• CURSURI CERTIFICARE MASTERING METRICS

CE SE STUDIAZĂ?

Programul scurt de certificare Mastering Metrics este dezvoltat pentru a sprijini profesioniștii de marketing să analizeze și să gestioneze date de marketing pentru a lua decizii eficiente. Se poate parcurge ca modul de training independent, cu recunoaștere internațională, sau împreună cu modulele de marketing strategic și strategie digitală pentru a obține și Diploma în Marketing Profesional.

Modulul este concentrat pe înțelegerea rolului indicatorilor de performanță de marketing în cadrul unei organizații. Cursanții vor putea aprofunda și exersa diverse tehnici de evaluare, monitorizare și măsurare pentru a ajuta organizațiile să ajungă la noi perspective și decizii strategice.

Cursanții vor înțelege cum importanța acordată evaluării și monitorizării, aliniată obiectivelor de business, poate crește eficacitatea activităților de marketing. Vor învăța să selecteze și să utilizeze surse de date adecvate pentru analiză de marketing și instrumente care să asigure procese de decizie eficiente.

STRUCTURĂ TRAINING CERTIFICAT  MASTERING METRICS:  

Înțelegerea rolului indicatorilor de performanță în marketing

Înțelegerea semnificației diverselor tehnici de măsurare în diverse contexte de piață

Cunoașterea indicatorilor relevanți de măsurare a performanței în marketing

Utilizarea și aplicarea de indicatori de performanță pentru stabilirea eficacității activităților de marketing.

Identificarea surselor de date potrivite pentru analiza de marketing;

Utlizarea diverselor instrumente și tehnici de analiză pentru insight-uri de marketing și decizii strategice.

ORAR ȘI PROGRAM DE PREGĂTIRE

Pachetul de training include un program de pregătire teoretică și o etapă practică, în care cursanții aplică ceea ce au învățat într-o lucrare aplicată realizată în compania în care lucrează sau o organizație la alegere.

Înainte de a începe lucrarea practică, cursanții parcurg un program de pregătire individuală, cu un orar flexibil, care ar trebui să dureze între 8 și 12 săptămâni. Consultați orarul cursurilor la zi care fac parte din acest program de training la acest link. 

Cele opt sesiuni teoretice ale programului de certificare Mastering Metrics sunt:

Sesiunea 1 – Principiile măsurării

Sesiunea 2 – Ce măsurăm?

Sesiunea 3 – Tehnici de măsurare

Sesiunea 4 – Sursele datelor

Sesiunea 5 – Prezentarea informațiilor

Sesiunea 6 – Folosirea datelor în managementul activității

Sesiunea 7 – Provocări și trenduri

Sesiunea 8 – Construirea unui sistem de de informații și date de marketing.

APLICARE PRACTICĂ

Cunoștințele, instrumentele și suportul teoretic vor fi aplicate, practic, într-o lucrare care are la bază cerințe concrete legate de obiectivele de marketing ale organizației în care lucrează cursanții. Ca urmare, compania și angajatorii beneficiază direct de programul de training, iar studiul este legat direct de activitatea de marketing din cadrul companiei.

CUM SE EVALUEAZĂ MODULUL?

Pentru  a promova acest modul și a obține și recunoaștere internațională, cursanții vor trebui să realizeze lucrare de 16 paginiLucrarea va fi corectată de către evaluatori acreditați de la Chartered Institute of Marketing (CIM) din Marea Britanie.

Cursanții înscriși la Institutul de Marketing vor realiza această lucrare în cadrul programului oferit de Oxford College of Marketing și cu ajutorul tutorilor personali desemnați să-i ghideze și să le răspundă la întrebări.

CÂT COSTĂ?

450£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

690£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de e-learning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 60£, valabilă un an de zile, și taxa de evaluare de 185£. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Ce spun absolvenții despre experiența de studiu într-un program de certificare internațională?

Alina Georgiana Constantinescu, Marketing Manager, Bayer Animal Health:

„Mastering Metrics a fost pentru mine experiența remarcabilă care mi-a schimbat paradigma legată de măsurarea impactului tacticilor de marketing. Dacă până atunci puneam aprope tot efortul în etapa de analiză și planificare, acum acord o importanță mult mai mare etapei de control. De ce? Pentru că, așa cum am învățat în urma cursului de Mastering Metrics, “If You’re Not Keeping Score, You’re Just Practising”. Cum se pot schimba regulile într-un domeniu foarte puternic reglementat prin strategii de marketing digital? Cum îi spirjină pe cursanși modulul Mastering Metrics? Citiți interviul complet!

Mirela Burlacu, Marketing Manager, Hilton Anthenee Palace:

„Am avut o satisfacție extraordinară atunci când am primit rezultatele modulului Mastering Metrics, pentru care am lucrat intens câteva luni. Nu spun că a fost muncă ușoară să îmbin cursurile Oxford College of Marketing cu job-ul și cu viașa personală, însă cu siguranță a meritat și n-am să mă opresc aici.

Am început cu Mastering Metrics din dorința de a aprofunda tehnicile de măsurare și rolul indicatorilor de performanță în marketing, convinsă fiind că orice nou instrument studiat va fi de folos în activiatea mea profesională. A fost alegerea potrivită, întrucât am reușit nu doar să obțin surse noi de analiză de marketing, dar și capacitatea de a le aplica cu ușurință.

De multe ori în pregătirea noastră profesională ne pierdem în resurse pe care nu le putem organiza, asimila sau aplica. De aceea sunt foarte încântată de alegerea pe care am făcut-o lucrând cu Institutul de Marketing, pentru că m-a ghidat către instrumentele necesare pentru ridicarea ștachetei la nivel profesional.” Citiți interviul complet!

Dan Costea, Country Director, INDG:

quotes„Inteligența alături de experiența și intuiția omului de marketing vor fi mereu esențiale în procesul de business, însă nicidecum suficiente pentru ceea ce înseamnă managementul modern. Datele și metricii transformați în indicatori de business sunt instrumente obligatorii pentru orice companie actuală și pentru orice inițiativă de marketing. Astfel, cursul Mastering Metrics detaliază la nivel practic principiile și tehnicile de measurement, ținând mereu cont de aplicarea lor strategică. Ca manager, mă bazez zilnic pe date pentru suport în deciziile de business, de aceea Mastering Metrics a fost un curs obligatoriu pentru dezvoltarea mea profesională.”

 

 

 

 

 

 

Cat dureaza?

3-4 luni/150 ore

 
 

 

Anunta-ma cand este urmatorul curs!

 

Afla mai multe informatii!

 

Scroll Up