Unicul curs acreditat internațional

Investiți în dezvoltarea profesională cu un program structurat!

Cum vă ajută?

Certificatul Profesional în Marketing vă ajută să vă creați sau dezvoltați o bază solidă și completă de cunoștințe de teorie și practică de marketing.

Cursul este flexibil, alcătuit din module specializate care se pot parcurge independent și finalizate cu un Award recunoscut internațional: 

– trei module obligatorii: Marketing aplicat, Planificarea campaniilor și Customer Insights.

Finalizarea cu succes a întregului program echipează participanții cu toate cunoștințele, instrumentele și deprinderile necesare pentru a putea să coordoneze proiecte și campanii la nivel tactic și operațional.

Urmând și modulul electiv Tehnici de marketing digital, participanții pot avea o dublă certificare, obținând și Certificatul Profesional în Marketing Digital.

Cui se adresează?

Dacă sunteți angajat într-o funcție de marketing la nivel de începător, dacă aspirați la o carieră în marketing sau doriți să pătrundeți cu o experiență dintr-un alt domeniu în cel al marketingului, atunci acest nivel poate fi cel potrivit pentru dumneavoastră.

Cursanții vin în special din industrii și poziții cum ar fi: FMCG, retail, servicii, imobiliare, e-commerce.

Profilul cursanților: asistenți, responsabili sau coordonatori de marketing și comunicare, persoane fără o pregătire academică în marketing, dar dornici să facă o carieră în domeniu, responsabili marketing, manageri de marketing în întreprinderi mici și mijlocii, fără o pregătire de profil, specialiști în comunicare și relații publice care doresc să își extindă specializarea.

LEAD TUTOR

Alicia Allen

Alicia Allen

oxford college of marketing logo

Cât durează?

12-15 luni/450 ore

Cursuri complementare

Cursul este alcătuit din 3 module:

Marketing aplicat – obligatoriu

Cursul Marketing aplicat sprijină participanții să recunoască importanța marketingului pentru succesul și rezultatele organizațiilor în care lucrează.

Modulul oferă informațiile necesare pentru a înțelege rolul funcției de marketing într-o organizație și instrumente de analiză ale comportamentului consumatorului care să susțină demersuri de segmentare eficientă.

Planificarea campaniilor – obligatoriu

Cursul acreditat Planificarea campaniilor oferă cunoștințele și abilitățile necesare pentru a planifica și implementa campanii de success, care livrează rezultate reale pentru organizație. Veți învăța procesul de planificare a unei campanii, inclusiv cum să analizați și să auditați performanța actuală a organizației. De asemenea, veți învăța cum să stabiliți obiective, să implementați o campanie și apoi să măsurați și să evaluați rezultatele acesteia.

Programul de training asigură participanților o mulțime de instrumente și resurse, îi ajută să identifice și să execute tactici de campanie, îi învață cum să aleagă sau să colaboreze cu agențiile și furnizorii de specialitate și să gestioneze relațiile cu aceștia, dar și resurse tehnice și creative, precum și bugete de comunicare. 

Customer Insights – obligatoriu

Transformarea informațiilor de marketing în insight-uri, urmărirea traseelor de achiziție ale clienților, investițiile în monitorizarea experienței oferite clienților și managementul eficient al acesteia sunt vitale pentru retenție și loialitate în contextul hipercompetitiv de azi. 

Participanții își vor perfecționa cunoștințele și abilitățile de a obține insight-uri relevante legate de clienți, de a analiza și a cartografia diverse customer journeys și de a contribui la îmbunătățirea experienței oferite clienților. 

Descărcați broșura de prezentare aici!

Cum se studiază?

Date cheie

Planificarea campaniilor

2024

Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 18 septembrie 2024, orele 16:30-18:30, ora României;

Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 18 septembrie 2024, orele 20:30-22:30, ora României;

Customer Insights

2024

Virtual Afternoons: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 13 mai 2024, orele 16:30-18:30, ora României;

Virtual Evenings: 8 sesiuni online interactive + o sesiune de assignment și una de Q&A, câte una pe săptămână, începând din 13 mai 2024, orele 20:30-22:30, ora României;

Marketing aplicat

2024

Virtual Afternoons: 6 sesiuni online interactive + 1 workshop începând din 13 mai 2024, orele 20:30-22:30.
Virtual Evenings: 6 sesiuni online interactive + 1 workshop începând din 13 mai 2024, orele 20:30-22:30.
Workshop recapitulare: 22 iunie 2024, orele 11:30-14:30, ora României;

Sesiunea de evaluare din decembrie

Înscrieri:  20 martie – 20 iunie. Webinare săptămânale începând cu luna iunie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 noiembrie;

Sesiunea de evaluare din aprilie

Înscrieri:  20 iulie- 20 octombrie. Webinare săptămânale începând cu luna octombrie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 martie;

Sesiunea de evaluare din iulie

Înscrieri: 20 noiembrie – 20 februarie. Webinare săptămânale începând cu luna ianuarie. Predare lucrări către tutorii din Marea Britanie 16 iunie. 

Consultați orarul complet aici

Cerințe de admitere

Admiterea la acest nivel este condiționată de îndeplinirea unor criterii specifice legate de pregătirea academică, experiența profesională și nivelul de limba engleză. Vezi condițiile de admitere.

Investiţie

1300£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.

1900£ + TVA, taxa de curs integral pentru varianta virtual learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of combinat cu o serie de webinare intensive cu trainer din UK.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£ + TVA, valabilă un an de zile, taxa de evaluare de 150£ + TVA/modul și taxa de supraveghere examen de 45£ + TVA (doar pentru modulul Marketing aplicat). Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul, la datele limită din fiecare dintre cele trei sesiuni anuale de evaluare: aprilie, iulie și decembrie.

Etape cheie

Alături de partenerii de la Oxford College of Marketing am dezvoltat un model de training de marketing unic, cu suport online, individual şi cursuri deschise, care asigură studiu teoretic sistematic, aplicare practică şi un procent de 90% de cursanţi care finalizează cursurile, spre deosebire de alte cursuri de marketing sau certificare.

Descarcă broșura

Institutul de Marketing

Securitate şi confidenţialitate

Dorim să vă trimitem doar mesaje relevante. Alegeţi ce informaţii doriţi să primiţi de la noi:

Completând acest formular sunteţi de acord cu folosirea datelor pe care ni le furnizaţi pentru a primi răspuns. Vă asigurăm că nu vom utiliza aceste date în alt scop şi că apelăm la toate mijloacele posibile pentru a le trata cu grijă şi responsabilitate şi că nu le vom păstra mai mult decât ne solicitaţi.


Be the best professional version of yourself!

Start a training at international standards!

Schedule a counseling session

Ce spun cursanţii?

Absolvent Institutul de Marketing Veronica Bogdacenco

„Cursul a reprezentat un moment definitoriu în viața mea profesională: primul pas către o certificare internațională de renume și obținerea unui job în străinătate. De asemenea, mi-a schimbat perspectiva asupra marketingului.”

Veronica Bogdacenco, Conversion Rate Optimization Manager, Buzz Bingo
VEZI MAI MULTE