Seria de cursuri practice a aparut din nevoia de a oferi celor implicati in departamentul de marketing, instrumente utile, pe care sa le aplice in campaniile si activitatile curente de marketing. Cursul practic „Marketing prin Google” este alcatuit din doua module de cate cinci ore fiecare . Pentru a participa la acest curs ai nevoie de: Cunostinte generale despre…
Află mai mult »Cursul este alcatuit din trei module, dintre care doua sunt obligatorii (Strategic Marketing si Mastering Metrics), iar doua sunt elective (Digital Strategy si Driving Innovation) si dintre care cursantii trebuie sa aleaga doar unul pentru a obtine certificarea. Acest workshop va fi tinut de Oana Sav, coordonator si trainer la Institutul de Marketing si de Alina Stancu, membru ACCA, FCCA si…
Află mai mult »Cursul este alcatuit din trei module, dintre care doua sunt obligatorii (Strategic Marketing si Mastering Metrics), iar doua sunt elective (Digital Strategy si Driving Innovation) si dintre care cursantii trebuie sa aleaga doar unul pentru a obtine certificarea. Acest workshop va fi tinut de Oana Sav, coordonator si trainer la Institutul de Marketing si de Alina Stancu, membru ACCA, FCCA si…
Află mai mult »Cum te ajuta o certificare in Customer Experience? Va invitam sa aflati mai multe miercuri, 6 iunie, de la ora 18:00, la seara deschisa unde o avem invitata pe Daniela Ionita, Brand Manager la Regina Maria. Daniela este unul dintre primii absolventi ai programului de training si certificare internationala in marketing al Chartered Institute of Marketing (CIM)…
Află mai mult »Programul “Marketing Gateway” este un curs intensiv de marketing al Oxford College of Marketing care asigura celor care vor sa intre in domeniul marketingului suportul teoretic necesar pentru o viitoare certificare internationala. Este un curs intensiv de doua zile care va asigura parcurgerea conceptelor si notiunilor fundamentale de marketing. Acest curs va ajuta sa revizuiti…
Află mai mult »Sambata si duminica, 4 si 5 noiembrie 2017, Institutul de Marketing organizeaza un curs de marketing intensiv in cadrul programului de certificare Diploma in Marketing Profesional. Programul scurt de certificare Digital Strategy este un program de nivel 6, care permite participantilor sa aprofundeze informatii despre cum pot implementa practici de marketing digital in planificarea strategica…
Află mai mult »Seria de cursuri practice a aparut din nevoia de a oferi celor implicati in departamentul de marketing, instrumente utile, pe care sa le aplice in campaniile si activitatile curente de marketing. Cursul practic „Marketing prin Google” este alcatuit din doua module de cate cinci ore fiecare . Pentru a participa la acest curs ai nevoie de: Cunostinte generale despre…
Află mai mult »Workshop Customer Journey Map Cum analizam traseele de achizitie si postcumparare ale clientilor? DE CE ESTE UN SUBIECT DE INTERES? Un prim pas in construirea sau optimizarea customer experience este documentarea ‚traseului’ consumatorului. Un demers de tip customer journey mapping asigura perspectiva centrata pe client cu privere la interactiunea consumatorilor cu toate punctele de contact…
Află mai mult »Workshop-ul de Google Analytics este organizat pentru profesionistii de marketing din Romania de Institutul de Marketing. De asemenea, absolventii cursului Marketing prin Google, pot continua si duce cunostintele de baza de Analytics la nivelul urmator. Cursul se adreseaza celor care folosesc deja Analytics ca instrument de analiza a rezultatelor site-ului si raportare si care doresc…
Află mai mult »Customer Experience - Weekend intensiv Modulul Customer Experience face parte din certificarea CIM Certificatul in Marketing Profesional. Acest curs de doua zile face parte din orarul certificarii in marketing in varianta blended learning, cu cursuri la zi, si va fi tinut de unul dintre trainerii Oxford College of Marketing din UK, pentru cei care se vor inscrie pentru sesiunea de evaluare din aprilie…
Află mai mult »