Cum te ajută un training certificat internațional să crești performanța campaniilor de marketing

0 Replies
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page

Ai lucrat cu Institutul de Marketing ca partener de training pentru echipa ta de la BCR Asset Management, dar te-ai înscris și ai finalizat cu succes și un program de certificare în strategie digitală? Ce poți să ne povestești despre această experiență? Ce ți-a adus nou ca informație? Dar ca idei și instrumente de aplicat imediat în proiectele companiei?

Într-adevăr, prin asset-urile pe care le promovăm, activăm pe piața imobiliară, una dintre cele mai dinamice și competitive, prezența jucătorilor de pe această piață, în mediul on-line, fiind în creștere. Vizitatorii on-line sunt expuși zilnic la zeci de mesaje din domeniul imobiliar, în special rezidențial. Provocarea este să ne diferențiem, să fim specifici și relevanți în promovarea on-line, astfel încât userii să aleagă site-ul nostru și să genereze lead-uri.

Workshop-ul pe care l-am organizat cu Institutul de Marketing a adus o serie de instrumente practice pentru analiza pieței, identificarea punctelor forte, o targetare cât mai precisă în mediul on-line și stabilirea unor direcții strategice informate. Modelele și instrumentele aplicate în mediul off-line au fost declinate și adaptate în on-line, astfel încât să putem veni cu soluții strategice pentru atingerea obiectivelor. Am avut două zile pline în care colegii au lucrat în echipă, au detaliat “persona” pentru unul din proiectele imobiliare cu apartamente de vacanță, a cărui campanie on-line este în desfășurare, au analizat rezultatele campaniei curente și au setat o nouă campanie adwords. Oana Sav și Elena Dobre ne-au pus la treaba, workshop-ul desfășurându-se cu participarea și implicarea întregii echipe, iar rezultatul a fost pe măsură, pentru că am adaptat strategia on-linea proiectului, cu impact direct în vânzări.

În ceea ce privește programul de certificare CIM în strategie digitală, organizat prin Institutul de Marketing, pot spune că a fost o perioada frumoasă pentru că m-am bucurat din plin de informația pusă la dispoziție în platformă, care este foarte bine organizată și structurată, de bibliografia valoroasă și de un tutore care m-a provocat permanent cu întrebări pe marginea lucrării astfel încât am putut scoate ce a fost mai bun din tema dată. Cursul blended a inclus și workshopuri cu Red Barrington și Oan Sav, fiind o oportunitate excelență de a interacționa pe marginea cursurilor și lucrării practice.

Citiți interviul complet pe marketingfocus.ro

Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page
Dezvoltă-ți o carieră în Brand Management la Nutrivita! Cine este omul din spatele comunicării și strategiilor de marketing CEC?

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole
Scroll Up