Date cheie training certificat Strategic Marketing

0 Replies
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page
Între 25 octombrie 2018  şi 31 martie 2019 se desfăşoară la Institutul de Marketing programul de pregătire pentru curs acreditat internaţional  Strategic Marketing. Modulul se poate parcurge şi finaliza independent, cu un Award de la Chartered Institute of Markeitng (CIM) sau poate fi completat cu modulele Digital Strategy si Mastering Metrics pentru a obtine Diploma In Professional Marketing.

 Vă prezentăm în detaliu etapele şi datele cheie!

Studiul începe cu două luni de pregătire teoretică – în care se aprofundează temele şi noţiunile fundamentale – după care urmează aplicarea în practică într-un plan de marketing de 8 pagini realizată pe compania în care lucrează cursanţii sau o organizaţie la alegere, pe un brief special dezvoltat de CIM pentru sesiunea din aprilie 2019, care are ca temă managementul aşteptărilor consumatorilor. 

 

  • Întâlnire introducere curs, 25 octombrie, 17:00-19:00, Geanina Ghiculescu, Head of Marketing la Metro Cash & Carry, IntegralEdu, Bucureşti;  
  • Curs Digital Gateway; 2 noiembrie, 9.30 – 17.00, invitat Mihai Constantinescu, Digital Marketing & eCommerce Manager la TUI Travel Center, Radisson BLU, Bucureşti;
  • Weekend intensiv în București: sâmbătă și duminică, 3-4 noiembrie, 9.30 – 17.00, Karl Sinnot, Radisson BLU;
  • Webinar „Webinar suport pregatire examen”, 7 noiembrie, 21:00, Jack Roberts;
  • Curs Marketing Gateway; 16-17 noiembrie, 9.30 – 17.00, invitată Carmen Coșoi, Marketing Manager la Beiersdorf, Radisson BLU;
  • Webinar „Webinar suport plan de marketing si examen final”, 26 noiembrie, 21:00, Jack Roberts;
  • Prima variantă a  planului de marketing trimisa catre tutori – 18 ianuarie 2019;
  • Workshop suport  plan de marketing şi examen: 25 ianuarie 2019, 9:30-17:00, Geanina Ghiculescu, Head of Marketing la Metro Cash & Carry , IntegralEdu, Bucureşti
  • Finalizarea planului de marketing trimis către tutori: 15 februarie; 
  • Comunicarea subiectelor pentru  simularea de examen (mock exam): 1 martie; 
  • Înscrierea ca membru CIM și plata taxei de evaluare la Chartered Institute of Marketing: termen limită – 1 martie 2019, moment în care veți obține și numărul de membru CIM pe care vi-l solicită tutorii și centrul nostru de suport din Marea Britanie. Dacă taxa nu este achitată în termen se adaugă o penalizare de 100 lire +TVA pentru a susține examenul în această sesiune;
  • Data limită predare simulare examen: 15 martie 2019;
  • Plata taxei de supraveghere la British Council, 31 martie 2019. Taxa poate fi platita doar prin transfer bancar de la banca la care aveti cont sau prin depunere de numerar la Banca Transilvania daca nu aveti cont bancar, catre beneficiar British Council – Exams, C.U.I. numarul 9000 0000 26598, in contul IBAN RO88 CITI 0000 0008 2601 2196 deschis la Citibank Europe plc, Dublin – sucursala Bucuresti. Nu uitati sa cereti cursul de schimb lire sterline/lei al British Council inainte de a face plata. Veţi primi datele de contact prin email de la CIM. 
  • Examen scris – 2 aprilie 2019, British Council, Bucureşti;
  • Rezultate – 7 iunie 2019;
  • Eliberarea certificatului de absolvire – 02 august 2019; 

Cereţi suport şi consiliere şi nu rataţi termenul limită de înscriere din 20 octombrie!

Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page
Cartea lunii de la CIM – Construirea experientelor de brandTraining certificat Customer Experience – Date cheie aprilie 2019

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole
Scroll Up