• Monitorizarea campaniilor de marketing digital

De ce acest curs?

Programul se adreseaza celor interesati sa inteleaga cum se planifica si cum se evalueaza o campanie de marketing digital. Este un curs practic de marketing digital dezvoltat de Institutul de Marketing, care combina notiunile teoretice fundamentale cu exemple si studii de caz.

STRUCTURA CURS MONITORIZAREA CAMPANIILOR DE MARKETING DIGITAL

Scop și obiective de marketing digital. De la obiective de business la obiective de marketing.
Tipuri de obiective de marketing digital.Obiective în social media.
Exemple și exerciții aplicate: Facebook, Bloguri, Linkedin, Instagram.

Indicatori de performanță și tipologia lor.
Indicatori de performanță online.
Monitorizare în social media: Facebook, LinkedIn, Instagram.

Durata cursului si perioada: o zi, de la 14:00 la 19:00. 

Cum va ajuta acest curs?

  • Va insusiti cunostintele de baza  pentru a putea incepe si coordona proiecte  de marketing digital;
  • Primiti un suport de curs concentrat si structurat in format electronic cu informatii de baza structurate pe tema marketingului digital;
  • Aveti acces la exemple si studii de caz.

Cursantii vor primi un certificat de participare de la Institutul de  Marketing!

Trainer

Oana Sav este coordonatorul Centrului din Romania si trainer al Oxford College of Marketing si fondator al Institutului de Marketing. Oana este Chartered Marketer si a studiat la Chartered Institute of Marketing, obtinand Diploma Chartered PostGraduate.