Joburi in marketing (martie)

0 Replies
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page

Primavara incepe cu noi oportunitati de joburi in marketing!

Noi am selectat deja cateva joburi interesante:

Leroy Merlin angajeaza pentru Bucuresti Category Manager.

Candidatul ideal trebuie sa aiba capacitatea de lucra in echipa si de a coordona echipe din alte departamente, abilitati de negociere, comunicare  si prezentare, capacitate de anticipare  si organizare.

Gasiti aici toate informatiile relevante pentru acest job.

Felder Gruppe Romania cauta un Specialist in Marketing si Comunicare 

Candidatul ideal trebuie sa aiba intre 1-3 ani experienta in activitati de marketing si comunicare, sa fie o persoana pozitiva, dinamica si orientata catre rezultate si sa fie mereu in cautare de solutii, informatii si idei.

Mai multe detalii si posibilitatea de a aplica on-line gasiti aici.

Nestlé cauta Brand Manager Purina Petcare

Prin responsabilitatile postului se numara conducerea cercetarii strategice si analiza tendintelor de date, dezvoltarea si implementarea mixului de marketing si intelegerea mediului concurential si al comportamentului consumatorului.

Candidatul ideal trebuie sa aiba minim 2 ani in managementul marcii, abilitati de comunicare, persuasiune si prezentare, gandire strategica si un nivel foarte bun al Microsoft Office.

Gasiti aici toate informatiile relevante pentru acest job.

Novartis angajeaza Brand Manager 

Responsabilitati: dezvoltarea, implementarea  si responsabilizarea planurilor strategice  si operationale pentru a imbunatati profitabilitatea produsului.

Candidatul ideal trebuie sa aiba experienta relevanta in industria farmaceutica, studii superioare in limba engleza (scris si vorbit) si, preferabil, cel putin 1 ½ ani de experienta intr-o pozitie similara cu indatoriri similare.

Mai multe detalii aici.

Harte Hanks angajeaza Marketing Analytics Specialist in Iasi.

Responsabilitati: Consultarea  si colaborarea cu echipele de marketing  si comunicare  si cu unitatile de afaceri pentru a determina cerintele campaniei  si strategia de date, planificarea evenimentelor  si crearea de public tinta prin furnizarea de profiluri de clienti, raportarea  si analiza datelor digitale  si a altor date de marketing menite sa sprijine optimizarea campaniei si definirea programelor de date pentru a sprijini vitalitatea  si igiena bazei de date a IBM.

Candidatul ideal trebuie sa aiba 2 ani de experienta in marketing, IT, baze de date sau in orice domeniu conex, abilitati puternice de comunicare verbala  si scrisa, engleza avansata, cuno stinte de afaceri  si abilitati consultative, abilitati de proiectare  si management al timpului, intelegerea marketingului direct, digital, datelor  si masuratorilor, cunostinte SQL si baze de date relationale;

Restul informatiilor referitoare la aceasta pozitie se gasesc aici.

Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page
Cum se platesc taxele de evaluare CIM?De ce sa nu ratati cursul de marketing intensiv cu Joe Shami?

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole
Scroll Up