• Absolvenți CIM România

     

testimoniale1

 

Ce spun absolvenții cursurilor acreditate CIM?

Alina Georgiana Constantinescu, Marketing Manager, Bayer Animal Health:

„Mastering Metrics a fost pentru mine experiența remarcabilă care mi-a schimbat paradigma legată de măsurarea impactului tacticilor de marketingDacă până atunci puneam aprope tot efortul în etapa de analiză și planificare, acum acord o importantă mult mai mare etapei de control. De ce? Pentru așa cum am învățat în urma cursului de Mastering Metrics, “If You’re Not Keeping Score, You’re Just Practising”.” Cum se pot schimba regulile într-un domeniu foarte puternic reglementat prin strategii de marketing digital? Cum îi spirjină pe cursanți modulul Mastering Metrics? Citiți interviul complet!

 

Roxana Oana Bucerzan, Head of Marketing Department, BCR:

În ceea ce privește programul de certificare CIM în strategie digitală, organizat prin Institutul de Marketing, pot spune că a fost o perioadă frumoasă pentru că m-am bucurat din plin de informația pusă la dispoziție în platformă, care este foarte bine organizată și structurată, de bibliografia valoroasă și de un tutore care m-a provocat permanent cu întrebări pe marginea lucrării astfel încât am putut scoate ce a fost mai bun din temă dată. Cursul blended a inclus și workshopuri cu Red Barrington și Oana Sav, fiind o oportunitate excelentă de a interacționa pe marginea cursurilor și lucrării practice. Citiți interviul complet!

 

 

 

Cristina Vrânceanu, Marketing&Communication Team Leader, Crescendo:

„Am decis să încep cu modulul de strategic marketing întrucât consider că orice acțiune ar trebui să aibă la baza o bună strategie – o înțelegere a situației curente, a obiectivelor și un plan.

Acest curs m-a ajutat, în primul rând, să înțeleg și mai bine diferența dintre strategie și tactică, o confuzie destul de des întâlnită încă în lumea marketingului. În al doilea rând, cursul mi-a oferit insight-uri și instrumente valoroase pentru elaborarea unei strategii de marketing.” Citiți interviul complet!

 

Diana Rada-Puiu, customer Experience expert, Orange:

„Cursul te ajută să înțelegi mai bine mecanismele care pot influență Customer Experience și modalitățile prin care poți să îmbunătățești experiența clienților cu compania. Îți oferă o gama largă de exemple cu diverse soluții care contribuie la dezvoltarea cunoștințelor tale în acest domeniu. Pe scurt, la finalul cursului ai mai multe idei despre cum poți acționa în viitor și ce recomandări să oferi companiei.” Citiți interviul complet!

 

Roxana Irinciuc, Computaris:

„De la realizarea corectă a unui audit, implementarea acestuia, până la realizarea unei strategii în acord cu tendințele de pe piață, tot ceea ce am învățat, am aplicat în munca mea de zi cu zi.  Interacțiunea atât cu trainerii cât și cu tutorii, a fost un alt punct tare. Am avut parte de support în orice etapă a lucrării și am fost ghidată în mod corespunzător pt obținerea celor mai bune rezultate. Țin să mulțumesc pe această cale, trainerilor și tutorelui din Marea Britanie. A fost o reală plăcere să lucrez alături de ei.” Citiți interviul complet!

Mari Miron, Brand Manager, Raiffeisen:

Mi-a fost frică să nu pot să-mi împart viață de familie, copilul de doi ani, job-ul și studiul. Dar cumva, mi-am dat seama repede că se poate. Asta pentru că modelul general de lucru flexibil, resursele aproape nelimitate ale platformelor cursului și mai ales suportul tutorilor sunt un mod modern și continuu de studiu care nu înseamnă să renunți la viață ta. Și nu am renunțat nici la sala. E un mod dinamic de studiu care chiar poate deveni ulterior un mod de viață – intri în această comunitate, ai o recunoaștere și rămâi mereu pe platformele de specialitate.” Citiți interviul complet!

Mirela Burlacu, Marketing Manager, Hilton Anthenee Palace:

„Am avut o satisfacție extraordinară atunci când am primit rezultatele modulului Mastering Metrics, pentru care am lucrat intens câteva luni. Nu spun  a fost muncă ușoară  îmbin cursurile Oxford College of Marketing cu job-ul și cu viațăa personalăînsă cu siguranță a meritat și n-am   opresc aici.

