Inscrieri pentru Diploma in Marketing Profesional

0 Replies
Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page

Am inceput inscrierile la noul program de certificare pentru Diploma in Marketing Profesional!
Din 28 martie, Oxford College of Marketing şi Institutul de Marketing lanseaza programul de blended learning, care combina sistemul de studiu la distanta cu cursuri de weekend.

Cursurile ofera tuturor celor implicati in marketing, instrumentele si resursele pentru a fi la zi cu schimbarile la care sunt expuse companiile şi cu tehnologia in schimbare. Modulele se pot studia si separat, iar participantii vor obtine o diploma de la Chartered Institute of Marketing (CIM) dupa finalizarea oricaruia dintre acestea si recunoasterea internationala a studiilor.

Programul este alcatuit din trei module, dintre care doua sunt obligatorii (Strategic Marketing şi Mastering Metrics), iar doua elective (Digital Strategy şi Driving Innovation).

Modulul Strategic Marketing

Parcurgerea acestui modul pregateste cursantii pentru o abordare strategica in planificarea de marketing pentru a dobandi si creste avantajul competitiv in organizatiile in care acestia lucreaza.

Modul urmareste:

  • familiarizarea cu instrumentele de analiza a situatiei si a problemelor de marketing dintr-o organizatie si  aprofundarea tehnicilor pentru evaluarea contextului intern si extern.
  • parcurgerea si aprofundarea toate etapele din cadrul procesului de marketing, de la audit pana la procese strategice de decizie si implementarea planurilor de marketing.
  • perfectionarea modului in care administreaza resursele de marketing. Cursantii vor fi ghidati sa aplice tehnici de monitorizare si masurare care sa ii ajute sa isi atinga obiectivele strategice de marketing.

Modulul Mastering Metrics

Acest modul se concentreaza pe importanta gestionarii datelor de marketing pentru a lua decizii eficiente. Prezinta rolul indicatorilor de performanta de marketing in cadrul unei organizatii si arata cum intelegerea unui set de tehnici de masurare pot ajuta organizatiile sa ajunga la noi insight-uri si decizii strategice.

Modulul urmareste:

  • importanta intrumentelor de evaluare si monitorizare, care aliniate obiectivelor de business pot creste eficacitatea activitatilor de marketing.
  • selectarea si utilizarea surselor de date adecvate pentru analiza de marketing si a instrumentelor care sa le permita cursantilor sa ia decizii eficiente.

Modulul Digital Strategy

Pe parcursul acestui modul, studentii CIM vor aprofunda informatii despre cum pot implementa practici de marketing digital in planificarea strategica de marketing pentru organizatiile in care lucreaza.

Modulul ofera:

  • informatii despre cum pot organizatiile sa raspunda rapid nevoilor pietei pe care se afla prin crearea unui mix de marketing digital adecvat.
  • instrumente de management si indicatori de masurare a performantei digitale si se va evidentia cum utilizarea lor sprijina atingerea obiectivelor de business ale organizatiei.

Contactati-ne pentru detalii sau pentru a programa o discutie cu un consultant.

Distribuie articolul:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Buffer this page
Joburi in marketing (februarie 2)Webinar: Ce inseamna certificarile in marketing CIM si CAM?

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nu stii ce curs sa alegi ? Ai nevoie de suport sau informatii suplimentare?

Telefon: +40-037 374-33-77

Ultimele articole