• Marketing digital pentru non-marketeri

Cum folosiți oportunitățile digitale pentru compania în care lucrați?

Structurat în două module, unul teoretic și unul practic, cursul este conceput pentru a oferi tuturor celor interesați să profite de oportunitățile pe care le aduc noile tehnologii și canale de comunicare.

Cui se adresează?

Cursul se adresează celor interesați să înțeleagă care sunt principalele canale și instrumente de marketing digital și să le integreze într-un plan de acțiune pentru organizația în care lucrează.

Este un curs util în egală măsură oamenilor de marketing care au încă puțină experiență în on-line și digital, dar și celor din domeniile colaterale care au nevoie să colaboreze cu cei implicați în activitățile de marketing digital (vânzări, IT, HR, relații cu clienții). Poate fi parcurs însă și de manageri sau întreprinzători care au nevoie de suport pentru a-și lansa sau extinde afacerile on-line.

STRUCTURĂ CURS

STRUCTURĂ CURS MONITORIZAREA CAMPANIILOR DE MARKETING DIGITAL

Cum ne ajută marketingul digital?
Noțiuni introductive. Marketing digital, marketing on-line, comerț on-line. Stadii de dezvoltare ale afacerilor on-line.
Cum extindem comunicarea în mediul digital? Canale de comunicare.
Mixul de marketing digital.
Mixul de promovare digitală.
Cum măsurăm și evaluăm performanța? Tehnici și instrumente de monitorizare și evaluare.

Cum facem un audit de marketing digital? Arii și instrumente de analiză.
Dezvoltarea strategiei de marketing on-line. Opțiuni strategice.
Decizii legate de mixul de marketing și comunicare on-line.
Tactici și plan de acțiune.
Cum evaluăm performanța? Indicatori de performanță, măsurare și control.

Durata cursuluio zi, de la 09:30 la 17:00.

Cum vă ajută acest curs?

  • Vă însușiți cunoștințele de bază pentru a putea începe și planifica proiecte  de marketing digital;
  • Primiți un suport de curs concentrat și structurat în format electronic cu informații de bază structurate pe tema marketingului digital;
  • Aveți acces la exemple și studii de caz.

Cursanții vor primi un certificat de participare de la Institutul de  Marketing!

Trainer

Oana Sav este coordonatorul Centrului din România și trainer al Oxford College of Marketing și fondator al Institutului de Marketing. Oana este Chartered Marketer și a studiat la Chartered Institute of Marketing, obținând Diploma Chartered PostGraduate.

 

 

Scroll Up