• CURSANTI

    testimoniale1

     

    Dan Costea, Country Director, INDG:

    quotes„Inteligenta alaturi de experienta si intuitia omului de marketing vor fi mereu esentiale in procesul de business, insa nicidecum suficiente pentru ceea ce inseamna managementul modern. Datele si metricii transformati in indicatori de business sunt instrumente obligatorii pentru orice companie actuala si pentru orice initiativa de marketing. Astfel, cursul Mastering Metrics detaliaza la nivel practic principiile si tehnicile de measurement, tinand mereu cont de aplicarea lor strategica. Ca manager, ma bazez zilnic pe date pentru suport in deciziile de business, de aceea Mastering Metrics a fost un curs obligatoriu pentru dezvoltarea mea profesionala.” CIM Diploma in Marketing Profesional, 2016

     

    Alina Georgiana Constantinescu, Marketing Manager, Bayer Animal Health:

    quotes„Mastering Metrics a fost pentru mine experienta remarcabila care mi-a schimbat paradigma legata de masurarea impactului tacticilor de marketing. Daca pana atunci puneam aprope tot efortul in etapa de analiza si planificare, acum acord o importanta mult mai mare etapei de control. De ce? Pentru ca, asa cum am invatat in urma cursului de Mastering Metrics, “If You’re Not Keeping Score, You’re Just Practising”.” Cum se pot schimba regulile intr-un domeniu foarte puternic reglementat prin strategii de marketing digital? Cum ii spirjina pe cursanti modulul Mastering Metrics? Ne povesteste Alina Constantinescu intr-un interviu.  CIM Diploma in Marketing Profesional, 2016

     

    Mirela Burlacu, Marketing Manager, Hilton Anthenee Palace:

    quotes„Am avut o satisfactie extraordinara atunci cand am primit rezultatele modulului Mastering Metrics, pentru care am lucrat intens cateva luni. Nu spun ca a fost munca usoara sa imbin cursurile Oxford College of Marketing cu job-ul si cu viata personala, insa cu siguranta a meritat si n-am sa ma opresc aici.

    Am inceput cu Mastering Metrics din dorinta de a aprofunda tehnicile de masurare si rolul indicatorilor de performanta in marketing, convinsa fiind ca orice nou instrument studiat va fi de folos in activiatea mea profesionala. A fost alegerea potrivita, intrucat am reusit nu doar sa obtin surse noi de analiza de marketing, dar si capacitatea de a le aplica cu usurinta.

    De multe ori in pregatirea noastra profesionala ne pierdem in resurse pe care nu le putem organiza, asimila sau aplica. De aceea sunt foarte incantata de alegerea pe care am facut-o lucrand cu Institutul de Marketing, pentru ca m-a ghidat catre instrumentele necesare pentru ridicarea stachetei la nivel profesional.” CIM Diploma in Marketing Profesional, 2016.  Cititi interviul complet cu Mirela Burlacu pe marketingfocus.ro. 

    Sarbrina Mitu, Marketing Expert, SAP Romania: 

    quotes

    Strategia digitală este un “must have”. În general companiile care au o prezență online își doresc creșterea vizibilității, atragerea de noi clienți sau noi parteneri de afaceri. Dar nu orice prezență “online” înseamnă și un succes. Deoarece fără o strategie corect construită și adaptată particularităților modelului de business, putem cheltui niște bugete semnificative fără a obține rezultatele dorite. 

    Noi, oamenii din marketing avem nevoie uneori și de niște resurse utile care să ne ajute în construirea strategiei corecte. Eu personal le-am găsit cu ajutorul celor de la Institutul de Marketing și recomand tuturor celor interesați modulul de Strategie Digitală.” CIM Digital Strategy, 2015

    Teodora Saguna, Head of Retail Marketing & Communication, Bancpost: 

    quotes

    ”Studiez la Oxford College of Marketing de la începutul anului 2015 și am primit de curând certificarea pentru modulul de Strategie Digitală. Pe parcursul pregătirii portofoliului pentru examen am realizat, încă o dată, cât de esențială a devenit strategia digitală pentru orice profesionist ce își construiește o carieră în marketing.

