185630105135163
  • MARKETING PRIN FACEBOOK

  • Primul curs practic dedicat utilizarii inteligente a instrumentelor Facebook in cadrul strategiilor de marketing a aparut din nevoia de a le oferi tuturor celor care  gestioneaza sau coordoneaza campanii pe Facebook in cadrul activitatilor de marketing digital mai mult sprijin, alaturi de recomandarile cele mai utile venite din experienta, si posibilitatea de a le aplica imediat.   

    Cursul practic de marketing digital „Marketing in actiune” continua asadar, organic, cu „Marketing prin Facebook”, un curs special alcatuit din 4 module de cate trei ore fiecare, care au loc pe parcursul a doua zile. Ne stau alaturi cei mai buni specialisti de la ThinkDigital Romania, reprezentanti Facebook.

    STRUCTURA CURS

    MODUL 1 – Planificare de marketing digital

    Trainer: Oana Sav

    De la obiective de business la obiective de marketing. Cum poti sa faci marketing prin Facebook?
    Obiective in social media.
    Instrumente de analiza, planificare, implementare si control in social media (Facebook).

    MODUL 2 – Introducere in Facebook

    Trainer: Iuliana Ghiorghita

    Instrumente de analiza a traficului.
    Instrumente de analiza a comportamentului online al consumatorilor.
    Identificarea oportunitatilor de promovare online.
    Stabilirea corecta a indicatorilor de performance marketing, in functie de business.
    Marketing prin continut.
    1. Prezentare generala Facebook & Instagram
    oScurt istoric de la lansare pana in prezent
    oCampanii Thinkdigital pe Facebook in 2015
    oStatistici Globale
    oStatistici Romania
    oInstagram

    2.Pagini Facebook
    oPostari
    oInsights
    oAudience Optimization
    oTips & Tricks
    oStudii de caz – Pagini
    oFacebook Apps
    oExercitii practice pe pagini de Facebook

    MODUL 3 – Facebook Ads. Pregatirea unei campanii de succes

    Traineri: Gabriela Bartic si Iuliana Gheroghita

    Stabilirea obiectivelor de campanie
    Definitii & indicatori principali
    Stabilirea parametrilor unei campanii pe Facebook
    Introducere in Facebook Ads
    Elemente de Native Advertising

    //

    Obiective Facebook
    Obiective Instagram
    Ad-uri – Tipuri, Targetare, Placement, Bidding
    Raportarea si interpretarea rezultatelor
    Studii de caz – Ads
    Test grila Facebook
    Exercitii practice Brief, Propunere Plan – Audiente & Formate

    MODUL 4 – Instrumente de Facebook, noutati si legislatie

    Trainer: Gabriela Bartic si Iuliana Gheorghita

    Facebook Tools (instrumente de setare)
    Facebook Newsroom (Canvas, Instant Articles)
    Video Strategy – Facebook & Instagram
    Facebook terms & legal conditions
    Linkuri utile
    Recapitulare

    De ce ai nevoie pentru a participa la acest curs?

    Cunostinte generale despre mediul online;

    Acces la un cont si o pagina de Facebook – personal sau de companie;

    Laptop pentru exercitiile practice.

     

    Unde?

    INTEGRAL PROGRAME EDUCATIONALE – Bucuresti
    Bd. General Gh. Magheru Nr. 41, Et.1, Ap.1, Sector 1

     

    Costuri

    350 LEI + TVA/modul.

    1200 LEI  + TVA/pachet complet, 4 module.

    Pachet special cursanti CIM: 1000 RON.

    Oferta speciala absolventi curs:  Voucher de 40% reducere la inscrierea pe site-ul ICEEfest 2016.

    Traineri

    Oana Sav este coordonator si trainer la Institutul de Marketing din Romania si este consultant la More Marketing Solutions. Are o experienta in marketing si comunicare de peste 15 ani, castigata in calitate de expert sau consultant pe proiecte sau campanii pentru branduri din zona serviciilor financiare de pe piete si segmente de clienti din Romania, Moldova, Ucraina, Spania, Italia, Portugalia, Marea Britanie si SUA.

    Gabriela Bartic  este Marketing Director la ThinkDigital si organizator al conferintelor ICEEfest. Are o experienta in marketing online de peste 10 ani si a gestionat campanii online pentru cele mai importante branduri din Romania.

    Iuliana Ghiorghita este Agency Partner la ThinkDigital. Iuliana are o experienta de peste 8 ani in industria online si de peste 4 ani in campanii de publicitate pe Facebook. A gestionat campanii pentru unele dintre cele mai importante branduri din Romania.

    ThinkDigital este unul din cei 6 reprezentanti FACEBOOK la nivel global.

    TDG (Think Digital Group) activeaza in domeniile media si vanzari online (prin compania ThinkDigital), adtech si programmatic advertising (TailWind / Project Agora) si marketing digital (ForestView) alaturi de publisheri locali importanti si de parteneri globali majori precum Facebook, Skype, Shazam, AppNexus ori Sizmek. Grupul are birouri in 6 tari din Europa Centrala si de Est, precum si in Emiratele Arabe Unite. In Romania, ThinkDigital organizeaza si ICEEfest, unul dintre cele mai importante festivaluri internationale dedicate Innternetului care au loc in regiune.





    Platitorul (obligatoriu)

  • Urmatorul curs

    3 si 4 noiembrie

    CURSURI DE SCURTA DURATA

     

    Anunta-ma cand este urmatorul curs!

    Afla mai multe informatii!