• Evaluarea campaniilor de marketing

De ce acest curs?

Managerii de marketing au nevoie să demonstreze rentabilitatea acțiunilor de marketing atât pentru a-și putea susține bugetul în cadrul board-ului, cât și pentru a evalua rezultatele și eficiența campaniilor derulate.  Cursul oferă soluții de cuantificare și evaluare a contribuției marketingului la creșterea valorii afacerii.

O altă problema cu care se confruntă directorii de marketing este aceea de a evalua care sunt alternativele care contribuie mai bine la realizarea obiectivelor stabilite. Evaluarea impactului inițiativelor de marketing asupra performanțelor întregii organizații permite eficientizarea procesului decizional.

STRUCTURĂ CURS EVALUAREA CAMPANIILOR ÎN MARKETING

  • Cum știm cât de profitabilă este o campanie de marketing? Cum o evaluăm?

  • Campanii de marketing. Exemple

  • Return on Marketing Investment (ROMI).  Definiție, exemple de calcul

  • Cum determinăm vânzările generate de o campanie de marketing

  • Cum stabilim cheltuielile de marketing care trebuie alocate unei campanii

  • Alte definiții ale indicatorului ROMI

  • Concluzii. Avantaje și dezavantaje. Limite

  • Cum evaluăm impactul unei campanii de marketing pe termen lung

Rezultatele  așteptate

Cursanțîi vor acumula cunoștințe care să ii ajute:

  • Să ia decizii mai bune pentru optimizarea cheltuielilor de marketing și creșterea rezultatelor companiei;
  • Să dezvolte o abordare eficientă în alocarea resurselor între diverse campanii;
  • Să evalueze impactul financiar al cheltuielilor de marketing;
  • Să descopere cum să aloce și să susțină efectiv bugetul de marketing și cum să comunice succesele obținute;
  • Să ia decizii strategice privind achiziția de clienți noi sau menținerea celor existenți.

Unde? Cursurile au loc la sediul INTEGRAL PROGRAME EDUCAȚIONALE – București: Bd. General Gh. Magheru Nr. 41, Et.1, Ap.1, Sector 1. Punct de reper: Piața Romană, vis-a-vis de coloane, între farmacia Catena și Marshal Tourism.

Când? Vei găsi toate cursurile în pagina de calendar.

Preț curs Evaluarea campaniilor de marketing: 450 RON+TVA 

Cât durează? 5 ore, de la 14:00 la 19:00

Trainer: Alina Stancu, membru ACCA din 2008 și membru FCCA din 2013.

Alina Stancu are o experiență de peste 15 ani în domeniul financiar. A deținut poziții de controlor financiar sau director financiar în diferite companii naționale și multinaționale din industria farmaceutică, alimentară, inginerie și proiectare, construcții componente industriale și servicii financiare.

Detalii și modalități de plată. Plata se va face prin transfer bancar în contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, București, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

Vă rugăm să precizați dacă plătitorul sunteți dumneavoastră, ca persoană fizică, sau organizația la care lucrați și să furnizați toate datele necesare: nume, adresă, CUI sau CNP.

Pentru a va înscrie trebuie să completați acest formular. (*obligatoriu)

 

 

 

 

Disponibil la cerere!
 

CURSURI DE SCURTA DURATA

 

 

Anunta-ma cand este urmatorul curs!

 

Afla mai multe informatii!

Scroll Up