• LECTORI SI TUTORI

    Tutorii noștri au atât experiență de predare și rezultate dovedite în pregătirea studenților pentru examenele CIM, cât și experiență practică în calitate de oameni de marketing sau consultanți. Majoritatea dintre aceștia au  o carieră care combină  în egală măsură muncă de predare cu poziții de marketing și consultanță, pentru a oferi studenților noștri suport, atât pentru partea teoretică, dar și pentru cea practică.

    • Iulia Cornigeanu

      Iulia Cornigeanu

      Pasionată fiind de sociologie, Iulia a activat mai bine de 15 în domeniul cercetării de piață, atât în agenție cât și de partea clientului. A ocupat diverse poziții de consultanță, account management sau coordonare echipe, ultimii doi ani petrecându-i la conducerea diviziei din Romania a KANTAR TNS, parte a grupului WPP. Auto, FMCG, financiar, industrial, telecom, servicii publice – acesta sunt doar o parte dintre categoriile cu care Iulia a lucrat intens de-a lungul anilor, fiind implicată în proiecte locale sau internationale care adresează arii precum customer experience, brand & comunicare, strategie digitală, pricing, segmentare, testare de concepte/produse noi sau dezvoltarea de strategii tactice pentru creșterea performanței / profitabilității.

      profile-on-linkedin

    • Mihai Bonca

      Mihai Bonca

      Mihai Bonca are 15 ani de experiență în companii multinaționale, ca brand manager și director de marketing. În 2015 a fondat Brand Architects, un boutique de strategie, consultanță și training. Vine în ajutorul mărcilor și companiilor să câștige lupta competitivă prin poziționare și diferențiere. Printre cei mai importanți partneri pentru care a livrat proiecte de training se numără Bancpost, Bitdefender, GfK, Hochland, Federația Română de Fotbal și Trend Consult.

      De-a lungul timpului a primit 25 de premii ale industriei de marketing și comunicare și se perfecționează în cadrul unui Executive MBA oferit de Oxford University, Säid Business School.

      profile-on-linkedin

    • Oana Sav
      Marketing Consultant

      Oana Sav

      Marketing Consultant

      Oana Sav este coordonator și trainer la Institutul de Marketing din România și lucrează ca și consultant la More Marketing Solutions. 

      Are o experiență în marketing și comunicare de peste 15 ani câștigată în calitate de expert sau consultant pe proiecte sau campanii pentru branduri din zona serviciilor financiare de pe piețe și segmente de clienți din Romania, Moldova, Ucraina, Spania, Italia, Portugalia, Marea Britanie si SUA.

      A studiat la Chartered Institute of Marketing și Oxford College of Marketing. În urma programului Chartered PostGraduate a obținut titlul de Chartered Marketer, cea mai inaltă distincție acordată de Chartered Institute of Marketing (CIM), cea mai mare asociație a oamenilor de marketing din Europa, cu peste 100 de ani de existență.

      profile-on-linkedin

    • Elena Dobre
      Digital Marketing Strategist

      Elena Dobre

      Digital Marketing Strategist

      În februarie 2013, Elena​ Dobre a revenit în Romania pentru a se alătura agenției Conversion Marketing, unde a gestionat unele dintre cele mai mari bugete de marketing online din România, pentru clienți precum eMag, Flanco, Autovit, OLX, Oriflame.

      În prezent, Elena lucrează independent în consultanță de marketing online si promovare PPC. În calitate de trainer certificat Google, Elena participă la evenimente de promovare a marketingului online în facultățile din București, Timișoara si Brașov.

      profile-on-linkedin

    • Andreea Coca
      Market Research Lead

      Andreea Coca

      Market Research Lead

      Andreea Coca este Customer Experience, Media & Digital Practice Lead, la KANTAR TNS Romania, Chartered PostGraduate Student at Oxford College of Marketing și trainer la Institutul de Marketing și specialist în ceea ce presupune integrarea a multiple surse de informații și abordari de cercetare de piată pentru înțelegerea consumatorilor și a trendurilor care susțin inovația. A început moderând studii calitative, inclusiv o comunitate online cu ‘digital natives’, apoi coordonand proiecte de Digital Market Intelligence, iar în prezent susține dezvoltarea de inițiative de research care imbină online & offline, calitativ si cantitativ, tradițional și digital, pentru oferirea unei viziuni relavante și moderne asupra pieței.

      profile-on-linkedin

    • Alina Stancu
      Management Financiar

      Alina Stancu

      Management Financiar

      Alina Stancu este specializată în matematică și management financiar. Are o experiență de peste 15 ani în domeniul financiar. A deținut poziții de controlor financiar sau director financiar în diferite companii naționale și multinaționale din industria farmaceutică, alimentară, inginerie si proiectare, construcții componente industriale și servicii financiare. Alina Stancu este membru ACCA din 2008 și membru FCCA din anul 2013 și va susține workshopurile pentru modulul Mastering Metrics din cadrul programului de certificare pentru Diploma in Marketing Profesional.

      profile-on-linkedin

    • Iulia Cornigeanu

      Iulia Cornigeanu

      Pasionată fiind de sociologie, Iulia a activat mai bine de 15 în domeniul cercetării de piață, atât în agenție cât și de partea clientului. A ocupat diverse poziții de consultanță, account management sau coordonare echipe, ultimii doi ani petrecându-i la conducerea diviziei din Romania a KANTAR TNS, parte a grupului WPP. Auto, FMCG, financiar, industrial, telecom, servicii publice – acesta sunt doar o parte dintre categoriile cu care Iulia a lucrat intens de-a lungul anilor, fiind implicată în proiecte locale sau internationale care adresează arii precum customer experience, brand & comunicare, strategie digitală, pricing, segmentare, testare de concepte/produse noi sau dezvoltarea de strategii tactice pentru creșterea performanței / profitabilității.

      profile-on-linkedin

    • Mihai Bonca

      Mihai Bonca

      Mihai Bonca are 15 ani de experiență în companii multinaționale, ca brand manager și director de marketing. În 2015 a fondat Brand Architects, un boutique de strategie, consultanță și training. Vine în ajutorul mărcilor și companiilor să câștige lupta competitivă prin poziționare și diferențiere. Printre cei mai importanți partneri pentru care a livrat proiecte de training se numără Bancpost, Bitdefender, GfK, Hochland, Federația Română de Fotbal și Trend Consult.

      De-a lungul timpului a primit 25 de premii ale industriei de marketing și comunicare și se perfecționează în cadrul unui Executive MBA oferit de Oxford University, Säid Business School.

      profile-on-linkedin

  • Traineri internaționali

    Traineri locali

    Parteneri asociați

Scroll Up