Ce face eficient și de succes un lider in marketing? Autorii acestei cărți revolutionare, au realizat un studiu la
nivel mondial, cu profiluri de mai mult de 68,000 lideri de afaceri – și au descoperit 12 trasaturi esentiale, care te pot face sau nu sa ai succes.

„Cele 12 calitati ale unui lider de marketing” este prima si singura carte de leadership de marketing, folosind cele mai recente cercetări asupra a ceea ce functioneaza si ce nu in era digitala.

Cartea promite sa le arate liderilor de marketing cum sa-si mobilizeze sefii pentru a pune in practica proiecte de impact si a alinia initiativele de marketing cu prioritatile companiei. Nu in ultimul rand, cum sa-si inspire si sa-si motiveze colegii, sa construiasca si sa perfectioneze o echipa de marketing dar si cum sa se concentreze pe obiectivele cheie pentru client, companie si o cariera pe termen lung.

Institutul de Marketing va lansa in luna martie primul program avansat de leadership de marketing al Chartered Institute of Marketing. Scrieti-ne pentru a fi primii care primiti informatii despre acest program.

Knowledge sharing is caring.