Cum te poti dezvolta ca profesionist in marketing digital in Marea Britanie?

0 Replies
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page
Ambitioasa, curajoasa, perseverenta, Veronica Bogdacenco a intrat in zona marketingului digital dupa studii de jurnalism si cu un vis, acum implinit, de a lucra intr-una dintre cele mai avansate si dinamice piete ale lumii: Marea Britanie. La nici opt luni dupa inscrierea la programul de training si certificare in marketing digital cu Institutul de Marketing si  Oxford College of Marketing a reusit sa obtina primul contract in aceasta tara.  Am stat de vorba cu Veronica despre experienta ei cu studiul dar mai ales, despre munca in zona marketingului digital in alta tara.

”Spuneai ca acest curs ti-a schimbat perspectiva, de ce? Cum te ajuta la serviciu? Cum se deosebeste de alte cursuri si programe de training pe care le-ai urmat? Cursul a reprezentat un moment definitoriu in viata mea profesionala: primul pas catre o certificare internationala de renume si obtinerea unui job in strainatate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. Inainte credeam ca doar companiile mari au resursele necesare pentru a crea campanii de success. Am invatat insa ca orice marketer creativ poate obtine rezultate cu resurse limitate, iar cunostintele dobandite in timpul cursului m-au ajutat sa imi indeplinesc fara emotii task-urile de zi cu zi. Spre deosebire de CIM, cursurile post universitare pe care le fac acum la The Institute of Direct and Digital Marketing, sunt considerabil mai scumpe si potrivite pentru studentii auto didacti. The IDM ofera cateva materiale online, carti obligatorii, un curs de doua zile face-to-face si cam atat. Este responsabilitatea fiecarui cursant sa invete, sa faca testele din anii precedenti, sa isi scrie lucrarile de diploma si sa se pregateasca pentru examene. Cursul a reprezentat un moment definitoriuin viata mea profesionala: primul pas catre o certificare internationala de renume si obtinerea unui jobin strainatate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. In timpul cursurilor CIM am avut insa mult mai mult suport: un tutore dedicat, webinare live saptamanale cu profesori, forum de discutii, taskuri periodice pentru a ne pregati pentru proiectele finale si materiale de curs excelente.” Cititi interviul complet aici.

Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page
Cartea lunii de la CIM: „Selling Your Value Proposition”Definirea şi livrarea experienţelor de brand

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole
Scroll Up