• LECTORI SI TUTORI

    Tutorii nostri au atat experienta de predare si rezultate dovedite in pregatirea studentilor pentru examenele CIM, cat si experienta practica in calitate de oameni de marketing sau consultanti. Majoritatea dintre acestia au  o cariera care combina  in egala masura munca de predare cu pozitii de marketing si consultanta, pentru a oferi studentilor nostri suport, atat pentru partea teoretica, dar si pentru cea practica.

    • Tim Lane
      Chartered Marketer

      Tim Lane

      Chartered Marketer

      Tim Lane preda la Oxford College of Marketing din Marea Britanie este Chartered Marketer si profesor calificat, are un MBA, a absolvit Diploma PostGraduate Professional Diploma  in Marketing și este licențiat inBusiness Studies. Are o experienta de predare de peste 20 de ani  in diverse institutii pentru certificarile Chartered Institute of Marketing (CIM), unde este si  examinator.

      Tim si-a inceput experienta de profesionist lucrand in vanzări in zona FMCG, cu firme ca P&G, Duracell, Dairy Crest Foods. S-a ocupat  de  marketing si vanzari pentru afacerea familiei pana cand a fost vanduta catre compania Whitbread. Zonele sale de expertiza sunt marketingul  strategic, strategia de business si comportamentul consumatorului.

      profile-on-linkedin

    • Paul Hitchens
      Oxford College of Marketing

      Paul Hitchens

      Oxford College of Marketing

      Paul Hitchens este director de curs ali CIM, speaker TEDx  și autor a trei cărți best seller despre branding publicate de Hodder Education: ‘Brand Management – In A Week’, ‘Successful Brand Management’ și ‘Create the Perfect Brand’. Experiența sa în industriile creative se întinde pe parcursul a trei decenii profesând în publicitate, branding, design și marketing. Este unul dintre fondatorii Verve Brand Consultancy și a fost intervievat de către radiouri și televiziuni prestigioase, incluzând BBC, ITV și Channel 5 News. Este director de cursuri  la Chartered Institute of Marketing unde a dezvoltat și predat cursuri foarte apreciate. Susține traininguri profesionale în întreaga lume și revine cu plăcere în România.

      profile-on-linkedin

    • Joe Shami
      Oxford College of Marketing

      Joe Shami

      Oxford College of Marketing

      Joe Shami este expert in vanzari si in marketing, lector la Oxford College of Marketing si Profesor Asociat la University of Perpignan din Franta, unde tine in mod regulat cursuri de marketing strategic la nivel de Master si MBA in Europa, Orientul Mijlociu si SUA.

      Joe si-a inceput cariera in industria de turism precum consilier de marketing si vanzari pentru unul dintre cei mai mari opera

      tori de turism din lume, Thomson Tui. A remarcat imediat importanta si expansiunea tehnologiei la locul de munca, motiv pentru care a ales sa studieze pentru un MSc in Information Systems, iar un an mai tarziu si-a continuat studiile cu un MBA.

      Din 2002 conduce propria firma de consultata si ofera ajutor si consiliere unor domenii variate de activitati, pornind de la mici firme de IT pana la trainguri de strategie si comunicare in marketing pentru Cisco Systems. Joe lucreaza cu specialisti de marketing in obtinerea certificarilor profesionale prin Chartered Institute of Marketing, dar ofera si traininguri in marketing si vanzari pentru clienti.

      profile-on-linkedin

    • Red Barrington

      Red Barrington

      Red Barrington este Chartered Marketer si tutore pentru Oxford College of Marketing pentru  certificarile de marketing CIM si CAM.

      Red Barrington este specialist in marketing digital cu o experienta de peste 10 ani in domeniile marketingului afiliat si de performance, media buying, lead generation si email marketing. Dupa ce a lucrat o perioada pentru cateva companii importante de marketing digital, Red si-a infiintat propria companie – Red Star Digital-  in 2008.

      profile-on-linkedin

    • Georgina Park
      Oxford College of Marketing

      Georgina Park

      Oxford College of Marketing

      Georgina Park unul dintre tutorii Oxford College of Marketing pentru programele de certificare și trainer la Institutul de Marketing. Este fostă absolventă a cursurilor Chartered Institute of Marketing și a lucrat în companii ca: EY, Experian sau Nettlestead Associates. Este o bună cunoscătoare a marketingului B2B și B2C orientat pe date cu o experiență de peste nouă ani în marketing digital și patru ani în management.

       

    • Debbie Pearson
      Oxford College of Marketing

      Debbie Pearson

      Oxford College of Marketing

      Debbie Pearson are o experiență semnificativă în marketing și  management în Marea Britanie și pe piețele globale.  A activat la nivel strategic în industria telecomunicațiilor pe strategie de marketing, planificare și dezvoltare. Lucrează ca practician de succes pe managementul de proiect de la concept şi  implementare până la evaluare. Debbie este şi examinator CIM şi susţine în România trainingurile intensive de customer experience din cadrul programelor certificate CIM.

    • David Reilly 
      Oxford College of Marketing

      David Reilly 

      Oxford College of Marketing

      David Reilly este un antreprenor și specialist în tehnologie şi fondatorul Barracuda Digital, care a crescut de la un membru în personal și zero cifră de afaceri, la 23 de membri și o cifră de afaceri de 5 milioane în decursul a doar 7 ani. Încă din 2014 David a lansat compania de training numită ”Let`s Learn Digital” cu viziunea de a sustine traininguri practice  pentru Linkedin, marketing B2B și tehnologii în curs de dezvoltare. David susţine pentru Institutul de Marketing training customizat pentru LinkedIn. 

      profile-on-linkedin

    • Marie Page
      Oxford College of Marketing

      Marie Page

      Oxford College of Marketing

      Marie Page este una dintre experții de top din Marea Britanie în marketing prin Facebook. Este unul dintre fondatorii agenției de consultanță în marketing digital The Digiterati și a academiei cu același nume, un portal de e-learning pentru marketeri și antreprenori. A publicat recent o carte și un curs online ”Winning at Facebook Marketing with Zero Budget”. Este  absolventă a Chartered Institute of Marketing.  profile-on-linkedin

    • Sally Fields
      Oxford College of Marketing

      Sally Fields

      Oxford College of Marketing

      Sally Fields deține un Master în Marketing și Diploma CIM Chartered Postgraduate. Se bucură de o carieră de succes în marketing lucrând activ în diferite industrii. Cariera sa de marketing a început în zona divertismentului, a progresat în sectorul de producție apo în consumer marketing şi business-to-business. Sally a câștigat ani de experiență în managementul marketingului strategic, comunicare  de marketing cu  focus pe achiziție și retenție,  managementul de brand și relația cu stakeholderii.

      profile-on-linkedin

    • Antoine Gouder
      Oxford College of Marketing

      Antoine Gouder

      Oxford College of Marketing

      Antoine Gouder este un profesionist în marketing cu peste 20 de ani experiență în formularea planurilor strategice și tactice privind canalele tradiționale și digitale folosite în diferite industrii din Europa și Statele Unite ale Americii  cum ar fi telecomunicații, vânzări, jocuri și software. Antoine este interesat activ de  tehnologiile digitale şi folosirea lor pentru realizarea obiectivelor de marketing, incluzând: strategii digitale, marketing social, PPC și SEO, analiză și automatizare. Alte arii de interes în care este specializat sunt planificarea de marketing, branding-ul, dezvoltarea de noi produse și marketing B2B.

      profile-on-linkedin

    • Mike Berry
      Oxford College of Marketing

      Mike Berry

      Oxford College of Marketing

      Mike Berry este profesor la Oxford College of Marketing si la Chartered Institute of Marketing, dar este de profesie trainer si consultant experimentat de Marketing Digital.

      Si-a inceput cariera la Procter&Gamble, dupa care a lucrat pentru cateva agentii de Marketing Digital si Marketing Direct, cea mai importanta pozitie fiind pentru agentia Jack Morton unde a fost Head of Digital pe Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord. Printre clientii sai se evidentiaza nume ca: Nestlé, Ford, Prudential, Marriott, Xerox, Heineken, Mars, McDonald’s, Hugo Boss, RSA si Lacoste.

      profile-on-linkedin

    • Malcolm McDonald
      Academic Advisor la Oxford College of Marketing

      Malcolm McDonald

      Academic Advisor la Oxford College of Marketing

      Profesorul Malcolm McDonald, specialist cunoscut si respectat in cercurile de marketing, un guru al marketingului international si consultant pentru mai multe multinationale importante din lume, este Academic Advisor la Oxford College of Marketing .

      Malcolm a fost profesor de marketing si director adjunct la Cranfield School of Management pe  specializarea
      E-Business. A scris 42 de carti, incluzand „Marketing Plans; how to prepare them; how to use them” si multe alte articole.

      profile-on-linkedin

    • Oana Sav
      Marketing Consultant

      Oana Sav

      Marketing Consultant

      Oana Sav este  coordonator si trainer la  Institutul de Marketing din Romania si lucreaza ca si consultant la More Marketing Solutions. 

      Are o experienta in marketing si comunicare de peste 15 ani castigata in calitate de expert sau consultant  pe proiecte sau campanii pentru branduri din zona serviciilor financiare de pe piețe si segmente de clienti din Romania, Moldova, Ucraina, Spania, Italia, Portugalia, Marea Britanie si SUA.

      A studiat la Chartered Institute of Marketing si Oxford College of Marketing . In urma programului Chartered PostGraduate a obtinut titlul de  Chartered Marketer, cea mai inalta distinctie acordata de Chartered Institute of Marketing (CIM), cea mai mare asociatie a oamenilor de marketing din Europa, cu peste 100 de ani de existenta.

      profile-on-linkedin

    • Elena Dobre
      Digital Marketing Strategist

      Elena Dobre

      Digital Marketing Strategist

      In februarie 2013, Elena​ Dobre a revenit in Romania pentru a se alatura agentiei Conversion Marketing, unde a gestionat unele dintre cele mai mari bugete de marketing online din Romania, pentru clienti precum eMag, Flanco, Autovit, OLX, Oriflame.

      In prezent, Elena lucreaza independent in consultanta de marketing online si promovare PPC. In calitate de trainer certificat Google, Elena participa la evenimente de promovare a marketingului online in facultatile din Bucuresti, Timisoara si Brasov.

      profile-on-linkedin

    • Andreea Coca
      Market Research Lead

      Andreea Coca

      Market Research Lead

      Andreea Coca este Customer Experience, Media & Digital Practice Lead, la KANTAR TNS Romania, Chartered PostGraduate Student at Oxford College of Marketing si trainer la Institutul de Marketing si specialist in ceea ce presupune integrarea a multiple surse de informatii si abordari de cercetare de piata pentru intelegerea consumatorilor si a trendurilor care sustin inovatia. A inceput moderand studii calitative, inclusiv o comunitate online cu ‘digital natives’, apoi coordonand proiecte de Digital Market Intelligence, iar in prezent sustine dezvoltarea de initiative de research care imbina online & offline, calitativ si cantitativ, traditional si digital, pentru oferirea unei viziuni relavante si moderne asupra pietei.

      profile-on-linkedin

    • Alina Stancu
      Management Financiar

      Alina Stancu

      Management Financiar

      Alina Stancu este specializata in matematica si management financiar. Are o experienta de peste 15 ani in domeniul financiar. A detinut pozitii de controlorfinanciar sau director financiar in diferite companii nationale si multinationale din industria farmaceutica, alimentara, inginerie si proiectare, constructii componente industriale si servicii financiare. Alina Stancu este membru ACCA din 2008 si membru FCCA din anul 2013 si va sustine workshopurile pentru modulul Mastering Metrics din cadrul programului de certificare pentru Diploma in Marketing Profesional.

      profile-on-linkedin

    • Iulia Cornigeanu

      Iulia Cornigeanu

      Pasionata fiind de sociologie, Iulia a activat mai bine de 15 in domeniul cercetarii de piata, atat in agentie cat si de partea clientului. A ocupat diverse pozitii de consultanta, account management sau coordonare echipe, ultimii doi ani petrecandu-i la conducerea diviziei din Romania a KANTAR TNS, parte a grupului WPP. Auto, FMCG, financiar, industrial, telecom, servicii publice – acesta sunt doar o parte dintre categoriile cu care Iulia a lucrat intens de-a lungul anilor, fiind implicata in proiecte locale sau internationale care adreseaza arii precum customer experience, brand & comunicare, strategie digitala, pricing, segmentare, testare de concepte/produse noi sau dezvoltarea de strategii tactice pentru cresterea performantei / profitabilitatii.

      profile-on-linkedin

    • Antoaneta Banu

      Antoaneta Banu

      Antoaneta Banu este jurnalist, Specialist Personal  Brand  Communication, Jurnalist de Brand, Trainer acreditat ANC. A absolvit  UNATC( Universitatea de Artă Teatrală şi Cinematografică) iar la Teatrul Naţional din Bucureşti a obţinut  primul job.  A lucrat ca  reporter, realizator şi moderator tv pentru TVR, Prima TV, Europa fm, Radio Fun, Realitatea Media. Din 2008 a intrat în domeniul Comunicării, lucrând pentru diferite instituţii publice şi private în funcţia de PR Manager, organizând conferinţe şi forumuri. Pe Antoaneta o întâlniţi în  Business Woman Magazine, unde  realizează  seria de interviuri “Dialoguri despre Putere”( print şi on line).  Acum, este jurnalist şi în cadrul echipei postului tv Canal 33 România, unde realizează emisunile “Business Woman” şi “#33SPECIAL”, cu focus pe actualitatea din business şi antreprenoriat, precum şi pe probleme de politică externă.

      profile-on-linkedin

    • Mihai Bonca

      Mihai Bonca

      Mihai Bonca are 15 ani de experiență în companii multinaționale, ca brand manager și director de marketing. În 2015 a fondat Brand Architects, un boutique de strategie, consultanță și training. Vine în ajutorul mărcilor și companiilor să câștige lupta competitivă prin poziționare și diferențiere. Printre cei mai importanți partneri pentru care a livrat proiecte de training se numără Bancpost, Bitdefender, GfK, Hochland, Federația Română de Fotbal și Trend Consult.

      De-a lungul timpului a primit 25 de premii ale industriei de marketing și comunicare și se perfecționează în cadrul unui Executive MBA oferit de Oxford University, Säid Business School.

      profile-on-linkedin

    • Bogdan Radu-Albu

      Bogdan Radu-Albu

      Jurnalist cu 20 de ani de experienţă  în televiziune, Borgdan a lucrat ca reporter, redactor şi producator în TVR.  Din anul  2003 a decis să treacă în spatele camerei de filmare, devenind  operator imagine, director de imagine, regizor de emisie pentru TVR, Antena1, Prima TV, Kanal D.
      În prezent este freelancer şi trainer autorizat CNFPA, dezvoltând  proiecte  de  producţie de cinema, advertising şi televiziune.

  • Traineri internationali

    Traineri locali

    Parteneri asociati

Scroll Up