De ce să urmați un curs deschis de scurtă durată?

Probleme mari şi întrebări lungi rezolvate în cursuri scurte!  Cursurile de marketing deschise de scurtă durată acoperă nevoi punctuale de training de marketing, de la strategie de marketing sau de brand, la training intensiv de marketing digital sau customer experience.

Într-un curs de scurtă durată aveți posibilitatea să:

  • Acoperiţi rapid elementele cheie dintr-o arie de training cu un curs sau workshop punctual.
  • Învăţaţi de la un profesionist ce nu puteţi învăţa singur: exemple, studii de caz.
  • Schimbaţi idei şi experienţă cu practicieni din alte industrii şi domenii.

Strategii “Clientul pe primul loc” – Customer First Strategies

Acest curs vă ajuta să vă regândiți poziționarea competitivă și modul în care interacționati cu clienții dumneavoastră. Veți fi ghidați să găsiți oportunități de creștere a afacerii și de îmbunătățire a promisiunii de brand și a experienței clienților .

Un curs intensiv care sprijină organizaţiile să rămână competive în această perioadă dificilă şi să dezvolte strategii optime, integrând cananele digitale și nondigitale.

Cursul se adresează tuturor practicienilor de marketing implicați în proiecte de creare de valoare prin inovație în organizațiile în care lucrează, managerilor de produs sau managerilor de companii care doresc să accelereze procesele de inovație din companiile lor.

Un training dezvoltat pentru a sprijini echipele  de manageri de produs să își crească performanța în dezvoltarea de produse inovative, centrate pe client.

Trainingul are la bază un un proces de simbioză între AND-ul unei mărci și insight-uri, “tensiunile”  unor segmente de clienți și oportunitățile legate de soluționarea lor proactivă.  Participanții vor învăța concepte, structuri și procese, întelegând și aplicând modurile de construcție ale unor mărci “best in class”.

Acest curs vă va permite să vă dezvoltați cunoștințele și abilitățile pentru a optimiza cu succes produsele digitale și performanța canalelor de marketing digital.

Cursul combină teoria și practica, în egală măsură și are ca scop înțelegerea de către cursanți a complexității, anvergurii, importanței și funcționalităților specifice brandului de angajator.

Programul Marketing Gateway asigură celor care vor să intre în domeniul marketingului, suportul teoretic necesar pentru o viitoare certificare internațională în marketing. Este un curs intensiv de trei zile, care vă asigură parcurgerea conceptelor și noțiunilor fundamentale de marketing.

Ce spun cursanţii?

Nona Beicu Broșiu,
Brand PR Manager, ING

„Pot spune că cele două module pe care le-am finalizat deja, cel de Marketing & Digital Strategy și Innovation in Marketing, mi-au impulsionat și mai tare preocuparea pentru planificarea strategică și evaluarea obiectivelor. Am găsit răspunsuri la întrebări pe care le aveam de ceva vreme, am testat mai multe mecanisme noi, am dezvoltat soluții mai curajoase. Toată experiența de până acum cu acest program de training m-a ajutat să văd totul într-o perspectivă nouă, una și mai orientată spre eficiență și spre ceea ce contează cu adevărat. ”

Citeste interviul complet

Adina Ionescu,
Senior Category Marketing Manager, Sigma Alimentos

„Am optat pentru două module – Digital Marketing Experience și Marketing & Digital Strategy. Acest curs ar trebui să fie în curricula obligatorie a tuturor managerilor care au în vedere comportamentul consumatorului și în special a tuturor oamenilor de marketing și comunicare interesați de o construcție pe termen lung în jurul unei mărci.”

Citeste interviul complet

Cristina Rîcu,

„După parcurgerea programului (Diploma Profesională în Marketing Digital), am avut mai multă siguranță în alegerea anumitor strategii. Pe parcursul perioadei în care am studiat, am descoperit o comunitate de profesioniști, de foarte mare valoare.”

Citeste interviul complet

Vlad Vlădescu,
Marketing Manager, PepsiCo

„Un exemplu pozitiv în acest sens, pentru mine, a fost cursul CIM – „Driving Digital Experience”, pe care am dorit să îl urmez pentru că Digital Marketing este un domeniu mereu în schimbare, unde învățarea nu poate înceta niciodată și pentru că primisem recomandări de la apropiați în acest sens.”

Citeste interviul complet

Laurențiu Faur,
Marketing Manager, Panasonic

„Componenta de învățare are strânsă legătură cu dorința ta de a te menține la curent cu cele mai noi trenduri din piață, iar profesionalizarea înseamnă obținerea unei recunoașteri externe în ceea ce privește cunoștințele tale. În cazul meu, aceasta profesionalizare se traduce în studiul pentru obținerea unei certificări CIM.”

Citeste interviul complet

Alina Georgiana Constantinescu,
Owner, Nasu Roșu

„Mastering Metrics a fost pentru mine experiența remarcabilă care mi-a schimbat paradigma legată de măsurarea impactului tacticilor de marketing. Dacă până atunci puneam aprope tot efortul în etapa de analiză și planificare, acum acord o importantă mult mai mare etapei de control. De ce? Pentru că, așa cum am învățat în urma cursului de Mastering Metrics, “If You’re Not Keeping Score, You’re Just Practising”.” Cum se pot schimba regulile într-un domeniu foarte puternic reglementat prin strategii de marketing digital? Cum îi spirjină pe cursanți modulul Mastering Metrics?

Citeste interviul complet

Andreea Ciobănoiu,
Marketing Specialist, Accenture

„Vă mulțumesc pentru toate informațiile și cursurile valoroase! Super echipă!”

Andrada Ioniță,
Founder,

„Comunitatea creată de Institutul de Marketing este bonusul la care nu te așteptai. Sunt oricând la un telefon distanță pentru a te ajuta și a se asigura că ești pe drumul cel bun în îndeplinirea obiectivelor. Cum numai niște adevărați specialiști în marketing o pot face.”

Angela Căpățîna,
Marketing Manager, Chemonics International

„Sunt foarte recunoscătoare pentru cunoștințele de marketing furnizate pentru mine și echipa mea. După finalizarea cursului Marketing Gateway, am decis să încep certificarea Strategic Marketing, ceea ce cu siguranță mă va ajuta în cariera mea profesională ulterioară. De asemenea, am întâlnit oameni uimitori care mă inspiră să învăț tot mai mult.”

Roxana Oana Bucerzan,
Supervisor Marketing Office, BCR

În ceea ce privește programul de certificare CIM în strategie digitală, organizat prin Institutul de Marketing, pot spune că a fost o perioadă frumoasă pentru că m-am bucurat din plin de informația pusă la dispoziție în platformă, care este foarte bine organizată și structurată, de bibliografia valoroasă și de un tutore care m-a provocat permanent cu întrebări pe marginea lucrării astfel încât am putut scoate ce a fost mai bun din tema dată. Cursul blended a inclus și workshopuri cu Red Barrington și Oana Sav, fiind o oportunitate excelentă de a interacționa pe marginea cursurilor și lucrării practice.

Citeste interviul complet
Ana Dobre

Ana Dobre,
Support Engineering Manager, Microsoft

„Participarea la sesiunile de curs mi-a crescut nivelul de încredere în ceea ce fac și în ceea ce știu și, în același timp, mi-a deschis mintea spre identificarea unor oportunități de îmbunătățire, pe care pot să le implementez la job.”

Citeste interviul complet

Cristina Neagu,
B2B Marketing Professional, Canon

„Am decis să încep cu modulul de strategic marketing întrucât consider că orice acțiune ar trebui să aibă la baza o bună strategie – o înțelegere a situației curente, a obiectivelor și un plan.

Acest curs m-a ajutat, în primul rând, să înțeleg și mai bine diferența dintre strategie și tactică, o confuzie destul de des întâlnită încă în lumea marketingului. În al doilea rând, cursul mi-a oferit insight-uri și instrumente valoroase pentru elaborarea unei strategii de marketing.”

Citeste interviul complet

Doru Orășelu,
Group Product Manager, Vodafone

„Cred că CIM oferă în acest moment poate cel mai titrat program de pregătire în marketing la nivel european, atât ca informație, cât și ca model de pregătire și examinare.”

Citeste interviul complet

Simona Iliescu,
Global Project Manager, Lego

„Abordarea integrată ce merge adânc în miezul problemei, actualitatea informației (de ex.: automatizări de marketing, new digital emerging trendsbig data), accentul pe partea practică (prin exemple de “best practices” ale brandurilor de succes, dar și prin procesul de evaluare) sunt principalele atuuri ale acestui program de training.”

Citeste interviul complet
Ana Maria Marinescu

Ana Maria Marinescu,
Employer Branding and Recruitment Marketing Lead, Thoughtworks

„Oricine vrea să “rămână în piață”, trebuie să fie foarte bine pregătit, indiferent de vârstă.”

Citeste interviul complet
Cristina Serban

Cristina Șerban,
Product Marketing Manager, Bitdefender

„Titulatura de Chartered Marketer este cea mai înaltă distincție acordată de Chartered Institute of Marketing unui profesionist în domeniu. Pentru mine reprezintă încununarea unor ani de experiență și pregătire profesională.”

Citeste interviul complet
Tia Ghinea

Tia Ghinea,
Digital Project Manager, Spark Foundry

„Lipsa timpului liber ne determină de cele mai multe ori să amânăm multe lucruri pe care ni le-am dori. Pentru mine,  această “înregimentare” în programul CIM a fost o binevenită perioadă de prioritizare, organizare, informare, dezvoltare.”

Citeste interviul complet
Ana Ghetu

Ana Ghețu,
Organizational Transformation Manager, ‎Deloitte

„Customer Experience este cursul care mi-a schimbat viața.”

Citeste interviul complet

Vlad Podeanu,
Ecommerce Activation Manager, Bayer

”Programele dezvoltate de către CIM reprezintă cea mai bună soluție pentru profesioniștii în domeniul marketingului de a obține o certificare recunoscută la nivel internațional. Drumul nu este unul ușor, dar studiul împreună cu Oxford College of Marketing te ajută extrem de mult în îndeplinirea obiectivului final. Modul de predare și de structurare a informației prezentate facilitează acumularea informației necesare în cadrul întregului proces și este foarte bine adaptat cu metodele actuale de învățare.”

Cristian Boldor

Cristian Boldor,
Digital Marketing Coordinator, StruSoft

”Cursul acreditat de marketing digital mi-a oferit o idee mai clară asupra abordării marketing-ului digital, de la audit până la mixul de marketing și monitorizare.”

Raluca Raitan

Raluca Raitan,
Digital Product Manager, BRD

”Cele mai bune cursuri de marketing din România!”

Rares Balan

Rareș Bălan,
Marketing and PR Manger, Dexion Storage

„Materiile CIM predau ceea ce doresc angajatorii de top să fie știut de către oamenii lor de marketing.”

Citeste interviul complet
Ioana Lorenc

Ioana Lorenc,
Marketing Director, RAP Group

”Programul de dezvoltare – Diploma profesională în Marketing – pe care l-am început la Institutul de marketing – CIM,  în vederea obținerii statutului acreditat de chartered marketer este  mai mult decât o abordare metodică a noțiunilor de specialitate,  structurarea, aprofundarea și aplicarea practica a know-how-ului dobândit;  înseamnă în plus  o „investiție” în propria gândire critică, o nouă perspectivă asupra proceselor de business în general,  dar și o provocare a ambiției și a propriilor limite.”

Georgiana Drăghici,
Marketing and Communications Consultant, Freelance Marketing and Strategy

„Finalizarea modulului de marketing strategic m-a ajutat enorm și m-a ajutat să mă descurc și mai bine cu provocările din compania la care lucrez.”

Citeste interviul complet
Madalina Constantin

Mădălina Constantin,
Content Marketer, CIM Chartered Marketer

„Un program MBA te învață să fii conștient de tot ce înseamnă un business. Calificarea Chartered Marketer aprofundează o direcție de dezvoltare, în cazul de față marketingul.”

Citeste interviul complet
Raluca Grigoriu

Raluca Grigoriu,
Head Of Marketing, Wienerberger România

„Am simțit nevoia să învăț  lucruri într-un mod structurat, să înțeleg în ce mod și în ce măsură contribuie internetul la dezvoltarea brandurilor și să pot descifra mai bine comportamentul de cumpărare al clienților.”

Citeste interviul complet

Diana Rada-Puiu,
CEX Transformation and Multi Services Lead, Orange

„Cursul te ajută să înțelegi mai bine mecanismele care pot influența Customer Experience și modalitățile prin care poți să îmbunătățești experiența clienților cu compania. Îți oferă o gamă largă de exemple cu diverse soluții care contribuie la dezvoltarea cunoștințelor tale în acest domeniu. Pe scurt, la finalul cursului ai mai multe idei despre cum poți acționa în viitor și ce recomandări să oferi companiei.”

Citeste interviul complet

Cosmin Jărdianu,
Marketing Manager, Transart

Training-ul de marketing certificat CIM a fost unul dintre cele mai bune lucruri pe care le-am făcut în viața mea.

Citeste interviul complet

Roxana Irinciuc,
Head Of Marketing, Mindit.io

„De la realizarea corectă a unui audit, implementarea acestuia, până la realizarea unei strategii în acord cu tendințele de pe piață, tot ceea ce am învățat, am aplicat în munca mea de zi cu zi.  Interacțiunea atât cu trainerii, cât și cu tutorii, a fost un alt punct tare. Am avut parte de suport în orice etapă a lucrării și am fost ghidată în mod corespunzător pentru obținerea celor mai bune rezultate. Țin să mulțumesc pe această cale, trainerilor și tutorelui din Marea Britanie. A fost o reală plăcere să lucrez alături de ei.”

Citeste interviul complet
Mari Miron

Mari Miron,
Marketing Communications Project Manager, Freelance

„Mi-a fost frică să nu pot să-mi împart viața de familie, copilul de doi ani, job-ul și studiul. Dar cumva, mi-am dat seama repede că se poate. Asta pentru că modelul general de lucru flexibil, resursele aproape nelimitate ale platformelor cursului și mai ales suportul tutorilor sunt un mod modern și continuu de studiu care nu înseamnă să renunți la viața ta. Și nu am renunțat nici la sală. E un mod dinamic de studiu care chiar poate deveni ulterior un mod de viață – intri în această comunitate, ai o recunoaștere și rămâi mereu pe platformele de specialitate.”

Citeste interviul complet

Mirela Ionescu,
Marketing & PR Manager, Hilton Anthenee Palace

„Am avut o satisfacție extraordinară atunci când am primit rezultatele modulului Mastering Metrics, pentru care am lucrat intens câteva luni. Nu spun că a fost muncă ușoară să îmbin cursurile Oxford College of Marketing cu jobul și cu viața personală, însă cu siguranță a meritat și n-am să mă opresc aici.

Am început cu Mastering Metrics din dorința de a aprofunda tehnicile de măsurare și rolul indicatorilor de performanță în marketing, convinsă fiind că orice nou instrument studiat va fi de folos în activiatea mea profesională. A fost alegerea potrivită, întrucât am reușit nu doar să obțin surse noi de analiză de marketing, dar și capacitatea de a le aplica cu ușurință.

De multe ori în pregătirea noastră profesională ne pierdem în resurse pe care nu le putem organiza, asimila sau aplica. De aceea sunt foarte încântată de alegerea pe care am făcut-o lucrând cu Institutul de Marketing, pentru că m-a ghidat către instrumentele necesare pentru ridicarea ștachetei la nivel profesional.”

Citeste interviul complet

Anna Maria Palaghianu,
Sector & Decarbonisation Marketing Manager, Shell Bitumen

„Deși am urmat până acum doar un modul al Diplomei, pot spune că experiența de studiu a fost mai complexă și mai intensă decât mă așteptam. Acest decalaj între așteptări și realitate se datorează parțial și stilului de studiu cu care am fost obișnuită până acum în România. Cu CIM /Oxford College of Marketing a fost diferit: totul este mai procedural și mai formal, cantitatea de informiații pe care trebuie să o parcurgi și să o stăpânești este considerabilă, exigențele sunt înalte. Asta m-a făcut să depun mult efort și să aloc mai multe ore de studiu decât anticipasem inițial.”

Citeste interviul complet

Andra Mura,
Regional Brand Manager South-Central Europe, Mondelēz International

„Am căutat mult timp un program de studiu avansat care să mă ajute să îmi structurez cunoștințele și să îmi fie cu adevărat util. Îmi doream să mă perfecționez în meseria pe care mi-am ales-o, nu doar să adaug o diplomă într-un dosar. Așa am ajuns la Oxford College of Marketing, unde inițial am fost cucerită de manualele pe care le-am văzut, pline cu studii de caz actualizate anual! Atunci mi-am dat seama că nu voi învăța doar teorii de marketing, dar că voi învăța din experiența recentă a marilor brand-uri internaționale, ceea ce pentru mine a cântărit foarte mult.”

Citeste interviul complet

Daniela Ioniță,
Head of Product & Communication, Regina Maria

„Cel mai mult mi-a plăcut să văd cum proiectul scris de mine prinde contur și cum există soluții la probleme, dacă știi să le cauți și să le rezolvi în interiorul companiei în care lucrezi. Recunosc, au fost momente în care m-am simțit descumpănită, a doua parte a cursului mi s-a părut foarte grea. Cursul acesta înseamnă mai mult decât diploma obținută la final. Pentru mine, a schimbat modul în care mă uit la traseele parcurse de  pacienți (customer journeys).”

Citeste interviul complet

Diana Dragomir,
Product Manager, Adore Me

”La nivel profesional, am dobândit o mai mare maturitate în înțelegerea mecanismelor de marketing și, până la urmă, a strategiei de business. Simt că studiul cu CIM mi-a facilitat o mai mare luciditate în acest sens și m-a lăsat mult mai bine utilată atât la nivelul stăpânirii unor cunoștințe teoretice, dar și la nivelul abordărilor practice de marketing și de strategie digitală.”

Citeste interviul complet

Gabriela Dobre,
Projects and Communications Coordinator, Delegatia Valonia-Bruxelles

”A fost o experiență frumoasă, mi-am dorit foarte mult să fac acest curs și am fost motivată încă de la început. Mi-au plăcut în mod deosebit modul în care a fost structurat cursul și multitudinea de materiale puse la dispoziția cursanților. Datorită faptului că organizez evenimente care se desfășoară inclusiv seara sau în weekend, flexibilitatea cursului a reprezentat un avantaj, pentru că mi-a permis să-mi organizez timpul dedicat studiului în funcție de programul propriu, având totuși termene limita care impun disciplină.”

Citeste interviul complet
Geanina Ghiculescu

Geanina Ghiculescu,
Head of Retail, MOL Romania

„Experiența a fost una autentică, în sensul că modelul combinat (blended learning), care include și wekeenduri intensive cu tutori din Marea Britanie și workshop-uri  în care sunt înscrisă presupune, pe lângă suportul trainerilor și tutorilor și mult studiu individul, dintr-o multitudine de surse. Modul în care te organizezi și îți dozezi orele de studiu sunt esențiale, iar descoperirile și insight-urile care apar cu această ocazie reprezintă cea mai mare valoare adăugată.”

Citeste interviul complet

Oana Popescu,
Product Marketing Manager, Sodexo

”Materia din modulul de Strategic Marketing structurează logic și organizat toți pașii pe care trebuie să îi parcurgi într-o strategie corectă și cuprinzătoare. Este interesant să descoperi în studiile de caz deciziile strategice luate de managementul marilor companii precum Nestle, Ikea sau P&G. Training-ul CIM m-a ajutat să privesc marketingul mult mai global și să înțeleg că este cheia succesului în majoritatea companiilor.”

Citeste interviul complet

Raluca Tanase,
Senior Product Analyst, Adobe

”Cel mai mult m-a impresionat rigurozitatea programului, dar a fost o situație de love-hate. Mi-a plăcut pentru că mi-am dat seama că nu este o certificare ce se poate obține facil și nota de trecere, chiar înseamnă ceva. Am auzit că fiecare punct se obține greu și am simțit asta pe pielea mea.

Mi-a mai plăcut și volumul mare de resurse pus la dispoziție și mai ales experiența lectorilor și a tutorilor care efectiv mi s-au părut niște dinozauri ai marketingului, fără absolut nicio conotație negativă. Oamenii aceștia au făcut marketing în toată cariera lor și se răsfrânge foarte frumos în experiența de predare-învățare.”

Citeste interviul complet

Sarbrina Mitu,
Product Owner, SAP România

”Strategia digitală este un “must have”. În general, companiile care au o prezență online își doresc creșterea vizibilității, atragerea de noi clienți sau noi parteneri de afaceri. Dar nu orice prezență “online” înseamnă și un succes. Deoarece fără o strategie corect construită și adaptată particularităților modelului de business, putem cheltui niște bugete semnificative fără a obține rezultatele dorite.

Noi, oamenii din marketing avem nevoie uneori și de niște resurse utile care să ne ajute în construirea strategiei corecte. Eu personal le-am găsit cu ajutorul celor de la Institutul de Marketing și recomand tuturor celor interesați modulul de Strategie Digitală.”

Citeste interviul complet

Oltea Belciuganu,
Senior Consultant, Brandocracy

„Procesul de învățare a fost cumva o revelație. Eu mă așteptam să învăț lucruri de care nu mai auzisem. În schimb, am descoperit că (evident, de altfel) teoria era aceeași pe care o știam din școala românească. Modalitatea de a asimila teoria era însă diferită: fiecare model, concept era ilustrat concret și cumva înțelegeai de ce îl înveți și la ce folosește. Astfel, șansele de a rămâne în minte și a folosi în practică ce ai învățat creșteau foarte mult.”

Citeste interviul complet

Ana Poiana,
Communications Director, MSL The Practice

„Sistemul englezesc este bazat foarte mult pe cercetare, studiu aplicat individual și teme extrem de structurate, cu limitare de cuvinte și apreciate după concizie și relevanță. Celebrul limbaj pompos și narativ care în România punctează bine la impresia artistică, devenea dintr-o dată extrem de practic și structurat. Certificarea CIM, alături de alte certificări internaționale specializate, mă ajută să pun tot procesul într-un context internațional, să mă folosesc de experiența celor mai buni din Europa, să cunosc toate aceste trenduri de gândire anticipative pentru a da o valoare și mai mare unui produs cinematografic și pentru a-l aduce mai aproape de publicul său.”

Citeste interviul complet

Bianca Iovu,
Project Manager, Vodafone

„Cursurile Chartered Institute of Marketing (CIM) m-au ajutat să mă perfecționez, ceea ce a contribuit la decizia managerului meu de a-mi atribui mai multe responsabilități. M-am documentat foarte mult înainte de a urma aceste cursuri și m-a interesat modul în care pot aduce beneficii atât mie, cât și companiei prin ceea ce învăț. Puteam să aleg orice altă variantă de cursuri on-line, însă, mi-am dat seama că ceea ce se face la CIM are aplicabilitate directă în activitatea mea zilnică de la serviciu.”

Citeste interviul complet

Irina George

„Am ales diploma în marketingul digital pentru că, pe lângă faptul că acest curs te învață principiile solide de marketing (care se pot aplica la orice domeniu), digitalul este din ce în ce mai important și îți afectează strategia de marketing din ce în ce mai mult.

Pentru mine cursul a însemnat două lucruri foarte importante: să îmi diversific cunoștiintele pe care le-am dobândit în patru ani de Universitate de PR (acum vreo 15 ani) și să mă aliniez cu ce se întâmplă în marketingul digital la momentul de față.  Mie CIM-ul mi-a oferit exact această oportunitate, să iau în considerare “the big picture”, să învăț cum să fac asta ca un profesionist în marketing și nu neapărat ca un profesionist în PR și comunicare.”

Citeste interviul complet

Veronica Bogdacenco,
Lead Product Manager Growth & Discovery, Tide

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. Înainte credeam că doar companiile mari au resursele necesare pentru a crea campanii de success. Am învățat însă că orice marketer creativ poate obține rezultate cu resurse limitate, iar cunoștințele dobândite in timpul cursului m-au ajutat să îmi îndeplinesc fără emoții task-urile de zi cu zi. În timpul cursurilor CIM am avut mult suport: un tutore dedicat, webinare live săptămânale cu profesori, forum de discuții, taskuri periodice pentru a ne pregăti pentru proiectele finale și materiale de curs excelente.”

Citeste interviul complet

Oana Voican,
Global Campaign Manager, UiPath

„Acest program de studiu m-a ajutat să structurez și să diferențiez într-un mod mai eficient utilizatorii serviciilor pe care le promovăm, să îmi dezvolt mindset-ul ca, premergător oricărei inițiative, să analizez și să evaluez influența acesteia asupra consumatorilor noștri și, mai ales, mi-a permis să pot propune strategii noi și să fac demersurile necesare pentru îmbunătățirea experienței pe care organizația o oferă acestora.”

Citeste interviul complet

Radu Silaghi,
Online Retail Marketing Manager, Vitabiotics Ltd

„Nivelul crește de la an la an și trebuie să fii informat pentru a rămâne competitiv.”

Citeste interviul complet

Roxana Ene,
Head of Business Development, British Council

”Oxford College of Marketing a fost pentru mine mai mult decât un furnizor de cursuri. M-a ajutat să parcurg două module pentru Diploma Profesională în Marketing într-o perioadă aglomerată din viața mea, atât pe plan profesional, cât și personal. Feedback-ul lor constant și constructiv a fost esențial pentru a înțelege cerințele lucrărilor, iar flexibilitatea și varietatea resurselor, pe care mi le-au pus la dispoziție, m-au ajutat să trec primele module. Nu am simțit niciodată distanța dintre România și Marea Britanie, datorită comunicării strânse dintre noi.”

Teodora Saguna

Teodora Șaguna,
Director of Digital Growth and Strategy, tbi bank

”Studiez la Oxford College of Marketing de la începutul anului 2015 și am primit de curând certificarea pentru modulul de Strategie Digitală. Pe parcursul pregătirii portofoliului pentru examen am realizat, încă o dată, cât de esențială a devenit strategia digitală pentru orice profesionist ce își construiește o carieră în marketing.
Suportul extrem de profesionist al tutorilor OXCOM, structura cursului și accesul la resursele pe care noi, studenții, le avem la dispoziție pe toată perioada programului creează un mediu excelent pentru schimb de idei și învățare prin practică.
Recomand Institutul de Marketing și Oxford College of Marketing tuturor celor pasionați de marketing care își doresc un program complex de învățare.”

Sidica Ciorabai

Gia Ciorabai,
Global Program Director, Webhelp

”Cursurile oferite de Institutul de Marketing aduc un plus de valoare prin prisma schimburilor cu colegii sau tutorii. Sunt destul de multe informatii in mediul online, de la best practices la cum sa implementezi strategii de marketing digital etc.,insa de multe ori este destul de dificil sa filtrezi si sa realizezi care sunt, de fapt, informatiile care te ajuta.”

Andra Platon,
Managing Director, UiPath

„Toate materiile pe care le studiez au legătură cu ce fac la jobul actual. Este cu totul alt mod de a face educație, iar pe lângă faptul că se poate coresponda prin e-mail, se poate coresponda și telefonic. Tutorele este dispus să îți aloce atât timp cât ai nevoie pentru a-ți clarifica toate neînțelegerile, el este acolo pentru a-ți asigura susținerea și a-ți acorda tot ajutorul de care ai nevoie, în orice moment.”

Claudiu Runcan,
Consumer & Market Insights Manager, ASICS

„Certificarea este un program de studiu care are nevoie de concentrare maximă și de dorință de evoluție. Aș compara un examen pentru CIM cu o lucrare de licență pe care o dai la sfârșitul a patru ani de facultate, însă, fiind mult mai practică și concludentă. Dacă știm să ne planificăm timpul așa cum trebuie, cu siguranță că este o metodă de studiu accesibilă.”

Dan Costea,
Country Director, INDG

„Inteligența alături de experiența și intuiția omului de marketing vor fi mereu esențiale în procesul de business, însă nicidecum suficiente pentru ceea ce înseamnă managementul modern. Datele și metricii transformați în indicatori de business sunt instrumente obligatorii pentru orice companie actuală și pentru orice inițiativă de marketing. Astfel, cursul Mastering Metrics detaliază la nivel practic principiile și tehnicile de measurement, ținând mereu cont de aplicarea lor strategică. Ca manager, mă bazez zilnic pe date pentru suport în deciziile de business, de aceea Mastering Metrics a fost un curs obligatoriu pentru dezvoltarea mea profesională.”

Eliza Ioana,
CX Strategy Consultant, Solve for CX

”Cred că rezultatele mele bune de la CIM se datorează compatibilității dintre stilul meu de învățare și forma de studiu propusă de CIM. Mai exact, eu răspund foarte bine la informații cu aplicabilitate directă și la principiul ”learn by doing.” Cursurile CIM cer exact asta – după ce parcurgi toată informația teoretică, ești testat aplicând totul într-un context dat, într-o organizație reală. Acest mod de testare mi se pare cel mai relevant, întrucât este foarte important să știi ce să faci cu informațiile teoretice, nu doar să le deții.”

Irina Dragan,
Project Manager, VEO Worldwide Services

”Oxford College of Marketing mi-a oferit un sprijin foarte mare pe parcursul studiilor mele în Digital Marketing. Tutori dedicați, abordare profesională, recomand cu încredere.”

Olivia Sabotnicu,
Growth Marketer, Freelance

”OXCOM mi-a oferit întotdeauna sprijin considerabil cu ajutorul webinarelor, al tutorilor și al suportului oferit prin e-mail de către Pauline Williams și Jane Young. Recomand cu căldură Oxford College of Marketing oricui vrea să obțină o certificare CIM.”

Madalina Dicu,
Regional CSR Manager EMEAI, Leschaco Group

„Cu CIM este chiar foarte simplu. Orele de curs cu profesorii se desfășoară on-line și în general seara. În cadrul acestor ore, poți discuta direct cu profesorii și cu ceilalți cursanți, poți pune întrebări, poți primi sfaturi. În cazul în care nu poți participa, toate cursurile sunt înregistrate și le poți viziona/asculta ori de câte ori ai nevoie. În plus, devenind membru CIM, ai acces la foarte multe resurse care să te ajute în procesul de studiu. Este un program solicitant, dar cu o bună planificare, pot fi respectate termenele limită.”

Adelina Deaconu,
Junior PR Assistant, Groupama

Digital Gateway este mai mult decât un curs cu noțiuni teoretice bine structurate. Digital Gateway este cursul unde am învățat să utilizez tool-uri noi în marketingul digital, am interacționat constructiv cu trainerii și am legat prietenii cu ceilalți cursanți. Îl recomand cu mare drag tuturor celor pasionați de digital!”