De ce sa nu ratati cursul de marketing intensiv cu Joe Shami?

0 Replies
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page

Cine sunt tutorii de la Institutul de Marketing si de ce sa nu ratati cursul de marketing intensiv, cu Joe Shami? Pe 24-25 martie are loc singurul weekend intensiv din programul de training acreditat international Mastering Metrics, parte din Diploma in Marketing Profesional!

 

Cine este Joe Shami?

Principalul domeniu de expertiza al lui Joe Shami sunt vanzarile si marketingul. Cariera sa a inceput in industria turismului unde a lucrat ca consultant in vanzari si marketing pentru unul dintre cei mai mari operatori turisti din lume, Thomson Tui. Aceasta a implicat calatoria catre toate destinatiile lor majore care reunesc idei noi si folosesc tehnologii inovatoare pentru a ajuta la cresterea vanzarilor si dezvoltarea de noi produse intr-o piata matura traditionala. Apreciind utilizarea rapida a tehnologiei la locul de munca, a petrecut un an de studiu pentru un MSc in Informatica si si-a continuat studiile un an mai tarziu cu un MBA. In calitate de director general pentru consultanta in management specializat, a lucrat indeaproape pe contul Royal Bank of Scotland / Nat West [clasat pe locul al patrulea ca cel mai mare grup bancar din lume]. A lucrat cu un grup de consultanti de specialitate de nivel mondial, personalul bancar si clientii acestora pe piata IMM-urilor. Obiectivul a fost acela de a ajuta proprietarii intreprinderilor mici si mijlocii sa-si dezvolte propria gandire strategica, in acelasi timp lucrand alaturi de managerii bancilor.

Incepand cu anul 2002 a oferit ajutor si consultanta pentru o varietate de afaceri; de la lansarea unei tehnologii IT in sectorul de subtitrare a site-urilor pana la comunicarile de marketing si formarea strategica pentru Cisco Systems. A fost numit profesor asociat la Universitatea din Perpignan din Franta si preda in mod regulat marketingul strategic la nivel de master si MBA in Europa, Orientul Mijlociu si in SUA. De asemenea, lucreaza cu specialisti in marketing pentru a-si castiga calificarile profesionale prin intermediul Chartered Institute of Marketing (CIM).

De ce crede Joe ca oamenii de marketing trebuie sa tinteasca catre o certificare CIM?

„Consider ca o calificare CIM este foarte importanta, acestea fiind acreditari pentru profesionisti. Interesant este ca aceste calificari profesionale tind sa fie mai grele. Prin mai grele vreau sa spun ca nu toata lumea le obtine. Intr-o universitate aproape toata lumea trece examenele.

In cadrul unui program de certificare profesionala, este posibil sa trebuiasca nu doar sa reprogramati un examen, ci si sa il dati inca odata si sa o luati de la capat. Aici este mult mai dificil: toate activitatile/ lucrarile se bazeaza pe compania in care lucrati, cu concentrare pe rezultate si aplicare, mai degraba decat pe teorie. De asemenea, Oxford College of Marketing ofera o gama larga de resurse studentilor: studii de caz, tutori (cursuri intensive de week-end), intalniri cu profesorii, invatare combinata prin cursuri la zi si cursuri online, intalniri si webinare. Este adaptabil, flexibil si mai potrivit pentru studenti si programul lor zilnic.”

Cititi interviul complet realizat de cursantul nostru, Stefan Ciltia, pe portalul Marketing Focus!

 

Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page
Joburi in marketing (martie)Webinar gratuit – Criza de incredere in Social Media

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole