• CURSURI CERTIFICARE MASTERING METRICS

CE SE STUDIAZĂ?

Programul scurt de certificare Mastering Metrics este dezvoltat pentru a sprijini profesioniștii de marketing să analizeze și să gestioneze date de marketing pentru a lua decizii eficiente. Se poate parcurge ca modul de training independent, cu recunoaștere internațională, sau împreună cu modulele de marketing strategic și strategie digitală pentru a obține și Diploma în Marketing Profesional.

Modulul este concentrat pe înțelegerea rolului indicatorilor de performanță de marketing în cadrul unei organizații. Cursanții vor putea aprofunda și exersa diverse tehnici de evaluare, monitorizare și măsurare pentru a ajuta organizațiile să ajungă la noi perspective și decizii strategice.

Cursanții vor înțelege cum importanța acordată evaluării și monitorizării, aliniată obiectivelor de business, poate crește eficacitatea activităților de marketing. Vor învăța să selecteze și să utilizeze surse de date adecvate pentru analiză de marketing și instrumente care să asigure procese de decizie eficiente.

STRUCTURĂ TRAINING CERTIFICAT  MASTERING METRICS:  

Înțelegerea rolului indicatorilor de performanță în marketing

Înțelegerea semnificației diverselor tehnici de măsurare în diverse contexte de piață

Cunoașterea indicatorilor relevanți de măsurare a performanței în marketing

Utilizarea și aplicarea de indicatori de performanță pentru stabilirea eficacității activităților de marketing.

Identificarea surselor de date potrivite pentru analiza de marketing;

Utlizarea diverselor instrumente și tehnici de analiză pentru insight-uri de marketing și decizii strategice.

ORAR ȘI PROGRAM DE PREGĂTIRE

Pachetul de training include un program de pregătire teoretică și o etapă practică, în care cursanții aplică ceea ce au învățat într-o lucrare aplicată realizată în compania în care lucrează sau o organizație la alegere .

Înainte de a începe lucrarea practică, cursanții parcurg un program de pregătire individuală, cu un orar flexibil, care ar trebui să dureze între 8 și 12 săptămâni. Consultați orarul cursurilor la zi care fac parte din acest program de training la acest link. 

Cele opt sesiuni teoretice ale programului de certificare Mastering Metrics sunt:

Sesiunea 1 – Principiile măsurării

Sesiunea 2 – Ce măsurăm?

Sesiunea 3 – Tehnici de măsurare

Sesiunea 4 – Sursele datelor

Sesiunea 5 – Prezentarea informațiilor

Sesiunea 6 – Folosirea datelor în managementul activității

Sesiunea 7 – Provocări și trenduri

Sesiunea 8 – Construirea unui sistem de de informații și date de marketing.

APLICARE PRACTICĂ

Cunoștințele, instrumentele și suportul teoretic vor fi aplicate, practic, într-o lucrare care are la baza cerințe concrete legate de obiectivele de marketing ale organizației în care lucrează cursanții. Ca urmare, compania și angajatorii beneficiază direct de programul de training, iar studiul este legat direct de activitatea de marketing din cadrul companiei.

CUM SE EVALUEAZĂ MODULUL?

Pentru  a promova acest modul și a obține și recunoaștere internațională, cursanții vor trebui să realizeze lucrare de 16 paginiLucrarea va fi corectată de către evaluatori acreditați de la Chartered Institute of Marketing (CIM) din Marea Britanie.

Cursanții înscriși la Institutul de Marketing vor realiza această lucrare în cadrul programului oferit de Oxford College of Marketing și cu ajutorul tutorilor personali desemnați să-i ghideze și să le răspundă la întrebări.

CÂT COSTĂ?

450£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

690£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 60£, valabilă un an de zile, și taxa de evaluare de 180£. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Ce spun absolvenții despre experiența de studiu într-un program de certificare internațională?

Alina Georgiana Constantinescu, Marketing Manager, Bayer Animal Health:

„Mastering Metrics a fost pentru mine experienta remarcabila care mi-a schimbat paradigma legata de masurarea impactului tacticilor de marketing. Daca pana atunci puneam aprope tot efortul in etapa de analiza si planificare, acum acord o importanta mult mai mare etapei de control. De ce? Pentru ca, asa cum am invatat in urma cursului de Mastering Metrics, “If You’re Not Keeping Score, You’re Just Practising”.” Cum se pot schimba regulile intr-un domeniu foarte puternic reglementat prin strategii de marketing digital? Cum ii spirjina pe cursanti modulul Mastering Metrics?Cititi interviul complet!

Mirela Burlacu, Marketing Manager, Hilton Anthenee Palace:

„Am avut o satisfactie extraordinara atunci cand am primit rezultatele modulului Mastering Metrics, pentru care am lucrat intens cateva luni. Nu spun ca a fost munca usoara sa imbin cursurile Oxford College of Marketing cu job-ul si cu viata personala, insa cu siguranta a meritat si n-am sa ma opresc aici.

Am inceput cu Mastering Metrics din dorinta de a aprofunda tehnicile de masurare si rolul indicatorilor de performanta in marketing, convinsa fiind ca orice nou instrument studiat va fi de folos in activiatea mea profesionala. A fost alegerea potrivita, intrucat am reusit nu doar sa obtin surse noi de analiza de marketing, dar si capacitatea de a le aplica cu usurinta.

De multe ori in pregatirea noastra profesionala ne pierdem in resurse pe care nu le putem organiza, asimila sau aplica. De aceea sunt foarte incantata de alegerea pe care am facut-o lucrand cu Institutul de Marketing, pentru ca m-a ghidat catre instrumentele necesare pentru ridicarea stachetei la nivel profesional.” Cititi interviul complet!

Dan Costea, Country Director, INDG:

quotes„Inteligenta alaturi de experienta si intuitia omului de marketing vor fi mereu esentiale in procesul de business, insa nicidecum suficiente pentru ceea ce inseamna managementul modern. Datele si metricii transformati in indicatori de business sunt instrumente obligatorii pentru orice companie actuala si pentru orice initiativa de marketing. Astfel, cursul Mastering Metrics detaliaza la nivel practic principiile si tehnicile de measurement, tinand mereu cont de aplicarea lor strategica. Ca manager, ma bazez zilnic pe date pentru suport in deciziile de business, de aceea Mastering Metrics a fost un curs obligatoriu pentru dezvoltarea mea profesionala.”

 

 

 

 

 

 

Cat dureaza?

3-4 luni

 
 

 

Anunta-ma cand este urmatorul curs!

 

Afla mai multe informatii!

 

Scroll Up