Loading Evenimente

« Toate Evenimente

Customer Experience from A to Z

octombrie 3 @ 2:00 pm - 6:00 pm

550 lei + TVA
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this page

Customer Experience (CX) devine o prioritate în stategia de business pentru companii din orice domeniu și la orice nivel. Prin experiența oferită, companiile pot câștiga, dar mai ales păstra clienți, profitabil, cu condiția să aibă cunoștințele și resursele necesare.

CARE SUNT BENEFICIILE?

  • Înțelegerea conceptelor, abilităților și instrumentelor necesare pentru a capta încrederea și credibilitatea de a aborda CX în cadrul companiei și a deveni un profesionist în domeniu;
  • Clarificarea termenului și înțelegerii CX și înțelegerea factorilor care creează valoare pe termen lung;
  • Înțelegerea oportunității pe care o reprezintă o transformare Customer-Centric pentru o companie.

CE INCLUDE?

Workshop-ul include 75% parte teoretică şi 25% parte practică de exerciții în care participanţii aplică ceea ce au învățat pe exemple din compania pe care o reprezintă sau alte companii cunoscute.

Acest training de marketing este construit pentru a sprijini participanții să aprofundeze tehnici și instrumente prin care să:

  • Identifice nivelul de maturitate CX al companiei;
  • Identifice oportunități de dezvoltare a strategiei CX;
  • Construiască un road map pentru o transformare Customer-Centric a companiei;

Urmărească performanta companiei de-a lungul punctelor de experiență.

Profitați de pachetul special Customer Experience cu trei zile de curs la doar 1450 lei+TVA.

  • Customer Journey Mapping
  • Customer Experience from A to Z
  • Customer Experience Metrics

Cereți detalii si nu ratați înscrierile, aici!

AGENDĂ:

PRIMA PARTE

  • Introducerea conceptului de Customer Experience – contextul și factorii de schimbare din jurul luiScurt “istoric” ce înglobează Experience EconomyLiquid Expectations, Customer-Centricity. (suport teoretic)
  • Ce face o organizație (să fie) Customer-Centric. CX audit – cultură, competențe, structuri și nivele de maturitate. Activități specifice fiecărui nivel. (suport teoretic și exercițiu practic)
  • Termeni și concepte – explicații, exemple, aplicații. (discuție de grup)
  • Trenduri și statistici CX. Surse de date, informații, cunoștințe și trenduri. (suport teoretic)

PAUZĂ

A II-a PARTE

  • Employee engagement – factorul principal în asigurarea succesului și îmbunătățirea CX. Ce implică, implementare și monitorizare. (suport teoretic)
  • Voice of the Customer – programe, personas, customer journey mapping, customer empathy. Ce implică, implementare și monitorizare. (customer journey mapping este un subiect amplu căruia îi corespunde și o sesiune practică de workshop dedicată). (suport teoretic și exercițiu practic)
  • Măsurarea performanței în Customer Experience (introducere și sumar – acestui subiect îi corespunde și o sesiune de workshop dedicată). (suport teoretic)

Cartograful” care va susține workshop-ul este Andreea Coca, trainer în cadrul Institutului de Marketing și Customer Experience, Media & Digital Practice Lead, KANTAR TNS Romania, specialist în ceea ce presupune integrarea a multiple surse de informații și abordări de cercetare de piață pentru înțelegerea consumatorilor și a trendurilor care susțin inovația. 

“Atunci când un client este mulţumit de o companie, costul de a-l servi este mai mic, iar posibilitatea de a-l fideliza este mare. De asemenea, el poate deveni un redutabil promoter al companiei în rândul prietenilor și nu numai. Noi, oamenii din marketing avem nevoie de resurse utile care să ne ajute în construirea strategiei corecte.”

Cursantii vor primi un certificat de participare de la Institutul de  Marketing!

Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this page

Detalii

Data:
octombrie 3
Timp:
2:00 pm - 6:00 pm
Preţ:
550 lei + TVA
Eveniment Category:

Loc de întâlnire

Palatul Noblesse
Str. Sfinților nr.7
București, România
+ Harta Google
Scroll Up