Senior Brand Manager la Studio Moderna

0 Replies
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this page

Studio Moderna caută un Senior Brand Manager, cu minimum 5 ani experiență în Brand Management/Project Management/Category Management.

Studio Moderna este cea mai importantă platformă omni-channel de comerț electronic din Europa Centrală și de Est, cu o rețea integrată care ajunge la peste 300 de milioane de consumatori din 20 de țări, cu sediul în Slovenia și peste 6000 de angajați pe întreg globul și 310+ în Europa de Est. Marcile sale renumite și de încredere sunt prezente în întreaga lume: Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Top Shop, LiveActive, Wellneo, Rovus, Kosmodisk.

Cerințe

  • Minimum  5 ani experiență  de Brand Management/Project Management/Category Management;
  • Experiență în lucrul cu portofolii complexe de produse;
  • Abilitate de a lucra cu cifrele, cunoștințe bune de aritmetică și Excel;
  • Gândire logică și analitică;
  • Fire creativă, capabilă să abstractizeze și să creeze concepte de campanii, sloganuri, mesaje originale și de impact;
  • Foarte bune abilități de organizare și planificare, abilități de coordonare și implementare a mai multor proiecte simultan;
  • Foarte bune cunoștințe de limba română, abilitatea de a redacta texte/articole/scripturi pe diverse teme;
  • Foarte bune abilități de comunicare, persuasiune și negociere;
  • Ideal, experiență în coordonarea campaniilor de marketing pe mai multe canale de vânzare;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
  • Spirit de echipă combinat cu simț antreprenorial și asertivitate.

 Responsabilități

  • Elaborarea strategiei locale a brandului și conceperea planului anual de marketing (inclusiv conceptele creative ale campaniilor, mesaje etc);
  • Elaborarea bugetelor de campanii și coordonarea implementării acestora pe toate canalele de vânzare ale companiei;
  • Maximizarea performanței brandului (vânzări si profitabilitate) prin îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative;
  • Realizarea spoturilor publicitare – selecție testimoniale, realizare plan de filmare, supervizare filmare, stabilirea structurii spotului, asistență montaj;
  • Gestionarea și eficientizarea portofoliului de produse, stabilrea politicii de preț;
  • Pregătire de prezentări și oferte – interne și externe;
  • Prezentări de produse noi (descrierea produsului, prezentarea avantajelor, tehnici de vânzare);
  • Design machete publicitare, campanii de mailing și materiale POS (postere, flyere, cupoane și alte tipuri de materiale);
  • Analize și estimări de vânzări, implicare in diferite situații referitoare la stocuri.

Pentru a aplica la acest job, vă rugăm să trimiteți CV-ul la info@institutuldemarketing.rocu mențiunea “Studio Moderna” până pe data de 21 iunie 2019.

Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this page
Oricine vrea să “rămână în piață”, trebuie să fie foarte bine pregătit, indiferent de vârstăTraining certificat – Digital Strategy – Date cheie iulie – noiembrie 2019

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole
Scroll Up