• DIPLOMA IN MARKETING PROFESIONAL

  • Cui se adreseaza?

    Daca sunteti responsabil in conducerea activitatilor de marketing la nivel operational, sunteti avansat la o pozitie de marketing de nivel mediu, doriti sa va imbogatiti cunostintele dobandite la nivel de Certificat sau doriti o mai buna intelegere a resorturilor de business care stau la baza managementului in marketing, acest nivel poate fi cel potrivit pentru dumneavoastra.

    In principiu, candidatii pentru aceasta calificare au urmatorul profil:

    • Responsabili/Coordonatori de marketing;
    • Business development manageri;
    • Manageri de departament;
    • Brand manageri/Manageri de produs;
    • Manageri de marketing;
    • Manageri Clienti/Responsabili Clienti. 

    Examene

    Veti fi pregatit si sustinut de catre Oxford College of Marketing sa treceti probele de evaluare ale  Chartered Institute of Marketing (CIM). Exista trei posibilitati pentru a da examenul in fiecare an in luna aprilie, iunie si decembrie. Pentru acest modul, va sfatuim sa faceti cat mai multe teme pentru ca profesorii nostri sa le noteze si sa va ofere feedback. Veti avea, de asemenea, posibilitatea de a face si o simulare de  examen, sub indrumarea tutorilor nostri,  care de asemenea va fi notata si pentru care veti primi feedback pretios.

    Examenul scris se va sustine intr-un centru British Council, cel mai apropiat de orasul in care locuiti.

    Lucrari

    Exista trei date fixe pentru predarea lucrarilor in fiecare an (in lunile aprilie, iunie si decembrie). Veti fi pe deplin ghidat si informat despre acestea, in  grupul de studiu din care veti face parte sau in cadrul webinarelor. Este ideal ca lucrarea pentru fiecare modul sa fie realizata pe organizatia dumneavoastra sau o organizatie cu care sunteti familiarizat. Veti avea nevoie de timp pentru a realiza rapoarte destul de lungi, insa veti avea un profesor care va va ghida si va va oferi feedback cu privire la munca dumneavoastra.

    STRUCTURA CURSULUI

    Cursul este alcatuit din trei module, doua de baza si unul la alegere dintre cele optionale.

    Strategic Marketing

    Parcurgerea acestui modul sprijina cursantii sa adopte o abordare strategica in planificarea de marketing pentru a dobandi si creste avantajul competitiv in organizatiile in care lucreaza. Va veti familiariza cu instrumente de analiza a situatiei si a problemelor de marketing dintr-o organizatie si veti aprofunda tehnici pentru evaluarea contextului intern si extern. Veti parcurge si aprofunda toate etapele din cadrul procesului de marketing, de la audit pana la procese strategice de decizie si implementarea planurilor de marketing. Prin parcurgerea acestui modul va veti perfectiona modul in care administrati resursele de marketing. Veti fi ghidati sa aplicati tehnici de monitorizare si masurare care va vor ajuta sa va atingeti obiectivele strategice de marketing.

    Evaluarea acestui modul se va face printr-un examen de trei ore bazat pe un plan de marketing pe care il veti pregati din timp sub indrumarea tutorilor din Marea Britanie. Pentru ca studentii sa fie bine pregatiti, se organizeaza si o simulare de examen inainte de examenul propriu-zis.

    Mastering Metrics

    Acest modul analizeaza importanta gestionarii datelor de marketing pentru a lua decizii eficiente. Prezinta rolul indicatorilor de performanta de marketing in cadrul unei organizatii si arata cum intelegerea unui set de tehnici de masurare pot ajuta o organizatiile sa ajunga la noi insight-uri si decizii strategice. Veti intelege cum importanta acordata evaluarii si monitorizarii, aliniata obiectivelor de business poate creste eficacitatea activitatilor de marketing. Veti invata sa selectati si sa utilizati surse de date adecvate pentru analiza de marketing si instrumente care sa va asigure procese de decizie eficiente.

    Modulul se evalueaza printr-o lucrare de 16 pagini pe care o veti realiza cu ajutorul unui tutore desemnat sa va ghideze si sa va raspunda la intrebari.

    Digital Strategy (optional)

    Pe parcursul acestui modul, studentii CIM vor aprofunda informatii despre cum pot implementa practici de marketing digital in planificarea strategica de marketing pentru organizatiile in care lucreaza. Evidentiaza cum intelegerea si analiza micromediului si a macromediului pot ajuta organizatiile sa faca fata problemelor care pot aparea in mediul digital si in livrarea obiectivelor, in asa fel incat sa poata dezvolta recomandari strategice. Modulul ofera informatii despre cum pot organizatiile sa raspunda rapid nevoilor pietei pe care se afla prin crearea unui mix de marketing digital adecvat. Se vor aprofunda instrumente de management si indicatori de masurare a performantei digitale si se va pune accent pe utilizarea lor pentru a sprijini atingerea obiectivele de business ale organizatiei.
    Acest modul se evalueaza printr-o lucrare de 16 pagini pe care o veti realiza cu ajutorul unui tutore desemnat sa va ghideze si sa va raspunda la intrebari.

    Driving Innovation (optional)

    Studentii CIM vor invata pe parcursul acestui modul de ce sunt importante abordarea vizionara si incorporarea inovatiei in practicile de marketing si cum ar putea ajuta organizatiile in care lucreaza sa infrunte provocarile unor piete dinamice si in schimbare. Se pune accent pe intelegerea relatiei dintre marketing si antreprenoriat si cum poate aceasta ajuta organizatiile sa livreze solutii de marketing puternice si convingatoare. Veti identifica factorii cheie in dezvoltarea si cresterea inovatiei in cadrul organizatiei si in ce priveste functia de marketing. Modulul cuprinde si informatii despre importanta rolului marketingului intern in sustinerea unei culturi a inovarii si in implementarea programelor pregatire continua si de management al schimbarii.

    Evaluarea acestui modul se va face prin intermediul unui portofoliu pe care il veti realiza cu ajutorul unui tutore desemnat sa va ghideze si sa va raspunda la intrebari.

    • Aplicare in practica30%
      Concepte, notiuni, teorie30%
      Evaluare 30%
      Prezentare, lectura suplimentara10%
    • andra-platon-intelToate materiile pe care le studiez au legatura cu ce fac la jobul actual. Este cu totul alt mod de a face educatie. CIM Professional Diploma in Marketing

      Citeste toate testimonialele

      Andra Platon
      Intel Romania
    • sarbrinaStrategia digitala, un “must have”. Noi, oamenii din marketing avem nevoie de  resurse utile care sa ne ajute in construirea strategiei corecte. Eu le-am gasit cu ajutorul celor de la Institutul de Marketing si recomand tuturor celor interesati modulul de Strategie Digitala.

      Citeste toate testimonialele.

      CIM Diploma in Marketing Profesional

      Sarbrina Mitu
      Marketing Expert, SAP Romania

    CAT COSTA?

    Programul de certificare presupune achitarea, integrala sau per modul, a trei tipuri de taxe: taxa de tuition, taxele de evaluare si taxa de membru CIM.

    Varianta distance learning: 430 £ + TVA
    Varianta blended learning: 670 £ + TVA

    180 £/ modul
    170 £ – taxa supraveghere examen modul Strategic Marketing

    Taxa membru CIM: 50 £
    Manuale: 150 £ (optional)





  • Cat dureaza ?

    12 – 15 Luni

    CURSURI CIM

     

    Anunta-ma cand este urmatorul curs!

    Afla mai multe informatii!