Am început cu Mastering Metrics din dorința de a aprofunda tehnicile de măsurare și rolul indicatorilor de performanță în marketingconvinsă fiind  orice nou instrument studiat va fi de folos în activiatea mea profesională. A fost alegerea potrivităîntrucât am reușit nu doar  obțin surse noi de analiză de marketing, dar și capacitatea de a le aplica cu ușurință.

De multe ori în pregătirea noastră profesională ne pierdem în resurse pe care nu le putem organizaasimila sau aplica. De aceea sunt foarte încântată de alegerea pe care am făcut-o lucrând cu Institutul de Marketing, pentru  m-a ghidat către instrumentele necesare pentru ridicarea ștachetei la nivel profesional.” Citiți interviul complet!

Anna Maria Palaghianu, Cluster Marketing Manager, Shell Bitumen:

Deși am urmat până acum doar un modul al Diplomei, pot spune că experiența de studiu a fost mai complexă și mai intensă decât mă așteptam. Acest decalaj între așteptări și realitate se datorează parțial și stilului de studiu cu care am fost obișnuită până acum în România. Cu CIM /Oxford College of Marketing a fost diferit: totul este mai procedural și mai formal, cantitatea de informiații pe care trebuie să o parcurgi și să o stăpânești este considerabilă, exigențele sunt înalte. Asta m-a făcut să depun mult efort și să aloc mai multe ore de studiu decât anticipasem inițial.” Citiți interviul complet!

Andra Mura, Brand Coordinator Water, Coca-Cola Hellenic:

Am căutat mult timp un program de studiu avansat care să mă ajute să îmi structurez cunoștințele și să îmi fie cu adevărat util. Îmi doream să mă perfecționez în meseria pe care mi-am ales-o, nu doar să adaug o diplomă într-un dosar. Așa am ajuns la Oxford College of Marketing, unde inițial am fost cucerită de manualele pe care le-am văzut, pline cu studii de caz actualizate anual! Atunci mi-am dat seama că nu voi învăța doar teorii de marketing, dar că voi învăța din experiența recentă a marilor brand-uri internaționale, ceea ce pentru mine a cântărit foarte mult.” Citiți interviul complet!

Daniela Ioniță, Brand Manager, Regina Maria:

Cel mai mult mi-a plăcut să văd cum proiectul scris de mine prinde contur și cum există soluții la probleme, dacă știi să le cauți și să le rezolvi în  interiorul companiei în care lucrezi. Recunosc, au fost momente în care m-am simțit descumpănită, a doua parte a cursului mi s-a părut foarte grea. Cursul acesta înseamnă  mai mult decât diploma obținută  la final. Pentru mine, a schimbat modul în care mă uit la traseele parcurse de  pacienți (customer journeys).” Citiți interviul complet!

Diana Dragomir, Product Manager, Majoritas:

”La nivel profesional, am dobândit o mai mare maturitate în înțelegerea mecanismelor de marketing și, până la urmă, a strategiei de business. Simt că studiul cu CIM mi-a facilitat  o mai mare luciditate în acest sens și m-a lăsat mult mai bine utilată atât la nivelul stăpânirii unor cunoștințe teoretice, dar și la nivelul abordărilor practice de marketing și de strategie digitală.” Citiți interviul complet!

Gabriela Dobre, Projects and Communications Coordinator, Delegatia Valonia-Bruxelles:

A fost o experiență frumoasă, mi-am dorit foarte mult să fac acest curs și am fost motivată încă de la început. Mi-au plăcut în mod deosebit modul în care a fost structurat cursul și multitudinea de materiale puse la dispoziția cursanților. Datorită faptului că organizez evenimente care se desfășoară inclusiv seara sau în weekend, flexibilitatea cursului a reprezentat un avantaj, pentru că mi-a permis să-mi organizez timpul dedicat studiului în funcție de programul propriu, având totuși termene limita care impun disciplină.” Citiți interviul complet!

Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO Cash & Carry:

Experiența a fost una autentică, în sensul că modelul combinat (blended learning), care include și wekeenduri intensive cu tutori din Marea Britanie și workshop-uri  în care sunt înscrisă presupune, pe lângă suportul trainerilor și tutorilor și mult studiu individul, dintr-o multitudine de surse. Modul în care te organizezi și îți dozezi orele de studiu sunt esențiale, iar descoperirile și insight-urilecare apar cu această ocazie reprezintă cea mai mare valoare adăugată.” Citiți interviul complet!

