• Crește rezultatele campaniilor de marketing online!

  • Nu rata cursurile practice de marketing prin Google din 2 și 8-9 octombrie, susținute de Elena Dobre!

    De ce?

    Seria de cursuri practice a apărut din nevoia de a oferi celor implicați în departamentul de marketing instrumente utile, pe care să le aplice în campaniile și activitățile curente de marketing.
    Aceste cursuri flexibile îți permit să înveți, să rezolvi probleme sau să profiți de oportunități direct în proprietățile tale Google (Ads, Analytics, Google My Business, Youtube) și să nu lipsești o zi întreagă de la job.

    Două cursuri practice într-un singur pachet:

    1. Workshop Google Analytics – Cum crești performanța investițiilor în marketing online?
    2. Marketing prin Google – Cum folosești instrumentele gratuite Google pentru rezultate mai bune în marketing digital?

    Pachet – 1170 lei+TVA (Reducere de 130 lei din total 1300 lei+TVA)
    Pachet cursanti CIM – 975 lei+TVA (Reducere de 325 lei din total 1300 lei+TVA)

    Trainer: Elena Dobre

  • Marketing prin Google

    8-9 octombrie – 9:30-14:30 – Palatul Noblesse, Strada Sfinților 7

    Partea 1

    • Identificarea surselor de trafic și eficiența acestora în funcție de sectorul de activitate;
    • Instrumente de analiză a comportamentului online al consumatorilor;
    • Stabilirea corectă a indicatorilor de performance marketing în functie de business;

    Partea 2

    • Stabilirea obiectivelor de campanie;
    • Definiții & indicatori principali;
    • Cum se stabilesc parametrii unei campanii de Google Ads;
    • Metode de evaluare a rezultatelor;
  • Workshop Google Analytics

    2 octombrie – 9:30-16:00 – Palatul Noblesse, Strada Sfinților 7

    Partea 1 

    • Verificarea tracking-ului site-ului;
    • Administrarea contului și accesul utilizatorilor;
    • Utilizarea de profiluri Analytics separate;
    • Stabilirea parametrilor pentru filtrele de afișare;
    • Stabilirea parametrilor pentru obiective;

     

    Partea 2

    • Utilizarea tag-urilor pentru monitorizare;
    • Construirea unui funnel de conversie;
    • Segmente de date avansate;
    • Rapoarte & dashboard personalizat;
    • Rapoarte și analize obligatorii;
    • Intro Google Analytics 360;

    3 aprilie – 9:30-16:00 – Palatul Noblesse, Strada Sfinților 7

    Partea 1 

    • Verificarea tracking-ului site-ului;
    • Administrarea contului și accesul utilizatorilor;
    • Utilizarea de profiluri Analytics separate;
    • Stabilirea parametrilor pentru filtrele de afișare;
    • Stabilirea parametrilor pentru obiective;

     

    Partea 2

    • Utilizarea tag-urilor pentru monitorizare;
    • Construirea unui funnel de conversie;
    • Segmente de date avansate;
    • Rapoarte & dashboard personalizat;
    • Rapoarte și analize obligatorii;
    • Intro Google Analytics 360;
  • Cum a fost la ultimul curs de Google?

  • Ce îți trebuie pentru a participa la acest curs?

    • Cunoștințe generale despre mediul online
    • Acces la un cont Google Analytics – personal sau de companie
    • Laptop pentru exercițiile practice
  • Inscrie-te acum!


Scroll Up