• Ceurs Certificat Driving Digital Experience

CE SE STUDIAZĂ? 

Comportamentul consumatorului s-a schimbat dramatic odată cu revoluția digitală . Acest modul oferă o înțelegere integrată a experienței digitale a consumatorului. Companiile trebuie să se adapteze acestei piețe în schimbare și să acționeze coerent pe toate canalele pentru atingerea obiectivelor lor strategice.

Programul de training în marketing digital Driving Digital Experience este un modul de bază ce face parte din noul program de training și certificare avansat Digital Diploma in Professional Marketing. Cursul se poate urma și finaliza ca modul independent, la finalul căruia se obţine un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM).

STRUCTURĂ CURS CERTIFICARE DIGITAL STRATEGY

Să identifice insigh-uri relevante legate de consumatorii digitali (15%)

Să evalueze tendințelor și elementele de inovație în experiența digitală (15%)

Să  identifice și să evalueze indicatorii de performanță și metode de analiză digitală (15%)

Să recomande indicatori de performanță digitală (20%)

Să ilustreze traiectoria din traseul consumatorului către produs (cutomer journey) (20%)

Să recomande metode de îmbunățire pentru o experiență mai bună a utilizatorilor (15% ) 

ORAR SI PROGRAM DE PREGATIRE

Înainte de a începe lucrarea practică aveți un orar individual flexibil de pregătire teoretică care ar trebui să dureze cel puțin 8 sau 10 săptămâni.

Aprofundare suport teoretic

Sesiunea 1 – Dezvoltarea de insight-uri legate de consumatorii digitali

Sesiunea 2 – Trenduri și inovație în managementul experienței digitale

Sesiunea 3 – Măsurarea experienței digitale

Sesiunea 4 – Obținerea și analiza datelor privind îmbunătățirea experienței clienților

Sesiunea 5 – Realizarea de hărţi care descriu traseele de achiziție și retenție ale clienților

Sesiunea 6 – Îmbunătățirea experienței utilizatorilor

Sesiunea 7 – Testarea experienței utilizatorilor

Sesiunea 8 – Crearea unui plan de îmbunătățire a experienței digitale.

Aplicare practică

Cunoștințele, instrumentele și suportul teoretic vor fi aplicate practic într-o lucrare care are la bază cerințe concrete legate de obiectivele de marketing ale organizației în care lucrează cursanții.

Cum se evaluează modulul?

Cursații vor realiza un portofoliu de activități în compania in care lucrează sau o organizație la alegere. Structura portofoliului este alcătuită din trei cerințe principale legate de cercetare, planificare și evaluare.

CÂT COSTĂ?

450£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

690£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 60£, valabilă un an de zile, și taxa de evaluare de 180£. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Cat dureaza?

4-6 luni

 

Programe scurte certificare

 

Anunta-ma cand este urmatorul curs!

 

Afla mai multe informatii!

Scroll Up