• Absolventi CIM Romania

     

testimoniale1

 

Ce spun absolventii cursurilor acreditate CIM?

Alina Georgiana Constantinescu, Marketing Manager, Bayer Animal Health:

„Mastering Metrics a fost pentru mine experienta remarcabila care mi-a schimbat paradigma legata de masurarea impactului tacticilor de marketing. Daca pana atunci puneam aprope tot efortul in etapa de analiza si planificare, acum acord o importanta mult mai mare etapei de control. De ce? Pentru ca, asa cum am invatat in urma cursului de Mastering Metrics, “If You’re Not Keeping Score, You’re Just Practising”.” Cum se pot schimba regulile intr-un domeniu foarte puternic reglementat prin strategii de marketing digital? Cum ii spirjina pe cursanti modulul Mastering Metrics?Cititi interviul complet!

Mirela Burlacu, Marketing Manager, Hilton Anthenee Palace:

„Am avut o satisfactie extraordinara atunci cand am primit rezultatele modulului Mastering Metrics, pentru care am lucrat intens cateva luni. Nu spun ca a fost munca usoara sa imbin cursurile Oxford College of Marketing cu job-ul si cu viata personala, insa cu siguranta a meritat si n-am sa ma opresc aici.

Am inceput cu Mastering Metrics din dorinta de a aprofunda tehnicile de masurare si rolul indicatorilor de performanta in marketing, convinsa fiind ca orice nou instrument studiat va fi de folos in activiatea mea profesionala. A fost alegerea potrivita, intrucat am reusit nu doar sa obtin surse noi de analiza de marketing, dar si capacitatea de a le aplica cu usurinta.

De multe ori in pregatirea noastra profesionala ne pierdem in resurse pe care nu le putem organiza, asimila sau aplica. De aceea sunt foarte incantata de alegerea pe care am facut-o lucrand cu Institutul de Marketing, pentru ca m-a ghidat catre instrumentele necesare pentru ridicarea stachetei la nivel profesional.” Cititi interviul complet!

Anna Maria Palaghianu, Cluster Marketing Manager, Shell Bitumen: 

Desi am urmat pana acum doar un modul al Diplomei, pot spune ca experienta de studiu a fost mai complexa si mai intensa decat ma asteptam. Acest decalaj intre asteptari si realitate se datoreaza partial si stilului de studiu cu care am fost obisnuita pana acum in Romania. Cu CIM /Oxford College of Marketing a fost diferit: totul este mai procedural si mai formal, cantitatea de informiatii pe care trebuie sa o parcurgi si sa o stapanesti este considerabila, exigentele sunt inalte. Asta m-a facut sa depun mult efort si sa aloc mai multe ore de studiu decat anticipasem initial.Cititi interviul complet! 

Andra Mura, Brand Coordinator Water, Coca-Cola Hellenic: 

Am cautat mult timp un program de studiu avansat care sa ma ajute sa imi structurez cunostintele si sa imi fie cu adevarat util. Imi doream sa ma perfectionez in meseria pe care mi-am ales-o, nu doar sa adaug o diploma intr-un dosar. Asa am ajuns la Oxford College of Marketing, unde initial am fost cucerita de manualele pe care le-am vazut, pline cu studii de caz actualizate anual! Atunci mi-am dat seama ca nu voi invata doar teorii de marketing, dar ca voi invata din experienta recenta a marilor brand-uri internationale, ceea ce pentru mine a cantarit foarte mult.” Cititi interviul complet!

Daniela Ionita, Brand Manager, Regina Maria: 

Cel mai mult mi-a placut sa vad cum proiectul scris de mine prinde contur si cum exista solutii la probleme, daca stii sa le cauti si sa le rezolvi in  interiorul companiei in care lucrezi. Recunosc, au fost momente in care m-am simtit descumpanita, a doua parte a cursului mi s-a parut foarte grea. Cursul acesta inseamna  mai mult decat diploma obtinuta  la final. Pentru mine, a schimbat modul in care ma uit la traseele parcurse de  pacienti (customer journeys). Cititi interviul complet!

Diana Dragomir, Product Manager, Majoritas: 

La nivel profesional, am dobandit o mai mare maturitate in intelegerea mecanismelor de marketing si, pana la urma, a strategiei de business. Simt ca studiul cu CIM mi-a facilitat  o mai mare luciditate in acest sens si m-a lasat mult mai bine utilata atat la nivelul stapanirii unor cunostinte teoretice, dar si la nivelul abordarilor practice de marketing si de strategie digitala.Cititi interviul complet!

 

Gabriela Dobre, Projects and Communications Coordinator, Delegatia Valonia-Bruxelles:

A fost o experienta frumoasa, mi-am dorit foarte mult sa fac acest curs si am fost motivata inca de la inceput. Mi-au placut in mod deosebit modul in care a fost structurat cursul si multitudinea de materiale puse la dispozitia cursantilor. Datorita faptului ca organizez evenimente care se desfasoara inclusiv seara sau in weekend, flexibilitatea cursului a reprezentat un avantaj, pentru ca mi-a permis sa-mi organizez timpul dedicat studiului in functie de programul propriu, avand totusi termene limita care impun disciplina.Cititi interviul complet!

Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO Cash & Carry: 

Experienta a fost una autentica, in sensul ca modelul combinat (blended learning), care include si wekeenduri intensive cu tutori din Marea Britanie si workshop-uri  in care sunt inscrisa presupune, pe langa suportul trainerilor si tutorilor si mult studiu individul, dintr-o multitudine de surse. Modul in care te organizezi si iti dozezi orele de studiu sunt esentiale, iar descoperirile si insight-urile care apar cu aceasta ocazie reprezinta cea mai mare valoare adaugata. Cititi interviul complet!

Oana Popescu, Marketing Officer, Erste Asset Management: 

Materia din modulul de Strategic Marketing structureaza logic si organizat toti pasii pe care trebuie sa ii parcurgi intr-o strategie corecta si cuprinzatoare. Este interesant sa descoperi in studiile de caz deciziile strategice luate de managementul marilor companii precum Nestle, Ikea sau P&G.

Training-ul CIM m-a ajutat sa privesc marketingul mult mai global si sa inteleg ca este cheia succesului in majoritatea companiilor.” Cititi interviul complet!

Raluca Tanase, Senior Web Analytics Expert, Netcentric: 

Cel mai mult m-a impresionat rigurozitatea programului, dar a fost o situatie de love-hate. Mi-a placut pentru ca mi-am dat seama ca nu este o certificare ce se poate obtine facil si nota de trecere, chiar inseamna ceva. Am auzit ca fiecare punct se obtine greu si am simtit asta pe pielea mea.

Mi-a mai placut si volumul mare de resurse pus la dispozitie si mai ales experienta lectorilor si a tutorilor care efectiv mi s-au parut niste dinozauri ai marketingului, fara absolut nicio conotatie negativa. Oamenii asta au facut in  toata cariera lor si se rasfrange foarte frumos in experienta de predare-invatare” Cititi interviul complet!

Sidica Ciorabai, Marketing And Communications Associate Director, Small Family Office: 

Strategia digitală este un “must have”. În general companiile care au o prezență online își doresc creșterea vizibilității, atragerea de noi clienți sau noi parteneri de afaceri. Dar nu orice prezență “online” înseamnă și un succes. Deoarece fără o strategie corect construită și adaptată particularităților modelului de business, putem cheltui niște bugete semnificative fără a obține rezultatele dorite. 

Noi, oamenii din marketing avem nevoie uneori și de niște resurse utile care să ne ajute în construirea strategiei corecte. Eu personal le-am găsit cu ajutorul celor de la Institutul de Marketing și recomand tuturor celor interesați modulul de Strategie Digitală.”Cititi interviul complet!

Sarbrina Mitu, Marketing Expert, SAP Romania: 

Strategia digitală este un “must have”. În general companiile care au o prezență online își doresc creșterea vizibilității, atragerea de noi clienți sau noi parteneri de afaceri. Dar nu orice prezență “online” înseamnă și un succes. Deoarece fără o strategie corect construită și adaptată particularităților modelului de business, putem cheltui niște bugete semnificative fără a obține rezultatele dorite. 

