• Marketing Leadership Programme

 

De ce un program de leadership in marketing?

Noul  program de Marketing Leadership a fost creat pentru a dezvolta competenţele de marketing la cel mai înalt nivel şi a susţine managerii să acţioneze ca promotori activi ai schimbărilor importante din cadrul organizației. Acest program susţine creşterea profesională de la management de  marketing,  la cel de leadership.

Acest curs de marketing acreditat a fost conceput pentru a răspunde în egală măsură  nevoilor de dezvoltare profesională individuală, dar şi schimbărilor în priorităţile de training de marketing ale companiilor. Studiile extinse ale de Chartered Institute of Marketing (CIM) realizate pe diverse industrii, împreună cu angajatorii au identificat nevoia de a pregăti profesionişti de marketing seniori care să acţioneze ca lideri ai schimbării.

Cui se adresează Marketing Leadership Programme?

Programul este adaptat profesioniștilor cu experiență în marketing care lucrează la un nivel strategic sau care aspiră să facă acest lucru. De asemenea, se adresează și consultanților care caută recunoaștere profesională și doresc să obţină şi statutul de Chartered Marketer, fie că lucrează în organizații mari sau pe cont propriu.

Beneficii cheie ale Marketing Leadership Programme

Acest program avansat de training se concentrează pe aplicarea şi infuzia de gândire strategică pentru a facilita şi coordona schimbările şi creşterea la cel mai înalt nivel. Principalele avantaje ale finalizării acestui training de marketing certificat sunt:

  • Identificarea şi evaluarea critică a celor mai noi abordări şi trenduri din domeniu;
  • Stimularea gândirii creative pentru a răspunde provocărilor şi dinamicii mediului de business actual;
  • Instrumente aplicate pentru a pune în practică strategii de transformare şi schimbare organizaţională;
  • Training  şi suport aplicat pentru identificarea oportunităţilor de creştere şi managementul acestui process:
  • Suport pentru dezvoltarea unui portofoliu sau companii de consultanţă în marketing strategic.

STRUCTURA CURSULUI:

Cursul este construit într-o manieră flexibilă, din două module obligatorii, care pot fi studiate individual, în orice ordine: Contemporary Challenges şi Leading  Change şi unul electiv: Managing Business Growth sau Consultancy.

Pentru fiecare modul studiat independent şi promovat cu succes, se obține o recunoaştere (Award) de nivel 7 – cel mai avansat – de la Chartered Institute of Marketing (CIM). 

Cum se evaluează programul Marketing Leadership?

Toate cele patru module se evaluează printr-o lucrare aplicată, realizată într-o situație de business reală din organizația în care lucrează cursanţii sau o organizație la alegere.

Fiecare modul în parte se poate parcurge independent. După finalizarea cu succes a fiecărei probe de evaluare, cursanţii obţin o certificare distinctă, un Award de la CIM pentru modulul respectiv. După trei module promovate cu succes se obţine automat diploma avansată Marketing Leadership.

Acest lucru permite o experiență flexibilă de învățare prin care participanţii pot avea recunoaştere internaţională prin certificări independente pe fiecare modul, obținând în cele din urmă certificarea completă, într-un interval de timp pe care îl pot controla, fără să fie necesar să achite taxele de curs de la început pentru întregul program.

Programul de training Contemporary Challenges sprijină profesioniştii de marketing seniori să identifice factorii cheie care pot influenţa evoluţia viitoare a organizaţiei. Acest modul sprijină participanţii să evalueze impactul potenţial al provocărilor de marketing actuale şi să aplice instrumente şi tehnici avansate pentru a dezvolta strategii viabile de viitor.

Un rol cheie al managerilor de marketing şi al profesioniştilor seniori este să coordoneze şi să susţină schimbările în cadrul unei organizaţii. Acest modul sprijină cursanţii să facă faţă acestor provocări şi oferă o bază solidă pentru a crea noi direcţii în valorificarea potenţialului de schimbare şi inovaţie al organizaţiei. În plus, va dezvolta o înţelegere solidă asupra modului în care capabilităţile şi punctele tari ale organizaţiei pot fi dezvoltate pentru a construi şi susţine o poziţie clară în piaţă şi a genera schimbările necesare în interior.

Creşterea şi dezvoltarea unei abordări creative dar şi structurate de a identifica şi valorifica potenţialul şi oportunităţile existente într-o organizaţie este o abilitate vitală pentru profesioniştii de marketing avansaţi. Structura, cultura, ierarhia sau modul în care se iau deciziile pot sprijini sau bloca acest proces. Din acest motiv, cunoaşterea profundă a complexităţilor organizaţiei este vitală pentru facilitarea deciziilor la nivel strategic şi a valorificării oportunităţilor de marketing. Acest modul este construit pentru a oferi oamenilor de marketing o perspectivă mai largă asupra organizaţiilor iar ulterior, instrumente pentru a se concentra pe aria specifică în care activează pentru a genera şi facilita adoptarea de soluţii.

Experienţa acumulată de senorii de marketing în diverse organizaţii şi contexte îi poate sprijini să treacă în zona consultanţei de marketing, fie în companii specializate, fie pe cont propriu.

CÂT COSTĂ?

Programul de certificare presupune achitarea, integrală sau per modul, a trei tipuri de taxe: taxa de tuition, taxele de evaluare și taxa de membru CIM.

1765£ + TVA, taxa de curs/ modul

5295£ + TVA, taxa de curs pentru întregul program de certificare

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de  65£, valabilă un an de zile si taxa de evaluare de 280£/modul. 

Cat dureaza?

12-15 luni/ 450 ore

 

CURSURI DE SCURTA DURATA

 

 

Anunta-ma cand este urmatorul curs!

 

Afla mai multe informatii!

 

 

Scroll Up