• CURSURI CERTIFICARE STRATEGIC MARKETING

CE SE STUDIAZA?

Programul scurt de certificare in marketing strategic sprijina cursantii sa adopte o abordare strategica in planificarea de marketing pentru a mentine un avantaj competitiv pentru organizatiiile in care lucreaza.

Prin acest program de training, cursantii vor parcurge toate etapelor din cadrul procesului de planificare de marketing, de la audit, pana la luarea de decizii strategice si implementarea planurilor si le vor aplica in propria organizatie. Se vor perfectiona astfel in arii precum gestionarea resurselor interne si folosirea tehnicilor de monitorizare si masurare, care permit atingerea obiectivelor strategice de marketing.

APLICARE PRACTICA

Cunostintele, instrumentele si suportul teoretic vor fi aplicate in practica prin realizarea unui plan de marketing strategic pentru organizatia in care lucreaza cursantii.

STRUCTURA CURS CERTIFICARE STRATEGIC MARKETING 

Analiza mediului extern

Analiza mediului intern

Analiza informatiilor relevante pentru decizii stratecige

Dezvoltarea planului de marketing pentru indeplinirea obiectivelor organizatiei

Managementul resurselor pentru implementarea planului strategic;

Monitorizarea, masurarea si adaptarea  planurilor de marketing  pentru imbunatatire continua.

ORAR SI PROGRAM DE PREGATIRE

Pachetul de training include un program de pregatire teoretica si o etapa practica, in care cursantii realizeaza un plan de marketing strategic, pe care il dezvolta impreuna cu tutori din Marea Britanie.

Inainte de a incepe lucrarea practica, cursantii parcurg un program de pregatire individuala, cu un  orar  flexibil, care ar trebui sa dureze intre 8 si 12 saptamani.

Descarcati orarul cursurilor la zi desfasurate in Bucuresti. Programul de studiu este completat cu webinare, interactiuni individuale cu tutori din Marea Britanie si un orar de studiu individual pe platforma de studiu online.

Cele opt sesiuni teoretice ale programului de certificare sunt:

Sesiunea 1 – Analiza mediului extern

Sesiunea 2 – Analiza mediului intern

Sesiunea 3 – Luarea deciziilor strategice

Sesiunea 4 – Dezvoltarea unui plan de marketing strategic

Sesiunea 5 – Informatii despre pregatirea lucrarii de evaluare (1)

Sesiunea 6 – Managementul resurselor 

Sesiunea 7 – Monitorizare, masurare si control

Sesiunea 8 – Informatii despre pregatirea lucrarii de evaluare (2)

CUM SE EVALUEAZA MODULUL?

Evaluarea acestui modul se va face printr-un examen de trei ore, bazat pe un plan de marketing, pe care cursantii  il vor pregati din timp,  sub indrumarea tutorilor din Marea Britanie. Pentru ca studentii sa fie bine pregatiti si sa treaca examenul cu succes, se organizeaza si o simulare de examen inainte de examenul propriu-zis.

CAT COSTA?

450£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adica studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

690£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adica studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la Bucuresti.

La taxa de curs se adauga taxa de membru CIM, in valoare de  55£, valabila un an de zile, taxa de evaluare de 180£ si taxa de supraveghere examen la British Council de 170£. Taxele de curs se vor plati doar cand cursantii aleg sa sustina examenul.

Training-ul CIM m-a ajutat sa privesc marketingul mult mai global si sa inteleg ca este cheia succesului in majoritatea companiilor.

CIM Diploma in Marketing Profesional

Oana Popescu

Marketing Officer,  Erste Asset Management

Citeste toate testimonialele.

 

 

 

Cat dureaza?

3-4 luni

 

Programe scurte certificare

 

Anunta-ma cand este urmatorul curs!

 

Afla mai multe informatii!