Oana Popescu, Marketing Officer, Erste Asset Management:

Materia din modulul de Strategic Marketing structurează logic și organizat toți pașii pe care trebuie să îi parcurgi într-o strategie corectă și cuprinzătoare. Este interesant să descoperi în studiile de caz deciziile strategice luate de managementul marilor companii precum Nestle, Ikea sau P&G. Training-ul CIM m-a ajutat să privesc marketingul mult mai global și să înțeleg că este cheia succesului în majoritatea companiilor.” Citiți interviul complet!

Raluca Tanase, Senior Web Analytics Expert, Netcentric:

Cel mai mult m-a impresionat rigurozitatea programului, dar a fost o situație de love-hate. Mi-a plăcut pentru că mi-am dat seama că nu este o certificare ce se poate obține facil și nota de trecere, chiar înseamnă ceva. Am auzit că fiecare punct se obține greu și am simțit asta pe pielea mea.

Mi-a mai plăcut și volumul mare de resurse pus la dispoziție și mai ales experiența lectorilor și a tutorilor care efectiv mi s-au părut niște dinozauri ai marketingului, fără absolut nicio conotație negativă. Oamenii astia au făcut  marketing în  toată cariera lor și se răsfrânge foarte frumos în experienta de predare-învățare.” Cititi interviul complet!

Sidica Ciorabai, Marketing And Communications Associate Director, Small Family Office:

Cursurile oferite de Institutul de Marketing aduc un plus de valoare prin prisma schimburilor cu colegii sau tutorii. Sunt destul de multe informatii in mediul online, de la best practices la cum sa implementezi strategii de marketing digital etc., insa de multe ori este destul de dificil sa filtrezi si sa realizezi care sunt, de fapt, informatiile care te ajuta.

 

Sarbrina Mitu, Marketing Expert, SAP România:

Strategia digitală este un “must have”. În general companiile care au o prezență online își doresc creșterea vizibilității, atragerea de noi clienți sau noi parteneri de afaceri. Dar nu orice prezență “online” înseamnă și un succes. Deoarece fără o strategie corect construită și adaptată particularităților modelului de business, putem cheltui niște bugete semnificative fără a obține rezultatele dorite. 

Noi, oamenii din marketing avem nevoie uneori și de niște resurse utile care să ne ajute în construirea strategiei corecte. Eu personal le-am găsit cu ajutorul celor de la Institutul de Marketing și recomand tuturor celor interesați modulul de Strategie Digitală.”Cititi interviul complet!

Teodora Saguna, Head of Retail Marketing & Communication, Bancpost:

Studiez la Oxford College of Marketing de la începutul anului 2015 și am primit de curând certificarea pentru modulul de Strategie Digitală. Pe parcursul pregătirii portofoliului pentru examen am realizat, încă o dată, cât de esențială a devenit strategia digitală pentru orice profesionist ce își construiește o carieră în marketing.

Suportul extrem de profesionist al tutorilor OXCOM, structura cursului și accesul la resursele pe care noi, studenții, le avem la dispoziție pe toată perioada programului creează un mediu excelent pentru schimb de idei și învățare prin practică.

Recomand Institutul de Marketing și Oxford College of Marketing tuturor celor pasionați de marketing care își doresc un program complex de învățare.

Andra Platon, Intel Romania: 

„Toate materiile pe care le studiez au legătură cu ce fac la jobul actual. Este cu totul alt mod de a face educație, iar pe lângă faptul că se poate coresponda prin e-mail, se poate coresponda și telefonic. Tutorele este dispus să îți aloce atât timp cât ai nevoie pentru a-ți clarifica toate neînțelegerile, el este acolo pentru a-ți asigura susținerea și a-ți acorda tot ajutorul de care ai nevoie, în orice moment.” 

 

Oltea Belciuganu, CEC:

„Procesul de învățare a fost cumva o revelație. Eu mă așteptam să învăț lucruri de care nu mai auzisem. În schimb, am descoperit că (evident, de altfel) teoria era aceeași pe care o știam din școala românească. Modalitatea de a asimila teoria era însă diferită: fiecare model, concept era ilustrat concret și cumva înțelegeai de ce îl înveți și la ce folosește. Astfel, șansele de a rămâne în minte și a folosi în practică ce ai învățat creșteau foarte mult.” Citiți interviul complet!

Roxana Ene, Business Development Manager at British Council: 

”Oxford College of Marketing a fost pentru mine mai mult decât un furnizor de cursuri. M-a ajutat să parcurg două module pentru Diploma Profesională în Marketing  într-o perioada aglomerată din viața mea, atât pe plan profesional cât și personal. Feedback-ul lor constant și constructiv a fost esențial pentru a înțelege cerințele lucrărilor, iar flexibilitatea și varietatea resurselor, pe care mi le-au pus la dispoziție, m-au ajutat să trec primele module. Nu am simțit niciodată distanța dintre România și Marea Britanie, datorită comunicării strânse dintre noi.” 

