• CERTIFICATUL IN MARKETING PROFESIONAL

  • Cui se adreseaza?

    Daca aspirati la o cariera in marketing, sunteti angajat intr-o functie de marketing la nivel de incepator sau doriti sa va folositi  experienta dintr-un alt domeniu in cel al marketing-ului, atunci acest nivel poate fi cel potrivit pentru dumneavoastra. Va trebui sa discutam si sa evaluam nivelul la care puteti incepe.

    In principiu, candidatii pentru aceasta calificare au urmatorul profil:

    • Persoane fara o pregatire academica in marketing dar dornici sa faca o cariera in domeniu;
    • Asistenti de marketing;
    • Coordonatori de marketing;
    • Manageri de marketing in intreprinderi mici si mijlocii fara o pregatire academica de marketing;
    • Marketeri care doresc sa isi creasca gradul de performanta si specializare.

     

    STRUCTURA CURSULUI

    Cursul este alcatuit din patru module, dintre care doua sunt obligatorii  (Marketing si Integrated Communications) iar doua sunt elective (Customer Experience si Digital Marketing) si dintre care cursantii trebuie sa aleaga doar unul pentru a obtine certificarea finala.

     

    Marketing

    Pe parcursul acestui modul, studentii CIM vor invata sa recunoasca importanta marketingului pentru succesul si rezultatele organizatiilor in care lucreaza. Modulul ofera informatiile necesare pentru a intelege rolul functiei de marketing intr-o organizatie si instrumente de analiza ale comportamentului consumatorului care sa sustina demersuri de segmentare eficienta. Ofera studentilor posibilitatea de a intelege cum influentele externe de mediu afecteaza planificarea si cum cercetarea si analiza mediului de marketing ajuta in luarea deciziilor. Permite aprofundarea si utilizarea efectiva a elementelor mixului de marketing. Asigura instrumente practice care pot fi utilizate in cadrul organizatiiilor pentru a raspunde nevoilor pietei si ale clientilor. Acest modul se evalueaza printr-un examen.

    Integrated Communications

    Pe parcursul acestui modul, studentii CIM vor aprofunda instrumente de comunicare interna si externa utile in construirea unor relatii durabile cu clientii organizatiilor in care lucreaza. Vor pune in practica si aplica solutii de planificare, planuri de comunicare, planuri de management de produs si de brand care pot sprijini organizatiile sa ofere valoare clientilor.

    Se evalueaza printr-o lucrare de 12 pagini pe care o veti realiza cu ajutorul unui tutore personal desemnat sa va ghideze si sa va raspunda la intrebari.

    Digital Marketing (optional)

    Scopul acestui modul este de a dezvolta abilitatile si cunostintele despre instrumentele si canalele digitale specifice pentru a creste eficacitatea programelor de marketing digital pentru companii. Asigura constientizarea provocarilor si a oportunitatilor din mediul digital si contureaza abilitatile si instrumentele necesare pentru a sprijini si a intensifica activitatile de marketing. Ofera instrumente si cunostinte legate de evaluare si monitorizare si tehnici care ajuta organizatiile sa-si imbunatateasca eficacitatea performantei in practicile de marketing digital.

    Evaluarea acestui modul se va face prin intermediul unui portofoliu prin realizarea caruia va fi necesar sa demonstrati ca ati parcurs materia aplicand tehnici de marketing digital. Pentru dezvoltarea acestuia veti fi sprijiniti de un tutore personal.

    Customer Experience (optional)

    Modulul le va oferi cursantilor CIM instrumente pentru a identifica, monitoriza si creste calitatea experientei clientilor cu scopul imbunatatirii rezultatelor si performantei generale a organizatiei. Parcurgerea acestui modul ofera studentilor instrumente pentru a evalua asteptarile clientilor in diferite contexte si pentru a dezvolta si a pune in practica activitati de marketing care să raspunda acestor asteptari. Asigura studentilor accessul la instrumente si bune practici legate de managementul experientei consumatorilor care sa le permita identificarea celor mai eficiente tehnici de monitorizare si masurare care pot ajuta organizatiile sa imbunatateasca experienta clientilor.

    Modulul se evalueaza printr-o lucrare de 12 pagini. Sunt trei sesiuni de examinare pe an: martie, iunie si decembrie.

    • Aplicare in practica30%
      Concepte, notiuni, teorie30%
      Evaluare 30%
      Prezentare, lectura suplimentara10%

    CAT COSTA?

    Programul de certificare presupune achitarea, integrala sau per modul, a trei tipuri de taxe: taxa de tuition, taxele de evaluare si taxa de membru CIM.

    383.3 £ + TVA

    140 £ / modul
    115 £ – Examen modul Marketing

    Taxa membru CIM: 50 £
    Manuale: 200 £ (optional)





  • Cat dureaza ?

    12 – 15 Luni

    CURSURI CIM

     

    Anunta-ma cand este urmatorul curs!

    Afla mai multe informatii!