• LECTORI SI TUTORI

    Tutorii noștri au atât experiență de predare și rezultate dovedite în pregătirea studenților pentru examenele CIM, cât și experiență practică în calitate de oameni de marketing sau consultanți. Majoritatea dintre aceștia au  o carieră care combină  în egală măsură muncă de predare cu poziții de marketing și consultanță, pentru a oferi studenților noștri suport, atât pentru partea teoretică, dar și pentru cea practică.

    • Karl Sinnott
      Oxford College of Marketing

      Karl Sinnott

      Oxford College of Marketing

       

      Karl are o vastă experiență atât ca profesor, cât și ca specialist în marketing și coordonează programele postuniversitare la Universitatea din Chester.

      Pregătirea sa academică este completată de o vastă experiență de consultant în marketing strategic și digital, în domenii foarte diverse, de la servicii financiare (RSA, Tesco Personal Finance, GBGroup), telecomunicații (BT Group), retail, industria petrolieră și energie electrică (NPower), până la călătorii și timp liber (DeVere Hotels), fotbal (Liverpool Football Club).

      profile-on-linkedin

    • Tim Lane
      Chartered Marketer

      Tim Lane

      Chartered Marketer

      Tim Lane preda la Oxford College of Marketing din Marea Britanie este Chartered Marketer și profesor calificat, are un MBA, a absolvit Diploma PostGraduate, Professional Diploma  în Marketing și este licențiat in Business Studies. Are o experiență de predare de peste 20 de ani  în diverse instituții pentru certificările Chartered Institute of Marketing (CIM), unde este și  examinator.

      Tim și-a început experiența de profesionist lucrând în vanzări în zona FMCG, cu firme că P&G, Duracell, Dairy Crest Foods. S-a ocupat  de  marketing și vânzări pentru afacerea familiei până când a fost vândută către compania Whitbread. Zonele sale de expertiză sunt marketingul  strategic, strategia de business și comportamentul consumatorului.

      profile-on-linkedin

    • Paul Hitchens
      Oxford College of Marketing

      Paul Hitchens

      Oxford College of Marketing

      Paul Hitchens este director de curs ali CIM, speaker TEDx  și autor a trei cărți best seller despre branding publicate de Hodder Education: ‘Brand Management – In A Week’, ‘Successful Brand Management’ și ‘Create the Perfect Brand’. Experiența sa în industriile creative se întinde pe parcursul a trei decenii profesând în publicitate, branding, design și marketing. Este unul dintre fondatorii Verve Brand Consultancy și a fost intervievat de către radiouri și televiziuni prestigioase, incluzând BBC, ITV și Channel 5 News. Este director de cursuri  la Chartered Institute of Marketing unde a dezvoltat și predat cursuri foarte apreciate. Susține traininguri profesionale în întreaga lume și revine cu plăcere în România.

      profile-on-linkedin

    • Joe Shami
      Oxford College of Marketing

      Joe Shami

      Oxford College of Marketing

      Joe Shami este expert în vânzări și în marketing, lector la Oxford College of Marketing și Profesor Asociat la University of Perpignan din Franța, unde ține în mod regulat cursuri de marketing strategic la nivel de Master și MBA în Europa, Orientul Mijlociu și SUA.

      Joe și-a început cariera în industria de turism precum consilier de marketing și vânzări pentru unul dintre cei mai mari operatori de turism din lume, Thomson Tui. A remarcat imediat importanța și expansiunea tehnologiei la locul de muncă, motiv pentru care a ales să studieze pentru un MSc în Information Systems, iar un an mai târziu și-a continuat studiile cu un MBA.

      Din 2002 conduce propria firma de consultată și oferă ajutor și consiliere unor domenii variate de activități, pornind de la mici firme de IT până la trainguri de strategie și comunicare în marketing pentru Cisco Systems. Joe lucrează cu specialiști de marketing în obținerea certificărilor profesionale prin Chartered Institute of Marketing, dar oferă și traininguri în marketing și vânzări pentru clienți.

      profile-on-linkedin

    • Red Barrington

      Red Barrington

      Red Barrington este Chartered Marketer si tutore pentru Oxford College of Marketing pentru certificarile de marketing CIM si CAM.

      Red Barrington este specialist în marketing digital cu o experientă de peste 10 ani în domeniile marketingului afiliat și de performance, media buying, lead generation și email marketing. După ce a lucrat o perioadă pentru câteva companii importante de marketing digital, Red și-a înființat propria companie – Red Star Digital-  in 2008.

      profile-on-linkedin

    • Georgina Park
      Oxford College of Marketing

      Georgina Park

      Oxford College of Marketing

      Georgina Park unul dintre tutorii Oxford College of Marketing pentru programele de certificare și trainer la Institutul de Marketing. Este fostă absolventă a cursurilor Chartered Institute of Marketing și a lucrat în companii ca: EY, Experian sau Nettlestead Associates. Este o bună cunoscătoare a marketingului B2B și B2C orientat pe date cu o experiență de peste nouă ani în marketing digital și patru ani în management.

       

    • Debbie Pearson
      Oxford College of Marketing

      Debbie Pearson

      Oxford College of Marketing

      Debbie Pearson are o experiență semnificativă în marketing și  management în Marea Britanie și pe piețele globale.  A activat la nivel strategic în industria telecomunicațiilor pe strategie de marketing, planificare și dezvoltare. Lucrează ca practician de succes pe managementul de proiect de la concept şi  implementare până la evaluare. Debbie este şi examinator CIM şi susţine în România trainingurile intensive de customer experience din cadrul programelor certificate CIM.

    • David Reilly 
      Oxford College of Marketing

      David Reilly 

      Oxford College of Marketing

      David Reilly este un antreprenor și specialist în tehnologie şi fondatorul Barracuda Digital, care a crescut de la un membru în personal și zero cifră de afaceri, la 23 de membri și o cifră de afaceri de 5 milioane în decursul a doar 7 ani. Încă din 2014 David a lansat compania de training numită ”Let`s Learn Digital” cu viziunea de a sustine traininguri practice  pentru Linkedin, marketing B2B și tehnologii în curs de dezvoltare. David susţine pentru Institutul de Marketing training customizat pentru LinkedIn. 

      profile-on-linkedin

    • Marie Page
      Oxford College of Marketing

      Marie Page

      Oxford College of Marketing

      Marie Page este una dintre experții de top din Marea Britanie în marketing prin Facebook. Este unul dintre fondatorii agenției de consultanță în marketing digital The Digiterati și a academiei cu același nume, un portal de e-learning pentru marketeri și antreprenori. A publicat recent o carte și un curs online ”Winning at Facebook Marketing with Zero Budget”. Este  absolventă a Chartered Institute of Marketing.  profile-on-linkedin

    • Sally Fields
      Oxford College of Marketing

      Sally Fields

      Oxford College of Marketing

      Sally Fields deține un Master în Marketing și Diploma CIM Chartered Postgraduate. Se bucură de o carieră de succes în marketing lucrând activ în diferite industrii. Cariera sa de marketing a început în zona divertismentului, a progresat în sectorul de producție apo în consumer marketing şi business-to-business. Sally a câștigat ani de experiență în managementul marketingului strategic, comunicare  de marketing cu  focus pe achiziție și retenție,  managementul de brand și relația cu stakeholderii.

      profile-on-linkedin

    • Antoine Gouder
      Oxford College of Marketing

      Antoine Gouder

      Oxford College of Marketing

      Antoine Gouder este un profesionist în marketing cu peste 20 de ani experiență în formularea planurilor strategice și tactice privind canalele tradiționale și digitale folosite în diferite industrii din Europa și Statele Unite ale Americii  cum ar fi telecomunicații, vânzări, jocuri și software. Antoine este interesat activ de  tehnologiile digitale şi folosirea lor pentru realizarea obiectivelor de marketing, incluzând: strategii digitale, marketing social, PPC și SEO, analiză și automatizare. Alte arii de interes în care este specializat sunt planificarea de marketing, branding-ul, dezvoltarea de noi produse și marketing B2B.

      profile-on-linkedin

    • Mike Berry
      Oxford College of Marketing

      Mike Berry

      Oxford College of Marketing

      Mike Berry este profesor la Oxford College of Marketing si la Chartered Institute of Marketing, dar este de profesie trainer și consultant experimentat de Marketing Digital.

      Și-a inceput cariera la Procter&Gamble, dupa care a lucrat pentru câteva agenții de Marketing Digital si Marketing Direct, cea mai importantă poziție fiind pentru agenția Jack Morton unde a fost Head of Digital pe Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord. Printre clienții săi se evidențiază nume ca: Nestlé, Ford, Prudential, Marriott, Xerox, Heineken, Mars, McDonald’s, Hugo Boss, RSA si Lacoste.

      profile-on-linkedin

    • Malcolm McDonald
      Academic Advisor la Oxford College of Marketing

      Malcolm McDonald

      Academic Advisor la Oxford College of Marketing

      Profesorul Malcolm McDonald, specialist cunoscut și respectat în cercurile de marketing, un guru al marketingului internațional și consultant pentru mai multe multinaționale importante din lume, este Academic Advisor la Oxford College of Marketing .

      Malcolm a fost profesor de marketing și director adjunct la Cranfield School of Management pe  specializarea
      E-Business. A scris 42 de cărți, incluzând „Marketing Plans; how to prepare them; how to use them” și multe alte articole.

      profile-on-linkedin

    • Oana Sav
      Marketing Consultant

      Oana Sav

      Marketing Consultant

      Oana Sav este coordonator și trainer la Institutul de Marketing din România și lucrează ca și consultant la More Marketing Solutions. 

      Are o experiență în marketing și comunicare de peste 15 ani câștigată în calitate de expert sau consultant pe proiecte sau campanii pentru branduri din zona serviciilor financiare de pe piețe și segmente de clienți din Romania, Moldova, Ucraina, Spania, Italia, Portugalia, Marea Britanie si SUA.

      A studiat la Chartered Institute of Marketing și Oxford College of Marketing. În urma programului Chartered PostGraduate a obținut titlul de Chartered Marketer, cea mai inaltă distincție acordată de Chartered Institute of Marketing (CIM), cea mai mare asociație a oamenilor de marketing din Europa, cu peste 100 de ani de existență.

      profile-on-linkedin

    • Elena Dobre
      Digital Marketing Strategist

      Elena Dobre

      Digital Marketing Strategist

      În februarie 2013, Elena​ Dobre a revenit în Romania pentru a se alătura agenției Conversion Marketing, unde a gestionat unele dintre cele mai mari bugete de marketing online din România, pentru clienți precum eMag, Flanco, Autovit, OLX, Oriflame.

      În prezent, Elena lucrează independent în consultanță de marketing online si promovare PPC. În calitate de trainer certificat Google, Elena participă la evenimente de promovare a marketingului online în facultățile din București, Timișoara si Brașov.

      profile-on-linkedin

    • Andreea Coca
      Market Research Lead

      Andreea Coca

      Market Research Lead

      Andreea Coca este Customer Experience, Media & Digital Practice Lead, la KANTAR TNS Romania, Chartered PostGraduate Student at Oxford College of Marketing și trainer la Institutul de Marketing și specialist în ceea ce presupune integrarea a multiple surse de informații și abordari de cercetare de piată pentru înțelegerea consumatorilor și a trendurilor care susțin inovația. A început moderând studii calitative, inclusiv o comunitate online cu ‘digital natives’, apoi coordonand proiecte de Digital Market Intelligence, iar în prezent susține dezvoltarea de inițiative de research care imbină online & offline, calitativ si cantitativ, tradițional și digital, pentru oferirea unei viziuni relavante și moderne asupra pieței.

      profile-on-linkedin

    • Alina Stancu
      Management Financiar

      Alina Stancu

      Management Financiar

      Alina Stancu este specializată în matematică și management financiar. Are o experiență de peste 15 ani în domeniul financiar. A deținut poziții de controlor financiar sau director financiar în diferite companii naționale și multinaționale din industria farmaceutică, alimentară, inginerie si proiectare, construcții componente industriale și servicii financiare. Alina Stancu este membru ACCA din 2008 și membru FCCA din anul 2013 și va susține workshopurile pentru modulul Mastering Metrics din cadrul programului de certificare pentru Diploma in Marketing Profesional.

      profile-on-linkedin

    • Iulia Cornigeanu

      Iulia Cornigeanu

      Pasionată fiind de sociologie, Iulia a activat mai bine de 15 în domeniul cercetării de piață, atât în agenție cât și de partea clientului. A ocupat diverse poziții de consultanță, account management sau coordonare echipe, ultimii doi ani petrecându-i la conducerea diviziei din Romania a KANTAR TNS, parte a grupului WPP. Auto, FMCG, financiar, industrial, telecom, servicii publice – acesta sunt doar o parte dintre categoriile cu care Iulia a lucrat intens de-a lungul anilor, fiind implicată în proiecte locale sau internationale care adresează arii precum customer experience, brand & comunicare, strategie digitală, pricing, segmentare, testare de concepte/produse noi sau dezvoltarea de strategii tactice pentru creșterea performanței / profitabilității.

      profile-on-linkedin

    • Mihai Bonca

      Mihai Bonca

      Mihai Bonca are 15 ani de experiență în companii multinaționale, ca brand manager și director de marketing. În 2015 a fondat Brand Architects, un boutique de strategie, consultanță și training. Vine în ajutorul mărcilor și companiilor să câștige lupta competitivă prin poziționare și diferențiere. Printre cei mai importanți partneri pentru care a livrat proiecte de training se numără Bancpost, Bitdefender, GfK, Hochland, Federația Română de Fotbal și Trend Consult.

      De-a lungul timpului a primit 25 de premii ale industriei de marketing și comunicare și se perfecționează în cadrul unui Executive MBA oferit de Oxford University, Säid Business School.

      profile-on-linkedin

  • Traineri internaționali

    Traineri locali

    Parteneri asociați

Scroll Up