-
CURS CERTIFICAT DIGITAL STRATEGY
CE SE STUDIAZĂ?
Programul scurt de certificare Digital Strategy este cel mai complex program de training și certificare în marketing online și digital recunoscut internațional!
Cursul permite participanților să aprofundeze informații despre cum pot implementa practici de marketing digital în planificarea strategică de marketing pentru organizațiile în care lucrează. De asemenea, cele 150 de ore de training teoretic și aplicat sprijină cursanții și organizațiile să facă față problemelor care pot apărea în mediul digital și în livrarea obiectivelor. Rezultatul concret este că vor putea dezvolta recomandări strategice pentru ca organizaţiile în care lucrează să răspundă rapid nevoilor pieței printr-un mix de marketing digital adecvat.
Se vor aprofunda instrumente de management și indicatori de măsurare a performanței digitale și se va pune accent pe utilizarea lor pentru a sprijini atingerea obiectivelor de business ale organizației.
Participanții care trec cu succes de evaluare, vor primi un Award recunoscut de Chartered Institute of Marketing.
Pentru prima dată la nivel internaţional, absolvenţii modulului Digital Strategy au la dispoziţie şi două alternative de a integra acets modul într-un program complex de certificare de nivel 6:
Diploma in Professional Marketing
Professional Diploma in Digital Marketing
STRUCTURĂ CURS CERTIFICARE DIGITAL STRATEGY
ORAR ȘI PROGRAM DE PREGĂTIRE
Înainte de a începe lucrarea practică aveți un orar individual flexibil de pregătire teoretică care ar trebui să dureze cel puțin 8 sau 10 săptămâni. Veți găsi orarul la acest link și calendarul cu evenimentele și cursurile noastre aici.
Aprofundare suport teoretic
Sesiunea 1 – Mediul digital în schimbare
Sesiunea 2 – Realizarea unui audit de marketing digital
Sesiunea 3 – Dezvoltarea obiectivelor și a strategiei digitalale
Sesiunea 4 – Dezvoltarea unui mix de marketing digital (1)
Sesiunea 5 – Dezvoltarea unui mix de marketing digital (2)
Sesiunea 6 – Realizarea unui plan de acțiune digitală
Sesiunea 7 – Monitorizarea și măsurarea planurilor de marketing digital
Sesiunea 8 – Testarea și optimizarea strategiilor de marketing digital
Cum se evaluează modulul?
Cunoștințele, instrumentele și suportul teoretic vor fi aplicate practic într-un plan de strategie digitală care are la bază cerințe concrete legate de obiectivele de marketing ale organizației în care lucrează cursanții sau o companie la alegere.
Structura lucrării este alcătuită din trei cerințe principale legate de cercetare, planificare și evaluare în marketing digital.
CÂT COSTĂ?
450£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de e-learning Oxford College of Marketing.
690£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de e-learning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.
La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de 60£, valabilă un an de zile, și taxa de evaluare de 185£. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.
Ce spun absolvenții despre experiența de studiu într-un program de certificare internațională?
Strategia digitală, un “must have”. Noi, oamenii din marketing avem nevoie de resurse utile care să ne ajute în construirea strategiei corecte. Eu le-am găsit cu ajutorul celor de la Institutul de Marketing și recomand tuturor celor interesați modulul de strategie digitală.
CIM Diploma în Marketing Profesional
Sarbrina Mitu
Marketing Expert, SAP Romania
