• Cursuri certificare Customer Experience

CE SE STUDIAZA? 

Programul de training  si certificare in Customer Experience al CIM este primul si singurul suport de pregatire pentru profesionistii de marketing care include cursuri de specialitate cu traineri din Marea Britanie, acreditat international.  

Viitorul marketingului este tot mai mult legat de experienta oferita clientilor. Fiecare  dintre aspectele cheie ale unei afaceri, de la strategie la procesele si structura sau cultura organizationala sunt redesenate in prezent  pentru a  le reaseza in jurul clientilor si nu al produselor sau ale diverselor departamente din companii. Adesea insa, oamenii de marketing nu reusesc sa isi asculte cu adevarat clientii. Felul in care clientii consuma si aleg produse si servicii nu mai este influentat doar de branduri, ci, mai ales, de experientele pe care acestea le livreaza.

Managementul experientei oferite clientilor va deveni  cel mai important element de diferentiere si o componenta cheie a avantajului competitiv. 

Cursul de certificare in Customer Experience ofera cursantilor abilitatile si cunostintele necesare  pentru a sti cum sa evalueze asteptarile clientilor in context. De asemenea, le asigura  instrumente pentru sa dezvolte si sa livreze activitati care sa indeplineasca aceste asteptari, dar si cum se pot implementa tehnici eficiente de monitorizare si analiza, care permit in cele din urma organizatiilor sa imbunatateasca experienta oferita clientilor.

Programa de studiu pune accent pe analiza detaliata a cerintelor consumatorilor in diferite contexte, pentru a sprijini  organizatiile sa imbunatateasca experienta acestora.

STRUCTURA CURS CERTIFICARE CUSTOMER EXPERIENCE

Intelegerea contextelor diverse in care actioneaza practicienii de marketing
Intelegerea importantei indeplinirii asteptarilor clientilor

Intelegerea diverselor dimensiuni legate de experienta consumatorilor
Livrarea si excutarea de activitati care pot creste calitatea experientei consumatorilor

Instrumente si informatii pentru monitorizarea experientei clientilor in anumite contexte
Folosirea indicatorilor de performanta pentru a masura calitatea experientei clientilor 

ORAR SI PROGRAM DE PREGATIRE

Pachetul de training include un program de pregatire teoretica si o etapa practica, in care cursantii realizeaza o lucrare, pe care o dezvolta pentru compania in care lucreaza sau o organizatie la alegere.

Inainte de a incepe lucrarea practica, cursantii au au un orar individual flexibil de pregatire teoretica, care ar trebui sa dureze cel putin 10 sau 12 saptamani.  Descarcati orarul  cursurilor la zi desfasurate in Bucuresti. Programul de studiu este completat cu  webinare, interactiuni  individuale cu tutori din Marea Britanie si un orar de studiu  individual pe platforma de studiu online.

Cele opt sesiuni teoretice ale programului de certificare sunt:

Sesiunea 1 – Experienta oferita clientilor

Sesiunea 2 – Studii si cercetari privind asteptarile consumatorilor

Sesiunea 3 – Evaluarea asteptarilor consumatorilor

Sesiunea 4 – Livrarea serviciilor si impactul asupra brandului

Sesiunea 5 – Comportamentul consumatorului si dimensiunile experientei consumatorului

Sesiunea 6 – Managementul  experientei consumatorilor

Sesiunea 7 – Analiza experientei consumatorilor

Sesiunea 8 – Consolidarea serviciilor si a relatiilor cu clientii

APLICARE PRACTICA

Cunostintele, instrumentele si suportul teoretic vor fi aplicate, practic, intr-o lucrare care are la baza cerinte concrete legate de obiectivele de marketing ale organizatiei in care lucreaza cursantii. 

Astfel, compania si angajatorii beneficiaza direct de programul de training, iar studiul este legat direct de activitatea de marketing din cadrul companiei.

CUM SE EVALUEAZA MODULUL?

Pentru a promova acest modul si a obtine si recunoastere internationala, cursantii vor trebui sa realizeze o lucrare de 12 pagini. Lucrarea va fi corectata de catre evaluatori acreditati de la Chartered Institute of Marketing din Marea Britanie.

Cursantii inscrisi la Institutul de Marketing vor realiza aceasta lucrare in cadrul programului oferit de Oxford College of Marketing si cu ajutorul tutorilor personali desemnati sa-i ghideze si sa le raspunda la intrebari.

CAT COSTA?

400£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adica studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

690£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adica studiul prin platforma de elearning,  combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la Bucuresti.

La taxa de curs se adauga taxa de membru CIM, in valoare de  55£, valabila un an de zile, si taxa de evaluare de 140£. Taxele de curs se vor plati doar cand cursantii aleg sa sustina examenul.

Alaturati-va primilor profesionisti certificati in Customer Experience cu primul program acreditat CIM cu Institutul de Marketing si Oxford College of Marketing!

Ce spun absolventii despre experienta de studiu intr-un program de certificare internationala?

Mi-a mai placut volumul mare de resurse pus la dispozitie si mai ales experienta lectorilor si a tutorilor.

CIM , program training si certificare internationala Customer Experience

Raluca Tanase

Web Analytics Expert, Netcentric

 

 

 

 

Cat dureaza?

3-4 luni

 

Programe scurte certificare

 

Anunta-ma cand este urmatorul curs!

 

Afla mai multe informatii!