.

Marketing digital pentru non-marketeri

Cursul Marketing digital pentru non-marketeri asigură echipelor mixte de marketing formate fie din profesioniști noi, fie din profesioniști cu experiență în marketingul tradițional, fie echipelor de vânzări suportul teoretic necesar. Este un curs intensiv  care vă asigură parcurgerea conceptelor și noțiunilor fundamentale de marketing online.

Evaluarea campaniilor de marketing

Echipele de marketing au nevoie să demonstreze rentabilitatea acțiunilor de marketing atât pentru a-și putea susține bugetul în cadrul board-ului, cât și pentru a evalua rezultatele și eficiența campaniilor derulate.  Cursul oferă soluții de cuantificare și evaluare a contribuției marketingului la creșterea valorii afacerii.

Digital Analytics  

Cursul Digital Analytics urmărește modul în care activitățile de marketing digital pot fi monitorizate, măsurate, analizate și optimizate cu succes pentru a îmbunătăți rezultatele și rentabilitatea investiției. Măsurarea activităților de marketing digital este una dintre principalele provocări cu care se confruntă organizațiile astăzi, iar instrumentele, exemplele și soluțiile potrivite pot evalua și contribuția marketingului digital la creșterea valorii afacerii.

 Monitorizarea campaniilor de marketing digital

Cursul Monitorizarea campaniilor de marketing digital se adresează organizațiilor interesate să își crească competențele digitale învățând cum se planifică și cum se evaluează o campanie de marketing digital. Este un curs practic de marketing digital.

 Workshop Employer Branding

Cursul Employer Brading propune o nouă abordare a managementului reputației de angajator, în condițiile în care piața muncii a suferit schimbări dramatice și va continua să evolueze.

 Workshop Automatizare de marketing

Tehnologia de marketing este un ajutor vital astăzi şi indispensabil pentru profesioniştii de marketing. Automatizarea de marketing poate include elemente cu miză strategică, dar şi interacţiuni, paşi sau secvenţe de comunicare care sprijină procesul de informare legată de produse şi servicii, care susţin procesul de cumpărare sau satisfacţia post-achiziţie. Workshpul doreşte să introducă oamennii de marketing în paşii cheie prin care automatizarea de marketing poate creşte ROI-ul.

Curs Excel pentru marketing

Este un curs interactiv care conține modele și studii de caz. Pe parcursul derulării cursului veți descoperi soluții de analiză a bazelor de date în Excel folosind tabele inteligente, tabele pivot, grafice dinamice și tablouri de bord (dashboards).

Workshop interactiv – Cum să aducem clientul în centrul deciziilor de business?

Este un workshop interactiv și customizat, ale cărui principii și obiective se axează pe aprofundarea cunoștințelor despre consumator și facilitarea accesului la un set de skill-uri și instrumente care să încurajeze poziționarea clientului în centrul oricărei decizii de business.

Workshop interactiv – Cum să folosim datele pe care le avem pentru a lua decizii de business mai bune

Este un workshop construit în jurul ideii de colaborare, adresat companiilor care se confruntă cu o provocare specifică de marketing/strategie și care își doresc să utilizeze datele pe care le au deja sau le pot obține relativ ușor într-un mod mai eficient și creativ.

Visual Data Masterclass

Masterclass-ul PPT Slides Design & Visual Data vă ajută să concepeți prezentări cu acel factor WOW, generând în același timp engagement din partea participanților.

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun clienţii?

Bitdefender

Un masterclass interactiv susținut de PR Smith, autorul SOSTAC®.

SUZUKI ROMÂNIA

Un training dedicat şi adaptat nevoilor companiei pregătit de e o echipă de 4 specialişti cu experienţă în strategii de comunicare şi marketing digital, cu 40% teorie, exemple, prezentări și 60% exerciții aplicate pe cele mai frecvente abordări relevante pentru industrie și brand.

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.

Brico Dépôt

Performanța digitală este o arie în care companiile pot progresa doar prin training și dezvoltare continuă, colaborare între echipe și funcții. Compania a dorit să asigure un corp  de know how comun între echipele de comunicare, digital și trade pentru a optimiza viitoarele campanii și strategii.

VARTA MICROBATTERY

Într-un context în care brandul de angajator, dar și recrutarea rapidă, atragerea și retenția de angajați sunt tot mai presante pentru companii,  Varta Microbattery  a găsit timp și resurse să susţină persoanele implicate în recrutare, salarizare și HR să se dezvolte cu un program de training şi consultanţă specializat, dar și aplicat pe specificul și nevoile companiei.