Noi, oamenii din marketing avem nevoie uneori și de niște resurse utile care să ne ajute în construirea strategiei corecte. Eu personal le-am găsit cu ajutorul celor de la Institutul de Marketing și recomand tuturor celor interesați modulul de Strategie Digitală.”Cititi interviul complet!

Teodora Saguna, Head of Retail Marketing & Communication, Bancpost: 

”Studiez la Oxford College of Marketing de la începutul anului 2015 și am primit de curând certificarea pentru modulul de Strategie Digitală. Pe parcursul pregătirii portofoliului pentru examen am realizat, încă o dată, cât de esențială a devenit strategia digitală pentru orice profesionist ce își construiește o carieră în marketing.

Suportul extrem de profesionist al tutorilor OXCOM, structura cursului și accesul la resursele pe care noi, studenții, le avem la dispoziție pe toată perioada programului creează un mediu excelent pentru schimb de idei și învățare prin practică.

Recomand Institutul de Marketing și Oxford College of Marketing tuturor celor pasionați de marketing care își doresc un program complex de învățare.”

Andra Platon, Intel Romania: 

„Toate materiile pe care le studiez au legatura cu ce fac la jobul actual. Este cu totul alt mod de a face educatie, iar pe langa faptul ca se poate coresponda prin e-mail, se poate coresponda si telefonic. Tutorele este dispus sa iti aloce atat timp cat ai nevoie pentru a-ti clarifica toate neintelegerile, el este acolo pentru a-ti asigura sustinerea si a-ti acorda tot ajutorul de care ai nevoie, in orice moment.” 

Roxana Ene, Business Development Manager at British Council: 

”Oxford College of Marketing a fost pentru mine mai mult decat un furnizor de cursuri. M-a ajutat sa parcurg doua module pentru Diploma Profesionala in Marketing  intr-o perioada aglomerata din viata mea, atat pe plan profesional cat si personal. Feedback-ul lor constant si constructiv a fost esential pentru a intelege cerintele lucrarilor, iar flexibilitatea si varietatea resurselor, pe care mi le-au pus la dispozitie, m-au ajutat sa trec primele module. Nu am simtit niciodata distanta dintre Romania si Marea Britanie, datorita comunicarii stranse dintre noi.” 

Claudiu Runcan, Client Service Executive, A.C. Nielsen Romania  

„Certificarea este un program de studiu care are nevoie de concentrare maxima si de dorinta de evolutie. As compara un examen pentru CIM cu o lucrare de licenta pe care o dai la sfarsitul a patru ani de facultate, insa, fiind mult mai practica si concludenta.  Daca stim sa   ne planificam timpul asa cum trebuie, cu siguranta ca este o metoda de studiu accesibila. „

Ana Poiana, Account Manager, MCCANNPR

„Sistemul englezesc este bazat foarte mult pe cercetare, studiu aplicat individual si teme extrem de structurate, cu limitare de cuvinte si apreciate dupa concizie si relevanta. Celebrul limbaj pompos si narativ care in Romania puncteaza bine la impresia artistica, devenea dintr-o data extrem de practic si structurat. Certificarea CIM, alaturi de alte certificari internationale specializate, ma ajuta sa pun tot procesul intr-un context international, sa ma folosesc de experienta celor mai buni din Europa, sa cunosc toate aceste trenduri de gandire anticipative pentru a da o valoare si mai mare unui produs cinematografic si pentru a-l aduce mai aproape de publicul sau.” Cititi interviul complet!

Bianca Iovu, Marketing Specialist, Expressoft Technology

„Cursurile Chartered Institute of Marketing (CIM) m-au ajutat sa ma perfectionez, ceea ce a contribuit la decizia managerului meu de a-mi atribui mai multe responsabilitati. M-am documentat foarte mult inainte de a urma aceste cursuri si m-a interesat modul in care pot aduce beneficii atat mie, cat si companiei prin ceea ce invat. Puteam sa aleg orice alta varianta de cursuri on-line, insa, mi-am dat seama ca ceea ce se face la CIM are aplicabilitate directa in activitatea mea zilnica de la serviciu.” Cititi interviul complet!

