Webinar gratuit – Criza de incredere in Social Media

0 Replies
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page
Va invitam vineri, 23 martie, la ora 14:30 (ora Romaniei),  la urmatorul nostru webinar gratuit – Criza de incredere in social media, unde Brad Young, Head of Financial Category Partnerships de la Time Inc. din Marea Britanie discuta despre implicatiile cresterii neincrederii in social media asupra brandurilor, canalelor media si a editorilor.

Lipsa de incredere ramane principala frana si in cresterea mai acelerata a comertului electronic in Romania, dupa opiniile exprimate de cei mai multi practicieni la editiile trecute GPEC.

De la sabotajul rusesc la stirile falsificate si la clickbait, nu este greu sa intelegi de ce, in cel mai recent sondaj „Trust Barometer”, compania Edelman a constatat ca societatile de social media au pierdut increderea majoritatii publicului. Sondajele sugereaza ca doar un sfert din populatia Regatului Unit au incredere in social media ca sursa de stiri si informatii. In trecut marile companii de social media erau vazute ca si campioni ai libertatii de exprimare si a democratiei. Aceste companii sunt acuzate acum ca nu isi asuma suficienta responsabilitate pentru probleme cheie ale lumii, de la extremism, stirile false si pana la agresiune cibernetica.

De ce conteaza „criza de incredere” in social media?

In afara de impactul asupra societatii, cum afecteaza aceasta criza de incredere companiile, marcile acestora si oamenii de marketing? Ar trebui sa se uite acum mai indeaproape la „contextul” in care apare marca lor sau pur si simplu sa se concentreze pe cumpararea eficienta a audientei potrivite, indiferent de tensiunile din mediul extern? Care sunt implicatiile pentru continutul pe care il produc brandurile?

In timpul acestui webinar, Brad va examina aceste intrebari si va oferi o imagine asupra implicatiilor practice pentru marketerii peisajului media actual. Brad Young are o experienta de peste 25 de ani in lumea publicitatii si mass-media, inclusiv in grupul de publicitate Publicis, Daily Mail si cel mai recent la Time Inc.

Cum va inregistrati?

Pentru a va rezerva un loc gratuit la acest webinar va invitam sa completati formularul de la acest  link si sa va inregistrati cu 5 minute inainte de inceperea evenimentului.

Toti participantii vor primi si o inregistrare a webinarului, pe e-mail, dupa eveniment.

 

Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page
De ce sa nu ratati cursul de marketing intensiv cu Joe Shami?Webinar – Sase pasi pentru a crea o propunere de valoare masurabila

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole