• Curs introductiv în marketing

Cursul se adresează tuturor celor care au nevoie de o bază solidă de noțiuni și instrumente de marketing  care să-i ajute să se implice eficient în activitățile de profil din cadrul companiei sau să intre în zona marketingului din alte domenii conexe: vânzări, relații cu clienții. Este o variantă care ii poate sprijini pe cei care au intrat recent în departamentele de marketing din alte zone sau fără să aibă o pregătire academică sau practică.

Este un curs în care teoria va fi aprofundată  prin exemple, exerciții și studii de caz și care sprijină participanții să își însușească rapid un set de noțiuni  cheie de marketing și un vocabular de termeni de specialitate.

Nivel de pregătire al participanților: este un curs introductiv, care nu necesită  cunoștințe de specialitate.

Obiectivele cursului:

  • Însușirea unor noțiuni și cunoștințe fundamentale de teorie și practică de marketing;
  • Aprofundarea teoriei prin exemple, studii de caz , exerciții practice și teste.
  • Sprijinirea cursanților cu un set de instrumente operaționale și resurse  pe care să le poată adapta și  utiliza în activitatea practică din organizațiile în care lucrează.

Durata cursului și perioada: 2 zile, de la 9:30 la 17:00. 

STRUCTURĂ CURS INTRODUCTIV ÎN MARKETING 

I. Concepte fundamentale. Audit. Obiective.

  1. Ce este marketingul? Rolul și funcțiile marketingului. Noțiuni fundamentale. Marketing în contexte diverse.
  2. De unde pornim într-o strategie de marketing? Auditul de marketing. Instrumente de audit, surse de date, procese, beneficii,  Competiție. Clienți.
  3. Cum putem sprijini obiectivele organizației? De la misiune, viziune, valori și obiective de business la obiective de marketing.

II. Strategia de marketing

  1. Surse de avantaj competitiv și alternative strategice.
  2. Metode de segmentare, targetare și poziționare. Exemple și exerciții aplicate.

III. Implementare

Cum vă ajută acest curs?

  • Vă însușiți cunoștințele de bază pentru a putea începe și planifica proiecte  de marketing digital;
  • Primiți un suport de curs concentrat și structurat în format electronic cu informații de bază structurate pe tema marketingului digital;
  • Aveți acces la exemple și studii de caz.

Cursanții vor primi un certificat de participare de la Institutul de  Marketing!

Trainer

Oana Sav este coordonatorul Centrului din România și trainer al Oxford College of Marketing și fondator al Institutului de Marketing. Oana este Chartered Marketer și a studiat la Chartered Institute of Marketing, obținând Diploma Chartered PostGraduate.

 

 

Scroll Up