Training certificat Customer Experience - Date cheie aprilie 2019

0 Replies
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page
Între 22 octombrie 2018 şi 31 martie 2019 se desfăşoară la Institutul de Marketing programul de pregătire pentru singurul curs acreditat internaţional în Customer Experience. Vă prezentăm în detaliu etapele şi datele cheie! Cereţi suport şi consiliere şi nu rataţi termenul limită de înscriere!
Studiul începe cu două luni de pregătire teoretică – în care se aprofundează temele şi noţiunile fundamentale- după care urmează aplicarea în practică într-o lucrare de 12 pagini realizată pe compania în care lucrează cursanţii sau o organizaţie la alegere, pe un brief special dezvoltat de CIM pentru sesiunea din aprilie 2019, care are ca temă managementul aşteptărilor consumatorilor.

Etapele şi datele cheie sunt:

  • Workshop introducere curs, – 22 octombrie 2018, 18:00-20:00, IntegralEdu, Bucureşti;
  • Weekend intensiv în București: sâmbătă și duminică, 27-28 octombrie 2018, 9.30 – 17.00, Debbie Pearson, Radisson BLU;
  • Curs Digital Gateway; 2 noiembrie 2018, 9.30 – 17.00, invitat Mihai Constantinescu, Digital Marketing & eCommerce Manager la TUI Travel Center, Radisson BLU, Bucureşti;
  • Curs Marketing Gateway; 16-17 noiembrie 2018, 9.30 – 17.00, invitată Carmen Coșoi, Marketing Manager la Beiersdorf, Radisson BLU, Bucureşti;
  • Alocarea de tutori și trimiterea planului lucrării (Assigment), maximum 30% din lucrarea finală către aceștia la Oxford College of Marketing – 7 ianuarie 2019;
  • Workshop suport dezvoltare lucrare: 18 ianuarie 2019, 14:00-18:00, IntegralEdu, Bucureşti
  • Feedback primit de la tutorii alocați (Plan Analysis) – 21 ianuarie 2019;
  • Predarea lucrării integrale în platformă online către tutorii alocați (Draft) – 11 februarie 2019;
  • Înscrierea ca membru CIM și plata taxei de evaluare la Chartered Institute of Marketing: termen limită – 1 martie, moment în care veți obține și numărul de membru CIM pe care vi-l solicită tutorii și centrul nostru de suport din Marea Britanie. Dacă taxa nu este achitată în termen se adaugă o penalizare de 100 lire +TVA pentru a susține examenul în această sesiune;
  • Workshop suport dezvoltare lucrare: 22 februarie, 14:00-18:00, IntegralEdu, Bucureşti;
  • Trimiterea lucrării finale către tutori pe platformă Oxford College of Marketing – 18 martie 2019; (o copie electronică trebuie trimisă pe adresa de e-mail a tutorelui alocat);
  • Încărcarea lucrării finale către tutori pe platformă Chartered Institute of Marketing (CIM) – 25 martie 2019;
  • Rezultate – 7 iunie 2019;
  • Eliberarea certificatului de absolvire – 2 august 2019;

Termenul limită pentru înscriere este 20 octombrie 2018 cu cei doi paşi obligatorii:

  1. Verificarea îndeplinirii condiţiilor de admitere şi completarea aplicaţiei pe site-ul nostru din UK;

https://www.oxfordcollegeofmarketing.com/apply/short-courses/

  1. Finalizarea procedurilor administrative: contract, plăţi.

Cereţi suport şi consiliere şi nu rataţi termenul limită de înscriere din 20 octombrie!

Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page
Date cheie training certificat Strategic Marketing

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole
Scroll Up