Irina George

Am ales diploma in marketingul digital pentru ca, pe langa faptul ca acest curs te invata principiile solide de marketing (care se pot aplica la orice domeniu), digitalul este din ce in ce mai important si iti afecteaza strategia de marketing din ce in ce mai mult.

Pentru mine cursul a insemnat doua lucruri foarte importante: sa imi diversific cunostiintele pe care le-am dobandit in patru ani de Universitate de PR (acum vreo 15 ani) si sa ma aliniez cu ce se intampla in marketingul digital la momentul de fata.  Mie CIM-ul mi-a oferit exact aceasta oportunitate, sa iau in considerare “the big picture”, sa invat cum sa fac asta ca un profesionist in marketing si nu neaparat ca un profesionist in PR si comunicare.” Cititi interviul complet!

Veronica Bogdacenco, Digital Marketing Executive, Aimia Inc

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu in viata mea profesionala: primul pas catre o certificare internationala de renume si obtinerea unui job in strainatate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. Inainte credeam ca doar companiile mari au resursele necesare pentru a crea campanii de success. Am invatat insa ca orice marketer creativ poate obtine rezultate cu resurse limitate, iar cunostintele dobandite in timpul cursului m-au ajutat sa imi indeplinesc fara emotii task-urile de zi cu zi. In timpul cursurilor CIM am avut mult suport: un tutore dedicat, webinare live saptamanale cu profesori, forum de discutii, taskuri periodice pentru a ne pregati pentru proiectele finale si materiale de curs excelente.” Cititi interviul complet!

Oana Voican, Marketing Campaign Manager, IBM

„Acest program de studiu m-a ajutat sa structurez si sa diferentiez intr-un mod mai eficient utilizatorii serviciilor pe care le promovam, sa imi dezvolt mindset-ul ca, premergator oricarei initiative, sa analizez si sa evaluez influenta acesteia asupra consumatorilor nostri si, mai ales, mi-a permis sa pot propune strategii noi si sa fac demersurile necesare pentru imbunatatirea experientei pe care organizatia o ofera acestora. „  Cititi interviul complet!

Dan Costea, Country Director, INDG:

quotes„Inteligenta alaturi de experienta si intuitia omului de marketing vor fi mereu esentiale in procesul de business, insa nicidecum suficiente pentru ceea ce inseamna managementul modern. Datele si metricii transformati in indicatori de business sunt instrumente obligatorii pentru orice companie actuala si pentru orice initiativa de marketing. Astfel, cursul Mastering Metrics detaliaza la nivel practic principiile si tehnicile de measurement, tinand mereu cont de aplicarea lor strategica. Ca manager, ma bazez zilnic pe date pentru suport in deciziile de business, de aceea Mastering Metrics a fost un curs obligatoriu pentru dezvoltarea mea profesionala.” 

Eliza Ioana, Marketing Manager, FGI Limited: 

quotes”Cred ca rezultatele mele bune de la CIM se datoreaza compatibilitatii dintre stilul meu de invatare si forma de studiu propusa de CIM. Mai exact, eu raspund foarte bine la informatii cu aplicabilitate directa si la principiul ”learn by doing”. Cursurile CIM cer exact asta – dupa ce parcurgi toata informatia teoretica, esti testat aplicand totul intr-un context dat, intr-o organizatie reala. Acest mod de testare mi se pare cel mai relevant, intru cat este foarte important sa stii ce sa faci cu informatiile teoretice, nu doar sa le detii.”

Irina Dragan, Consultant, Fresh Mint Communications:

quotes”Oxford College of Marketing mi-a oferit un sprijin foarte mare pe parcursul studiilor mele in Digital Marketing. Tutori dedicati, abordare profesionala, recomand cu incredere.” 

