Cartea lunii de la CIM: ''Mituri in PR: orice publicitate este buna si alte conceptii gresite la moda''

0 Replies
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this page

Cartea lunii de la Chartered Institute of Marketing (CIM) este „ Mituri in PR : orice publicitate este buna si alte conceptii gresite la moda”

Cartea „Mituri in PR” se foloseste de cele mai populare mituri si teorii din industria relatiilor publice pentru a-i ajuta pe marketerii de brand, specialistii in comunicare si PR, incepatori sau nu, sa deosebeasca miturile de practica de succes deja testata. „Mituri in PR” isi propune sa arate cum anumite abordari gresite au continuat sa se propage, in ciuda evidentei. Abordand subiecte cu care specialistii sunt familiarizati, cartea ofera o perspectiva noua asupra metodologiei relatiilor publice. De la presupunerea ca PR-ul este o poveste fara sfarsit, depinzand de modul in care evolueaza media si industria entertainment-ului, la conceptiile periculoase precum cel care spune ca „orice publicitate e buna”, cartea ofera o lectura placuta, atractiva, cu exemple din lumea reala a relatiilor publice, din perspectiva unuia dintre cei mai straluciti tineri experti in comunicare din Marea Britanie.

Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this page
Cum te asiguri ca treci examenele de certificare?Cum va ajuta un curs avansat de marketing digital?

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole
Scroll Up