• CURSURI CERTIFICARE MASTERING METRICS

CE SE STUDIAZA?

Programul scurt de certificare Mastering Metrics este dezvoltat pentru a sprijini profesionistii de marketing sa analizeze si sa gestioneze date de marketing pentru a lua decizii eficiente. Se poate parcurge ca modul de training independent, cu recunoastere internationala, sau impreuna cu modulele de marketing strategic si strategie digitala pentru a obtine si Diploma in Marketing Profesional.

Modulul este concentrat pe intelegerea rolului indicatorilor de performanta de marketing in cadrul unei organizatii. Cursantii vor putea aprofunda si exersa diverse tehnici de evaluare, monitorizare si masurare pentru a ajuta organizatiile sa ajunga la noi perspective si decizii strategice.

Cursantii vor intelege cum importanta acordata evaluarii si monitorizarii, aliniata obiectivelor de business, poate creste eficacitatea activitatilor de marketing. Vor invata sa selecteze si sa utilizeze surse de date adecvate pentru analiza de marketing si instrumente care sa asigure procese de decizie eficiente.

STRUCTURA TRAINING CERTIFICAT  MASTERING METRICS: 

Intelegerea rolului indicatorilor de performanta in marketing

Intelegerea semnificatiei diverselor tehnici de masurare in diverse contexte de piata

Cunoasterea indicatorilor relevanti de masurare a performantei in marketing

Utilizarea si aplicarea de indicatori de performanta pentru stabilirea eficacitatii activitatilor de marketing.

Identificarea surselor de date potrivite pentru analiza de marketing;

Utlizarea diverselor instrumente si tehnici de analiza pentru insight-uri de marketing si decizii strategice.

ORAR SI PROGRAM DE PREGATIRE

Pachetul de training include un program de pregatire teoretica si o etapa practica, in care cursantii aplica ceea ce au invatat intr-o lucrare aplicata realizata in compania in care lucreaza sau o organizatie la alegere .

Inainte de a incepe lucrarea practica, cursantii parcurg un program de pregatire individuala, cu un orar flexibil, care ar trebui sa dureze intre 8 si 12 saptamani. Consultati orarul cursurilor la zi care fac parte din acest program de training la acest link. 

Cele opt sesiuni teoretice ale programului de certificare Mastering Metrics sunt:

Sesiunea 1 – Principiile masurarii

Sesiunea 2 – Ce masuram?

Sesiunea 3 – Tehnici de masurare

Sesiunea 4 – Sursele datelor

Sesiunea 5 – Prezentarea informatiilor

Sesiunea 6 – Folosirea datelor in managementul activitatii

Sesiunea 7 – Provocari si trenduri

Sesiunea 8 – Construirea unui sistem de de informatii si date de marketing.

APLICARE PRACTICA

Cunostintele, instrumentele si suportul teoretic vor fi aplicate, practic, intr-o lucrare care are la baza cerinte concrete legate de obiectivele de marketing ale organizatiei in care lucreaza cursantii. Ca urmare, compania si angajatorii beneficiaza direct de programul de training, iar studiul este legat direct de activitatea de marketing din cadrul companiei.

CUM SE EVALUEAZA MODULUL?

Pentru  a promova acest modul si a obtine si recunoastere internationala, cursantii vor trebui sa realizeze o lucrare de 16 pagini. Lucrarea va fi corectata de catre evaluatori acreditati de la Chartered Institute of Marketing (CIM) din Marea Britanie.

Cursantii inscrisi la Institutul de Marketing vor realiza aceasta lucrare in cadrul programului oferit de Oxford College of Marketing si cu ajutorul tutorilor personali desemnati sa-i ghideze si sa le raspunda la intrebari. 

CAT COSTA?

450£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adica studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

690£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adica studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la Bucuresti. Nu ratati inscrierile la sesiunile de evaluare din iulie si decembrie 2018 si weekend-ul intensiv din 24-25 martie pentru care facem inscrieri doar pana pe 20 martie!

La taxa de curs se adauga taxa de membru CIM, in valoare de  55£, valabila un an de zile si taxa de evaluare de 180£. Aceste taxe se vor plati doar in momentul in care cursantii aleg sa sustina examenul. 

 

Ce spun absolventii despre experienta de studiu intr-un program de certificare internationala?

 

Alina Georgiana Constantinescu, Marketing Manager, Bayer Animal Health:

„Mastering Metrics a fost pentru mine experienta remarcabila care mi-a schimbat paradigma legata de masurarea impactului tacticilor de marketing. Daca pana atunci puneam aprope tot efortul in etapa de analiza si planificare, acum acord o importanta mult mai mare etapei de control. De ce? Pentru ca, asa cum am invatat in urma cursului de Mastering Metrics, “If You’re Not Keeping Score, You’re Just Practising”.” Cum se pot schimba regulile intr-un domeniu foarte puternic reglementat prin strategii de marketing digital? Cum ii spirjina pe cursanti modulul Mastering Metrics?Cititi interviul complet!

Mirela Burlacu, Marketing Manager, Hilton Anthenee Palace:

„Am avut o satisfactie extraordinara atunci cand am primit rezultatele modulului Mastering Metrics, pentru care am lucrat intens cateva luni. Nu spun ca a fost munca usoara sa imbin cursurile Oxford College of Marketing cu job-ul si cu viata personala, insa cu siguranta a meritat si n-am sa ma opresc aici.

Am inceput cu Mastering Metrics din dorinta de a aprofunda tehnicile de masurare si rolul indicatorilor de performanta in marketing, convinsa fiind ca orice nou instrument studiat va fi de folos in activiatea mea profesionala. A fost alegerea potrivita, intrucat am reusit nu doar sa obtin surse noi de analiza de marketing, dar si capacitatea de a le aplica cu usurinta.

De multe ori in pregatirea noastra profesionala ne pierdem in resurse pe care nu le putem organiza, asimila sau aplica. De aceea sunt foarte incantata de alegerea pe care am facut-o lucrand cu Institutul de Marketing, pentru ca m-a ghidat catre instrumentele necesare pentru ridicarea stachetei la nivel profesional.” Cititi interviul complet!

Dan Costea, Country Director, INDG:

quotes„Inteligenta alaturi de experienta si intuitia omului de marketing vor fi mereu esentiale in procesul de business, insa nicidecum suficiente pentru ceea ce inseamna managementul modern. Datele si metricii transformati in indicatori de business sunt instrumente obligatorii pentru orice companie actuala si pentru orice initiativa de marketing. Astfel, cursul Mastering Metrics detaliaza la nivel practic principiile si tehnicile de measurement, tinand mereu cont de aplicarea lor strategica. Ca manager, ma bazez zilnic pe date pentru suport in deciziile de business, de aceea Mastering Metrics a fost un curs obligatoriu pentru dezvoltarea mea profesionala.”

 

 

 

 

 

 

Cat dureaza?

3-4 luni

 
 

 

Anunta-ma cand este urmatorul curs!

 

Afla mai multe informatii!