• CERTIFICATUL ÎN MARKETING PROFESIONAL

Cui se adresează?

Dacă aspirați la o carieră în marketing, sunteți angajat într-o funcție de marketing la nivel de începător sau doriți să vă folosiți  experiența dintr-un alt domeniu în cel al marketing-ului, atunci acest nivel poate fi cel potrivit pentru dumneavoastră. Va trebui să discutăm și să evaluăm nivelul la care puteți începe.

În principiu, candidații pentru această calificare au următorul profil:

  • Persoane fără o pregătire academică în marketing dar dornici să facă o carieră în domeniu;
  • Asistenți de marketing;
  • Coordonatori de marketing;
  • Manageri de marketing în întreprinderi mici și mijlocii fără o pregătire academică de marketing;
  • Marketeri care doresc să își crească gradul de performanță și specializare.

 

STRUCTURĂ CERTIFICAT ÎN MARKETING PROFESIONAL

Cursul este alcătuit din patru module, dintre care două sunt obligatorii  (Marketing și Integrated Communications) iar două sunt elective (Customer Experience și Digital Marketing) și dintre care cursanții trebuie să aleagă doar unul pentru a obține certificarea finală. 

Pe parcursul acestui modul, studenții CIM vor învăța să recunoască importanța marketingului pentru succesul și rezultatele organizațiilor în care lucrează. Modulul oferă informațiile necesare pentru a înțelege rolul funcției de marketing într-o organizație și instrumente de analiză ale comportamentului consumatorului care să susțină demersuri de segmentare eficientă. Oferă studenților posibilitatea de a înțelege cum influențele externe de mediu afectează planificarea și cum cercetarea și analiza mediului de marketing ajută în luarea deciziilor. Permite aprofundarea și utilizarea efectivă a elementelor mixului de marketing. Asigură instrumente practice care pot fi utilizate în cadrul organizatiiilor pentru a răspunde nevoilor pieței și ale clienților. Acest modul se evaluează printr-un examen. 

Pe parcursul acestui modul, studenții CIM vor aprofunda instrumente de comunicare internă și externă utile în construirea unor relații durabile cu clienții organizațiilor în care lucrează. Vor pune în practică și aplica soluții de planificare, planuri de comunicare, planuri de management de produs și de brand care pot sprijini organizațiile să ofere valoare clienților.

Se evaluează printr-o lucrare de 12 pagini pe care o veți realiza cu ajutorul unui tutore personal desemnat să vă ghideze și să vă răspundă la întrebări.

Scopul acestui modul este de a dezvolta abilitățile și cunoștințele despre instrumentele și canalele digitale specifice pentru a crește eficacitatea programelor de marketing digital pentru companii. Asigură conștientizarea provocărilor și a oportunităților din mediul digital și conturează abilitățile și instrumentele necesare pentru a sprijini și a intensifica activitățile de marketing. Oferă instrumente și cunoștințe legate de evaluare și monitorizare și tehnici care ajută organizațiile să-și îmbunătățească eficacitatea performanței în practicile de marketing digital.

Evaluarea acestui modul se va face prin intermediul unui portofoliu prin realizarea căruia va fi necesar să demonstrați că ați parcurs materia aplicând tehnici de marketing digital. Pentru dezvoltarea acestuia veți fi sprijiniți de un tutore personal. 

Modulul le va oferi cursanților CIM instrumente pentru a identifica, monitoriza și crește calitatea experienței clienților cu scopul îmbunătățirii rezultatelor și performanței generale a organizației. Parcurgerea acestui modul oferă studenților instrumente pentru a evalua așteptările clienților în diferite contexte și pentru a dezvolta și a pune în practică activități de marketing care să răspundă acestor așteptări. Asigură studenților accessul la instrumente și bune practici legate de managementul experienței consumatorilor care să le permită identificarea celor mai eficiente tehnici de monitorizare și măsurare care pot ajuta organizațiile să îmbunătățească experiența clienților.

Modulul se evaluează printr-o lucrare de 12 pagini. Sunt trei sesiuni de examinare pe an: aprilie, iunie și decembrie. 

CÂT COSTĂ?

1200£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

1890£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de  65£, valabilă un an de zile, taxa de evaluare de 145£/modul și taxa de supraveghere examen la British Council de 115£ (pentru modulul Marketing). Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

 

 

 

 

Cat dureaza?

12-15 luni/ 450 ore

 

CURSURI CIM

 

Anunta-ma cand este urmatorul curs!

 

Afla mai multe informatii!

Scroll Up