Marketingul digital este o zona in care apar noutati si locuri de munca chiar si intr-o perioada in care oferta generala de locuri de munca este destul de redusa, potrivit unui comunicat de presa.

Cresterea marketingului digital este cauzata de faptul ca ponderea si impactul canalelor digitale in marketing a crescut semnificativ in ultimii ani. Lipsa pregatirii de marketing in zona online si social media este o bariera importanta in obtinerea de plus valoare prin utilizarea noilor medii de comunicare, arata un studiu realizat de Chartered Institute of Marketing (CIM) pe un grup de 1500 de firme din intreaga lume.

“Aceasta lipsa insa creaza o oportunitate extraordinara pentru tinerii care sunt familiarizati cu aceste medii si care isi doresc o cariera in marketing si comunicare. Astfel, nimic nu mai opreste un tanar inteligent, inarmat cu o vointa pe masura, sa se califice in acest domeniu nou – digital media, la nivel international si sa isi gaseasca o slujba la Roma, Londra sau, de ce nu, Jakarta sau Tokyo. Exista deja multe companii romanesti din domeniu cu clienti in strainatate si incet, incet, am inceput sa exportam si specialisti”, spune Oana Sav, reprezentant al CIM si Oxford College of Marketing in Romania.

 

Materialul complet pe manager.ro. [pb_builder]

Knowledge sharing is caring.