Claudiu Runcan, Client Service Executive, A.C. Nielsen România  

„Certificarea este un program de studiu care are nevoie de concentrare maximă și de dorință de evoluție. Aș compara un examen pentru CIM cu o lucrare de licență pe care o dai la sfârșitul a patru ani de facultate, însă, fiind mult mai practică și concludentă.  Dacă știm să  ne planificăm timpul așa cum trebuie, cu siguranță că este o metodă de studiu accesibilă.”

Ana Poiana, Account Manager, MCCANNPR

„Sistemul englezesc este bazat foarte mult pe cercetare, studiu aplicat individual și teme extrem de structurate, cu limitare de cuvinte și apreciate după concizie și relevanță. Celebrul limbaj pompos și narativ care în România punctează bine la impresia artistică, devenea dintr-o dată extrem de practic și structurat. Certificarea CIM, alături de alte certificări internaționale specializate, mă ajută să pun tot procesul într-un context internațional, să mă folosesc de experiența celor mai buni din Europa, să cunosc toate aceste trenduri de gândire anticipative pentru a da o valoare și mai mare unui produs cinematografic și pentru a-l aduce mai aproape de publicul său.” Citiți interviul complet!

Bianca Iovu, Marketing Specialist, Expressoft Technology

„Cursurile Chartered Institute of Marketing (CIM) m-au ajutat să mă perfecționez, ceea ce a contribuit la decizia managerului meu de a-mi atribui mai multe responsabilități. M-am documentat foarte mult înainte de a urma aceste cursuri și m-a interesat modul în care pot aduce beneficii atât mie, cât și companiei prin ceea ce învăț. Puteam să aleg orice altă variantă de cursuri on-line, însă, mi-am dat seama că ceea ce se face la CIM are aplicabilitate directă în activitatea mea zilnică de la serviciu.” Citiți interviul complet!

Irina George

Am ales diploma în marketingul digital pentru că, pe lângă faptul că acest curs te învață principiile solide de marketing (care se pot aplica la orice domeniu), digitalul este din ce în ce mai important și îți afectează strategia de marketing din ce în ce mai mult.

Pentru mine cursul a însemnat două lucruri foarte importante: să îmi diversific cunoștiintele pe care le-am dobândit în patru ani de Universitate de PR (acum vreo 15 ani) și să mă aliniez cu ce se întâmplă în marketingul digital la momentul de față.  Mie CIM-ul mi-a oferit exact această oportunitate, să iau în considerare “the big picture”, să învăț cum să fac asta ca un profesionist în marketing și nu neapărat ca un profesionist în PR și comunicare.” Cititi interviul complet!

Veronica Bogdacenco, Digital Marketing Executive, Aimia Inc

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului. Înainte credeam că doar companiile mari au resursele necesare pentru a crea campanii de success. Am învățat însă că orice marketer creativ poate obține rezultate cu resurse limitate, iar cunoștințele dobândite in timpul cursului m-au ajutat să îmi îndeplinesc fără emoții task-urile de zi cu zi. În timpul cursurilor CIM am avut mult suport: un tutore dedicat, webinare live săptămânale cu profesori, forum de discuții, taskuri periodice pentru a ne pregăti pentru proiectele finale și materiale de curs excelente.” Citiți interviul complet!

Oana Voican, Marketing Campaign Manager, IBM

„Acest program de studiu m-a ajutat să structurez și să diferențiez într-un mod mai eficient utilizatorii serviciilor pe care le promovăm, să îmi dezvolt mindset-ul ca, premergător oricărei inițiative, să analizez și să evaluez influența acesteia asupra consumatorilor noștri și, mai ales, mi-a permis să pot propune strategii noi și să fac demersurile necesare pentru îmbunătățirea experienței pe care organizația o oferă acestora. „  Citiți interviul complet!

Dan Costea, Country Director, INDG:

„Inteligența alături de experiența și intuiția omului de marketing vor fi mereu esențiale în procesul de business, însă nicidecum suficiente pentru ceea ce înseamnă managementul modern. Datele și metricii transformați în indicatori de business sunt instrumente obligatorii pentru orice companie actuală și pentru orice inițiativă de marketing. Astfel, cursul Mastering Metrics detaliază la nivel practic principiile și tehnicile de measurement, ținând mereu cont de aplicarea lor strategică. Ca manager, mă bazez zilnic pe date pentru suport în deciziile de business, de aceea Mastering Metrics a fost un curs obligatoriu pentru dezvoltarea mea profesională.”