    Suportul extrem de profesionist al tutorilor OXCOM, structura cursului și accesul la resursele pe care noi, studenții, le avem la dispoziție pe toată perioada programului creează un mediu excelent pentru schimb de idei și învățare prin practică.

    Recomand Institutul de Marketing și Oxford College of Marketing tuturor celor pasionați de marketing care își doresc un program complex de învățare.” CIM Digital Strategy, 2015

    Adelina Deaconu, Junior PR Assistant, Groupama: 

    quotes”Digital Gateway este mai mult decat un curs cu notiuni teoretice bine structurate. Digital Gateway este cursul unde am invatat sa utilizez tool-uri noi in marketingul digital, am interactionat constructiv cu trainerii si am legat prietenii cu ceilalti cursanti. Il recomand cu mare drag tuturor celor pasionati de digital!” Digital Gateway, mai 2014

    Ana Poiana, Marketing Manager, New Romanian Cinema Association

    quotes

    „A fost un curs excelent, abia astept sa mai particip si la altele asemanatoare! Nimic nu se compara cu contactul direct cu trainerul, cred ca deja am asimilat 50% din materia de curs pentru versiunea de lunga durata.” Digital Gateway, noiembrie 2014

     

    Mihaela Enache, Communication and Brand Manager, Millennium Bank: 

    quotes”Material concentrat, foarte bine documentat si structurat. Dar ceea ce mi s-a parut cel mai important: a fost imbinat cu studii de caz reale si actuale, si insight-uri pretioase. Si peste toate acestea, discutii  „la liber” foarte valoroase.” Digital Gateway, septembrie 2014

     

    Madalin Mancila, Marketer, Happy Tour & Paravion: 

    quotes”Digital Gateway a reprezentat pentru mine inca o posibilitate de a ma intoarce din piata pe bancile scolii si asta pentru ca, in activitatea noastra a marketerilor, canalele de comunicare si tehnologia din spatele lor se dezvolta in fiecare zi cu o viteza uimitoare. Atunci cand comunicarea clasica nu mai este suficienta, va recomand un update si un upgrade constant al cunostintelor, iar Digital Gateway este primul pas catre o continua dezvoltare profesionala.” Digital Gateway, septembrie 2014

     

    Ana-Maria Cetatean, Brand Manager, eJobs

    quotes„Pentru mine, participarea la acest curs a fost foarte utila. Cursul in sine este unul intens, plin de informatie relevanta pentru specialistii care deruleaza campanii in mediul online. Cursul abunda in exemple de campanii si puncteaza aspectele teoretice esentiale, de care este bine sa ne amintim cu totii, atunci cand planificam sau concepem campanii de marketing in mediul online, dar si de tip 360.” Digital Gateway, iulie 2014

     

    Andra Platon, Intel Romania: 

    quotes„Toate materiile pe care le studiez au legatura cu ce fac la jobul actual. Este cu totul alt mod de a face educatie, iar pe langa faptul ca se poate coresponda prin e-mail, se poate coresponda si telefonic. Tutorele este dispus sa iti aloce atat timp cat ai nevoie pentru a-ti clarifica toate neintelegerile, el este acolo pentru a-ti asigura sustinerea si a-ti acorda tot ajutorul de care ai nevoie, in orice moment.”  CIM Professional Diploma in Marketing

     

    Eliza Ioana, Marketing Manager, FGI Limited: 

    quotes”Cred ca rezultatele mele bune de la CIM se datoreaza compatibilitatii dintre stilul meu de invatare si forma de studiu propusa de CIM. Mai exact, eu raspund foarte bine la informatii cu aplicabilitate directa si la principiul ”learn by doing”. Cursurile CIM cer exact asta – dupa ce parcurgi toata informatia teoretica, esti testat aplicand totul intr-un context dat, intr-o organizatie reala. Acest mod de testare mi se pare cel mai relevant, intru cat este foarte important sa stii ce sa faci cu informatiile teoretice, nu doar sa le detii.” CAM Diploma in Digital Margeting

     

