Loading Evenimente

« Toate Evenimente

Digital Strategy – Weekend intensiv

iulie 6 @ 9:30 am - iulie 7 @ 5:00 pm

280 lire + TVA
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page

Digital Strategy – Weekend intensiv, între orele 9:30 și 17:00, Hotel Park Inn by Radisson Blu, Sala Jupiter, București.

Sâmbătă și duminică, 6 și 7 iulie 2019, Institutul de Marketing organizează un curs de marketing intensiv în cadrul programului de certificare Diploma Profesională în Marketing Digital.

Două zile de curs intensiv în limba engleză, cu un trainer din Marea Britanie, de la Oxford College of Marketing.

Programul scurt de certificare Digital Strategy este un program de nivel 6, care permite participanților să aprofundeze informații despre cum pot implementa practici de marketing digital în planificarea strategică de marketing pentru organizațiile în care lucrează.

Cursul oferă informații despre cum pot organizațiile să răspundă rapid nevoilor pieței pe care se află prin crearea unui mix de marketing digital adecvat. Se vor aprofunda instrumente de management și indicatori de măsurare a performanței digitale și se va pune accent pe utilizarea lor pentru a sprijini atingerea obiectivelor de business ale organizației.

Cursul va fi susținut de către Red Barrington, Chartered Marketer și trainer la Oxford College of Marketing pentru certificarile de marketing CIM și CAM.

Red este specialist în marketing digital cu o experiență de peste 10 ani în domeniile marketingului afiliat și de performance, media buying, lead generation si email marketing. După ce a lucrat o perioadă pentru câteva companii importante de marketing digital, Red și-a înființat propria companie – Red Star Digital- în 2008.

AGENDA CURSULUI

Aprofundare suport teoretic

Sesiunea 1 – Mediul digital în schimbare

Sesiunea 2 – Realizarea unui audit de marketing digital

Sesiunea 3 – Dezvoltarea obiectivelor și a strategiei digitalale

Sesiunea 4 – Dezvoltarea unui mix de marketing digital (1)

Sesiunea 5 – Dezvoltarea unui mix de marketing digital (2)

Sesiunea  6 – Realizarea unui plan de acțiune digitală 

Sesiunea 7 – Monitorizarea și măsurarea planurilor de marketing digital 

Sesiunea 8 – Testarea și optimizarea strategiilor de marketing digital

Cereți detalii la info@institutuldemarketing.ro și nu ratați înscrierile!

 

Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page

Detalii

Începere:
iulie 6 @ 9:30 am
Se termină:
iulie 7 @ 5:00 pm
Preţ:
280 lire + TVA
Eveniment Category:
Eveniment Tags:
, , ,

Organizator

Institutul de Marketing
Email:
info@institutuldemarketing.ro
Sit web:
www.institutuldemarketing.ro

Loc de întâlnire

Hotel Park Inn by Radisson Blu
Str. Luterană nr. 2-4, sala Jupiter
Bucuresti, România
+ Harta Google
Scroll Up