Eliza Ioana, Marketing Manager, FGI Limited: 

”Cred că rezultatele mele bune de la CIM se datorează compatibilității dintre stilul meu de învățare și forma de studiu propusă de CIM. Mai exact, eu răspund foarte bine la informații cu aplicabilitate directă și la principiul ”learn by doing”. Cursurile CIM cer exact asta – după ce parcurgi toată informația teoretică, ești testat aplicând totul într-un context dat, într-o organizație reală. Acest mod de testare mi se pare cel mai relevant, întrucât este foarte important să știi ce să faci cu informațiile teoretice, nu doar să le deții.”

 

Irina Dragan, Consultant, Fresh Mint Communications:

”Oxford College of Marketing mi-a oferit un sprijin foarte mare pe parcursul studiilor mele în Digital Marketing. Tutori dedicați, abordare profesională, recomand cu încredere.” 

 

 

 

+

Radu Silaghi, Digital Marketing & E-commerce Manager, Integral Memory Plc:

„Nivelul crește de la an la an și trebuie să fii informat pentru a rămâne competitiv.”Citiți interviul complet!

 

Olivia Dragoș, Strategic Partnership Manager, SEOmonitor: 

quotes”Studiez la Oxford College of Marketing din septembrie 2012 și am primit de curând prima certificare pentru primul modul din Marketing Digital (Digital Marketing Essentials). OXCOM mi-a oferit întotdeauna sprijin considerabil cu ajutorul webinarelor, al tutorilor și al suportului oferit prin e-mail de către Pauline Williams și Jane Young. Recomand cu căldură Oxford College of Marketing oricui vrea să obțină o certificare CIM sau CAM.” 

Marius Ciortan, Global Client Liaison, Nielsen:

quotes“Mi-a plăcut foarte mult experiența mea cu Oxford College of Marketing. Am urmat cursul pentru Diploma Chartered PostGraduate în Marketing din septembrie 2010 până în 2011. Lectorii au fost excelenți,  iar accentul a fost pus pe modul în care modelele teoretice pot fi puse în practică în viața reală și dificilă de business. M-am bucurat să cunosc mulți profesioniști de marketing din industrii diverse, iar Oxford College of Marketing a creat un mediu grozav pentru schimb de idei și pentru a învața noi tehnici. Urmând o completare a diplomei, am devenit Chartered Marketer în iulie 2013 și sunt foarte mândru de realizarea mea.” 

Madalina Dicu, Senior Development & Fundraising Manager, World Vision România

„Cu CIM este chiar foarte simplu. Orele de curs cu profesorii se desfășoară on-line și în general seara. În cadrul acestor ore, poți discuta direct cu profesorii și cu ceilalți cursanți, poți pune întrebări, poți primi sfaturi. În cazul în care nu poți participa, toate cursurile sunt înregistrate și le poți viziona /asculta ori de câte ori ai nevoie. În plus, devenind membru CIM, ai acces la foarte multe resurse care să te ajute în procesul de studiu. Este un program solicitant, dar cu o bună planificare, pot fi respectate termenele limită.”

Ce spun absolventii de cursuri scurte?

Adelina Deaconu, Junior PR Assistant, Groupama:

”Digital Gateway este mai mult decât un curs cu noțiuni teoretice bine structurate. Digital Gateway este cursul unde am învățat să utilizez tool-uri noi în marketingul digital, am interacționat constructiv cu trainerii și am legat prietenii cu ceilalți cursanți. Îl recomand cu mare drag tuturor celor pasionați de digital!” 

 

Ana Poiana, Marketing Manager, New Romanian Cinema Association

„A fost un curs excelent, abia aștept să mai particip și la altele asemănătoare! Nimic nu se compară cu contactul direct cu trainerul, cred că deja am asimilat 50% din materia de curs pentru versiunea de lungă durată.”

 

Ana-Maria Cetățean, Brand Manager, eJobs

„Pentru mine, participarea la acest curs a fost foarte utilă. Cursul în sine este unul intens, plin de informație relevantă pentru specialiștii care derulează campanii în mediul on-line. Cursul abundă în exemple de campanii și punctează aspectele teoretice esențiale, de care este bine să ne amintim cu toții, atunci când planificăm sau concepem campanii de marketing în mediul on-line, dar și de tip 360.”

 

 

 

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole
Scroll Up