    Irina Dragan, Consultant, Fresh Mint Communications: 

    quotes”Oxford College of Marketing mi-a oferit un sprijin foarte mare pe parcursul studiilor mele in Digital Marketing. Tutori dedicati, abordare profesionala, recomand cu incredere.” CAM Diploma in Digital Margeting

     

     

    Olivia Dragos, Strategic Partnership Manager, SEOmonitor: 

    quotes”Studiez la Oxford College of Marketing din septembrie 2012 si am primit de curand prima certificare pentru primul modul din Marketing Digital (Digital Marketing Essentials). OXCOM mi-a oferit intotdeauna sprijin considerabil cu ajutorul webinarelor, al tutorilor si al suportului oferit prin e-mail de catre Pauline Williams si Jane Young. Recomand cu caldura Oxford College of Marketing oricui vrea sa obtina o certificare CIM sau CAM.” CAM Diploma in Digital Margeting

     

    Roxana Ene, Business Development Manager at British Council: 

    quotes”Oxford College of Marketing a fost pentru mine mai mult decat un furnizor de cursuri. M-a ajutat sa parcurg doua module pentru Diploma Profesionala in Marketing  intr-o perioada aglomerata din viata mea, atat pe plan profesional cat si personal. Feedback-ul lor constant si constructiv a fost esential pentru a intelege cerintele lucrarilor, iar flexibilitatea si varietatea resurselor, pe care mi le-au pus la dispozitie, m-au ajutat sa trec primele module. Nu am simtit niciodata distanta dintre Romania si Marea Britanie, datorita comunicarii stranse dintre noi.” CIM Professional Diploma in Marketing

     

    Marius Ciortan, Global Client Liaison, Nielsen: 

    quotes“Mi-a placut foarte mult experienta mea cu Oxford College of Marketing. Am urmat cursul pentru Diploma Chartered PostGraduate in Marketing din septembrie 2010 pana in 2011. Lectorii au fost excelenti,  iar accentul a fost pus pe modul in care modelele teoretice pot fi puse in practica in viata reala si dificila de business. M-am bucurat sa cunosc multi profesionisti de marketing din industrii diverse, iar Oxford College of Marketing a creat un mediu grozav pentru schimb de idei si pentru a invata noi tehnici. Urmand o completare a diplomei, am devenit Chartered Marketer in iulie 2013 si sunt foarte mandru de realizarea mea.” CIM Chartered PostGraduate Diploma in Marketing

     

    Claudiu Runcan, Client Service Executive, A.C. Nielsen Romania – CIM Professional Diploma in Marketing

    quotes„Certificarea este un program de studiu care are nevoie de concentrare maxima si de dorinta de evolutie. As compara un examen pentru CIM cu o lucrare de licenta pe care o dai la sfarsitul a patru ani de facultate, insa, fiind mult mai practica si concludenta.  Daca stim sa ne planificam timpul asa cum trebuie, cu siguranta ca este o metoda de studiu accesibila. „

     

    Olivia Dragos, Strategic Partnership Manager, SEOmonitor – CAM Diploma in Digital Margeting

    quotes„Cursurile CAM m-au ajutat extrem de mult, intrucat eu nu aveam un background in marketing. In momentul in care am ajuns la SEO Monitor, aveam cunostinte generale despre online si instrumentele sale. Webinarele sunt extrem de captivante si le pot urmari si selecta in functie de tema si timpul disponibil.”

     

    Madalina Dicu, Senior Development & Fundraising Manager, World Vision Romania

    quotes„Cu CIM este chiar foarte simplu. Orele de curs cu profesorii se desfasoara online si in general seara. In cadrul acestor ore, poti discuta direct cu profesorii si cu ceilalti cursanti, poti pune intrebari, poti primi sfaturi. In cazul in care nu poti participa, toate cursurile sunt inregistrate si le poti viziona / asculta ori de cate ori ai nevoie. In plus, devenind membru CIM, ai acces la foarte multe resurse care sa te ajute in procesul de studiu. Este un program solicitant dar cu o buna planificare, pot fi respectate termenele limita.”

     

     

     

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole