Certificări de scurtă durată

 

  • CERTIFICĂRI DE SCURTĂ DURATĂ

    Ce înseamnă certificările de scurtă durată?

    Noile programe de training de marketing ale CIM permit parcurgerea independentă a oricărui modul specializat ca program de formare și certificare scurtă, la care se pot adăuga, opțional, alte module pentru a finaliza un program de certificare de lungă durată.

    Sunt module noi dezvoltate de Chartered Institute of Marketing având în vedere cerințele în schimbare ale companiilor și angajatorilor. Astfel, programele de pregătire ar trebui să vă sprijine să fiți mai pregătiți și mai eficienți în companiile în care lucrați și mai competitivi pe piața muncii.

    Cât durează?

    Un program scurt de certificare poate fi parcurs între 3 și 6 luni.

    Cum se evaluează?

    În funcție de programul ales, evaluarea se face prin realizarea unui plan, lucrare sau portofoliu profesional  și/sau examen scris, susținut la British Counc

    il.

  • Durata

    4 luni

    Pret

    De la: 450 £ + TVA

  • Certificare MARKETING STRATEGIC

    Parcurgerea acestui modul sprijină cursanții să adopte o abordare strategică în planificarea de marketing pentru a dobândi și crește avantajul competitiv în organizațiile în care lucrează. Vă veți familiariza cu instrumente de analiză a situației și a problemelor de marketing dintr-o organizație și veți aprofunda tehnici pentru evaluarea contextului intern și extern.

  • Durata

    4 luni

    Pret

    De la: 450 £ + TVA

  • Certificare MASTERING METRICS

    Acest modul analizează importanța gestionării datelor de marketing pentru a lua decizii eficiente.   Prezintă rolul indicatorilor de performanță de marketing în cadrul unei organizații și arată cum  înțelegerea unui set de tehnici de măsurare pot ajuta organizațiile să ajungă la noi insight-uri   și decizii strategice. Veți înțelege cum importanța acordată evaluării și monitorizării, aliniată obiectivelor de business, poate crește  eficacitatea activităților de marketing.

  • Durata

    4 luni

    Pret

    De la: 450 £ + TVA

  • Certificare DIGITAL STRATEGY

    Pe parcursul acestui modul, studenții CIM vor aprofunda informații despre cum pot implementa practici de marketing digital în planificarea strategică de marketing pentru organizațiile în care lucrează. Evidențiază cum înțelegerea și analiză micromediului și a macromediului pot ajută organizațiile să facă față  problemelor care pot apărea în mediul digital și în livrarea obiectivelor, în așa fel încât să poată dezvolta recomandări strategice.

  • Durata

    4 luni

    Pret

    De la: 450 £ + TVA

  • Certificare DRIVING INNOVATION

    Studenții CIM vor învăța pe parcursul acestui modul de ce sunt importante abordarea vizionară și incorporarea inovației în practicile de marketing și cum ar putea ajuta organizațiile în care lucrează să înfrunte provocările unor piețe dinamice și  în schimbare. Se pune accent  pe înțelegerea relației dintre marketing și antreprenoriat  și cum poate  aceasta ajuta organizațiile să livreze soluții de marketing puternice și convingătoare.

  • Durata

    4 luni

    Pret

    De la: 400 £ + TVA

  • Certificare CUSTOMER EXPERIENCE

    Certificarea Customer Experience le va oferi cursanților CIM instrumente pentru a identificamonitoriza și crește calitatea experienței clienților cu scopul îmbunătățirii rezultatelor și performanței generale a organizației

Scroll Up