Definirea şi livrarea experienţelor de brand

0 Replies
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page
Ce înseamnă experienţa oferită clienţilor (customer experience), cum a evoluat şi cum ar trebui integrată cu valorile brandului?

Nu rataţi webinarul gratuit oferit de Chartered Institute of Marketing şi Sara Royle marţi, 23 mai, de la ora 15:00 ora României pentru a afla mai multe! Înscrieri la linkul de mai jos:

goo.gl/x5P7ig

Cereţi detalii despre primul program de training şi certificare pe termen lung în Customer Experience oferit de Institutul de Marketing şi Oxford College of Marketing!

Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page
Cum te poti dezvolta ca profesionist in marketing digital in Marea Britanie?Inscrieri deschise pentru sesiunea de evaluarea CIM din decembrie 2017

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole
Scroll Up