Loading Evenimente

« Toate Evenimente

Customer Experience Metrics

martie 14 @ 2:00 pm - 6:00 pm

550 lei + TVA
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page

DE CE ESTE UN SUBIECT DE INTERES?

Orice strategie de implementarea a unui program de Customer Experience (CX) implică monitorizarea succesului, prin indicatorii de performanță potriviți. Aceștia diferă față de cei tradiționali și trebuie adaptați complexității experiențelor, în special prin includerea unor elemente care să măsoare și componenta emoțională, dincolo de cea fizică.

CARE SUNT BENEFICIILE?

La sfarsitul acestui program personalizat de training, participanții vor câștiga în:

  • Claritate și eficiență în stabilirea obiectivelor și evaluarea implementării programelor de CX;
  • Viteză în implementarea de acțiuni și îmbunătățiri, în funcție de rezultatele măsurării;
  • Performanță mai buna în stabilirea de priorități ale investițiilor în funcție de evaluări și date;

Identificarea avantajelor competitive și a punctelor de diferențiere ale brandului.

CE INCLUDE?

Workshop-ul include 50% parte teoretică şi 50% parte practică de exerciții în care participanţii aplică ceea ce au învățat pe exemple din compania pe care o reprezintă sau alte companii cunoscute.

Acest training de marketing este construit pentru a sprijini participanții să aprofundeze tehnici și instrumente prin care să:

  • Stabilească obiectivele de CX;
  • Identifice sursele de informații pentru un plan de management al experienței clienților;

Stabilească indicatorii de performanță pentru măsurarea și evaluarea emoțiilor și a experienței.

Profitați de pachetul special Customer Experience cu trei zile de curs la doar 1450 lei+TVA.

  • Customer Journey Mapping
  • Customer Experience from A to Z
  • Customer Experience Metrics

Cereți detalii si nu ratați înscrierile, aici!

AGENDĂ

PRIMA PARTE

  • Nivel de awareness și cunosținte actuale (exercițiu practic)
  • Programe CX – caracteristici, beneficii, watch outs (suport teoretic)
  • Obiective specifice pentru evaluarea performanței CX – nivel comportamental, atitudinal, tehnic și operațional (suport teoretic și exercițiu practic)
  • Indicatori asociați fiecărui tip de obiectiv (suport teoretic și exercițiu practic)
  • Termeni și concepte – explicații, exemple, aplicații (discuție de grup)

    PAUZĂ

A II-a PARTE

  • Prezentarea și înțegrarea măsurării în cadrul organizației – exemple, tips & tricks (discuție de grup)
  • Măsurarea impactului în business și demonstrarea ROI (suport teoretic și exercițiu practic)
  • Trenduri și statistici CX metrics. Surse de date și benchmarks, diferențe pe industrii (suport teoretic)

Cursul este susținut de Andreea Coca, trainer în cadrul Institutului de Marketing și Customer Experience, Media & Digital Practice Lead, KANTAR TNS Romania, specialist în ceea ce presupune integrarea a multiple surse de informații și abordări de cercetare de piață pentru înțelegerea consumatorilor și a trendurilor care susțin inovația. 

“Atunci când un client este mulţumit de o companie, costul de a-l servi este mai mic, iar posibilitatea de a-l fideliza este mare. De asemenea, el poate deveni un redutabil promoter al companiei în rândul prietenilor și nu numai. Noi, oamenii din marketing avem nevoie de resurse utile care să ne ajute în construirea strategiei corecte.”

Cursantii vor primi un certificat de participare de la Institutul de  Marketing!

Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page

Detalii

Data:
martie 14
Timp:
2:00 pm - 6:00 pm
Preţ:
550 lei + TVA
Eveniment Category:
Eveniment Tags:
, , , ,

Loc de întâlnire

Sediul Integral Edu
Bd. General Gh. Magheru Nr. 41, Et.1, Ap.1, Sector 1.
Bucuresti, România
+ Harta Google
Scroll Up