 

Olivia Dragos, Strategic Partnership Manager, SEOmonitor: 

quotes”Studiez la Oxford College of Marketing din septembrie 2012 si am primit de curand prima certificare pentru primul modul din Marketing Digital (Digital Marketing Essentials). OXCOM mi-a oferit intotdeauna sprijin considerabil cu ajutorul webinarelor, al tutorilor si al suportului oferit prin e-mail de catre Pauline Williams si Jane Young. Recomand cu caldura Oxford College of Marketing oricui vrea sa obtina o certificare CIM sau CAM.” 

Marius Ciortan, Global Client Liaison, Nielsen:

quotes“Mi-a placut foarte mult experienta mea cu Oxford College of Marketing. Am urmat cursul pentru Diploma Chartered PostGraduate in Marketing din septembrie 2010 pana in 2011. Lectorii au fost excelenti,  iar accentul a fost pus pe modul in care modelele teoretice pot fi puse in practica in viata reala si dificila de business. M-am bucurat sa cunosc multi profesionisti de marketing din industrii diverse, iar Oxford College of Marketing a creat un mediu grozav pentru schimb de idei si pentru a invata noi tehnici. Urmand o completare a diplomei, am devenit Chartered Marketer in iulie 2013 si sunt foarte mandru de realizarea mea.” 

Madalina Dicu, Senior Development & Fundraising Manager, World Vision Romania

quotes„Cu CIM este chiar foarte simplu. Orele de curs cu profesorii se desfasoara online si in general seara. In cadrul acestor ore, poti discuta direct cu profesorii si cu ceilalti cursanti, poti pune intrebari, poti primi sfaturi. In cazul in care nu poti participa, toate cursurile sunt inregistrate si le poti viziona / asculta ori de cate ori ai nevoie. In plus, devenind membru CIM, ai acces la foarte multe resurse care sa te ajute in procesul de studiu. Este un program solicitant dar cu o buna planificare, pot fi respectate termenele limita.”

Ce spun absolventii de cursuri scurte?

Adelina Deaconu, Junior PR Assistant, Groupama: 

quotes”Digital Gateway este mai mult decat un curs cu notiuni teoretice bine structurate. Digital Gateway este cursul unde am invatat sa utilizez tool-uri noi in marketingul digital, am interactionat constructiv cu trainerii si am legat prietenii cu ceilalti cursanti. Il recomand cu mare drag tuturor celor pasionati de digital!” 

Ana Poiana, Marketing Manager, New Romanian Cinema Association

quotes

„A fost un curs excelent, abia astept sa mai particip si la altele asemanatoare! Nimic nu se compara cu contactul direct cu trainerul, cred ca deja am asimilat 50% din materia de curs pentru versiunea de lunga durata.”

Mihaela Enache, Communication and Brand Manager, Millennium Bank: 

quotes”Material concentrat, foarte bine documentat si structurat. Dar ceea ce mi s-a parut cel mai important: a fost imbinat cu studii de caz reale si actuale, si insight-uri pretioase. Si peste toate acestea, discutii  „la liber” foarte valoroase.”

Madalin Mancila, Marketer, Happy Tour & Paravion:

quotes”Digital Gateway a reprezentat pentru mine inca o posibilitate de a ma intoarce din piata pe bancile scolii si asta pentru ca, in activitatea noastra a marketerilor, canalele de comunicare si tehnologia din spatele lor se dezvolta in fiecare zi cu o viteza uimitoare. Atunci cand comunicarea clasica nu mai este suficienta, va recomand un update si un upgrade constant al cunostintelor, iar Digital Gateway este primul pas catre o continua dezvoltare profesionala.”

Ana-Maria Cetatean, Brand Manager, eJobs

quotes„Pentru mine, participarea la acest curs a fost foarte utila. Cursul in sine este unul intens, plin de informatie relevanta pentru specialistii care deruleaza campanii in mediul online. Cursul abunda in exemple de campanii si puncteaza aspectele teoretice esentiale, de care este bine sa ne amintim cu totii, atunci cand planificam sau concepem campanii de marketing in mediul online, dar si de tip 360.”

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole