Training certificat – Digital Strategy - Date cheie iulie - noiembrie 2019

0 Replies
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this page
Între 1 iulie 2019 şi 25 noiembrie 2019 se desfăşoară la Institutul de Marketing programul de pregătire pentru cursul acreditat internațional Digital Strategy. Pentru prima dată la nivel internaţional, absolvenţii acestui curs au la dispoziţie şi două alternative de a integra acest modul într-un program complex de certificare de nivel 6: Diploma in Professional Marketing și Professional Diploma in Digital Marketing.
 
Cursul permite participanților să aprofundeze informații despre cum pot implementa practici de marketing digital în planificarea strategică de marketing pentru organizațiile în care lucrează. De asemenea, cele 150 de ore de training teoretic și aplicat sprijină cursanții și organizațiile să facă față problemelor care pot apărea în mediul digital și în livrarea obiectivelor.
 
Se vor aprofunda instrumente de management și indicatori de măsurare a performanței digitale și se va pune accent pe utilizarea lor pentru a sprijini atingerea obiectivelor de business ale organizației.
Studiul începe cu două luni de pregătire teoretică – în care se aprofundează temele şi noţiunile fundamentale – după care urmează aplicarea în practică într-un plan de strategie digitală care are la bază cerințe concrete legate de obiectivele de marketing ale organizației în care lucrează cursanții sau o companie la alegere, pe un brief special dezvoltat de CIM pentru sesiunea din noiembrie/decembrie 2019.
 
Vă prezentăm în detaliu etapele şi datele cheie!
 
Etapele şi datele cheie sunt:
 
· Induction, Integral Edu, 1 iulie, 18.00-20.00, București
· Weekend intensiv în București, cu Sue Ollerhead : sâmbătă și duminică, 6-7 iulie 2019, 9.30 – 17.00, Park Inn by Radisson Blu, sala Jupiter;
· Înscrierea pentru alocarea tutorilor din Marea Britanie- 1 august 2019;
· Predare plan lucrare (30%) – 2 septembrie 2019;
· Feedback primit de la tutorii alocați (Plan Analysis)16 septembrie 2019;
· Predarea lucrării integrale în platforma on-line către tutorii alocați (Draft)7 octombrie 2019;
· Curs intensiv, Digital Gateway, 18 octombrie, 9.30 – 17.00, Palatul Noblesse, București;
· Digital Strategy Workshop: 19 octombrie 2019, 9:30-17.00, IntegralEdu, București.
 
Invitată: Sidica Ciorabai, specialist în marketing digital, trainer la Institutul de Marketing și colaborator la Marketing Focus, care a finalizat cu succes modulul de strategie digitală.
 
· Curs intensiv Marketing Gateway, 25-26 octombrie 2019, 9.30 – 17.00, Palatul Noblesse, București, invitată Anca Serbănescu, absolvent Customer Experience, Trainer and Adviser la Institutul de Marketing, care va vorbi despre noi instrumente și soluții de marketing research și Customer Experience.
 
· Înscrierea ca membru CIM și plata taxei de evaluare la Chartered Institute of Marketing: termen limită – 1 noiembrie 2019, moment în care veți obține și numărul de membru CIM pe care vi-l solicită tutorii și centrul nostru de suport din Marea Britanie. Dacă taxa nu este achitată în termen se adaugă o penalizare de 125 lire +TVA pentru a susține examenul în această sesiune;
 
· Trimiterea lucrării finale către tutori pe platforma Chartered Institute of Marketing– 25 noiembrie 2019; (o copie electronică trebuie trimisă pe adresa de e-mail a tutorelui alocat si la Oxford College of Marketing);
 
· Rezultate – 14 februarie 2020;
 
· Eliberarea certificatului de absolvire de către Chartered Institute of Marketing (CIM) – 10 aprilie 2020;
 
 
 
 
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this page
Senior Brand Manager la Studio Moderna

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole
Scroll Up