• Curs Certificat Mastering Digital Channels

CE SE STUDIAZĂ?

Canalele digitale aduc oportunități pentru organizații pentru a atrage noi consumatori, pentru a păstra clienţii existenţi, dar și provocări pentru a rămâne competitive pe piață. Acest modul asigură o abordare strategică a managementului și creșterii performanţei canalelor digitale. În egală măsură, oferă informaţii pentru înțelegerea și respectarea cerințelor legale existente.

Mastering Digital Channels face parte din programul complex de certificare de nivel 6, Digital Digital Diploma în Professional Marketing și se poate studia independent. Participanții care trec cu succes de evaluare, vor primi un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing. 

STRUCTURĂ CURS CERTIFICARE MASTERING DIGITAL CHANNELS

Să descrie opțiunile strategice pentru alegerea unui canal digital (15% )

Să definească cerințe în conformitate cu normele legale în campaniile lor digitale (15%)

Să demonsteze în practică managementul eficient al canalelor digitale (20%)

Să recomande metode de management al comunităților din online (15%)

Să ilusteze metode de îmbunătățire a ratelor de conversie pentru canalele digitale (20% )

Să evalueze dezvoltarea canalelor curente dar și viitoare (15%) 

ORAR ȘI PROGRAM DE PREGĂTIRE

Înainte de a începe lucrarea practică aveți un orar individual flexibil de pregătire teoretică care ar trebui să dureze cel puțin 8 sau 10 săptămâni.   

Aprofundare suport teoretic

Sesiunea 1 – Selecţia canalelor digitale

Sesiunea 2 – Etică și legislaţie în managementul canalelor digitale

Sesiunea 3 – Managementul canalelor digitale (1)

Sesiunea 4 – Managementul canalelor digitale (2)

Sesiunea 5 – Comunităţi on-line

Sesiunea 6 – Îmbunătăţirea ratelor de conversie pe diverse canale

Sesiunea 7 – Planificarea proiectelor de optimizare a ratelor de conversie

Sesiunea 8 – Dezvoltarea de noi canale digitale. 

Aplicare practică

Cunoștintele, instrumentele și suportul teoretic vor fi aplicate practic într-o lucrare care are la bază cerințe concrete legate de obiectivele de marketing ale organizației în care lucrează cursanții.

Cum se evaluează modulul?

Cursații vor realiza un portofoliu de activități în compania in care lucrează sau o organizație la alegere. Structura portofoliului este alcătuită din trei cerințe principale legate de cercetare, planificare și evaluare.

CÂT COSTĂ?

450£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

690£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 65£, valabilă un an de zile, și taxa de evaluare de 185£. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Cat dureaza?

4-6 luni/ 150 ore

 

Programe scurte certificare

 

Anunta-ma cand este urmatorul curs!

 

Afla mai multe informatii!

Scroll Up