• EVALUAREA CAMPANIILOR DE MARKETING

  • De ce acest curs?

    Managerii de marketing au nevoie sa demonstreze rentabilitatea actiunilor de marketing atat pentru a-si putea sustine bugetul in cadrul board-ului cat si pentru a evalua rezultatele si eficienta campaniilor derulate.  Cursul ofera solutii de cuantificare si evaluare a contributiei marketingului la cresterea valorii afacerii.

    O alta problema cu care se confrunta directorii de marketing este aceea de a evalua care sunt alternativele care contribuie mai bine la realizarea obiectivelor stabilite. Evaluarea impactului initiativelor de marketing asupra performantelor intregii organizatii permite eficientizarea procesului decizional.

    STRUCTURA CURS

    • Cum stim cat de profitabila este o campanie de marketing? Cum o evaluam?

    • Campanii de marketing. Exemple

    • Return on Marketing Investment (ROMI).  Definitie, exemple de calcul

    • Cum determinam vanzarile generate de o campanie de marketing

    • Cum stabilim cheltuielile de marketing care trebuie alocate unei campanii

    • Alte definitii ale indicatorului ROMI

    • Concluzii. Avantaje si dezavantaje. Limite

    • Cum evaluam impactul unei campanii de marketing pe termen lung

    Rezultatele  asteptate

    Cursantii vor acumula cunostinte care sa ii ajute:

    • Sa ia decizii mai bune pentru optimizarea cheltuielilor de marketing si cresterea rezultatelor companiei;
    • Sa dezvolte o abordare eficienta in alocarea resurselor intre diverse campanii;
    • Sa evalueze impactul financiar al cheltuielilor de marketing;
    • Sa descopere cum sa aloce si sa sustina efectiv bugetul de marketing si cum sa comunice succesele obtinute;
    • Sa ia decizii strategice privind achizitia de clienti noi sau mentinerea celor existenti.

    Unde? Cursurile au loc la sediul INTEGRAL PROGRAME EDUCATIONALE – Bucuresti: Bd. General Gh. Magheru Nr. 41, Et.1, Ap.1, Sector 1. Punct de reper: Piata Romana, vis-a-vis de coloane, intre farmacia Catena si Marshal Tourism.

    Cand? Vei gasi toate cursurile in pagina de calendar.

    Pret curs Evaluarea campaniilor de marketing: 450 RON+TVA 

    Cat dureaza? 5 ore, de la 14:00 – la 19:00

    Trainer: Alina Stancu, membru ACCA din 2008 si membru FCCA din 2013.

    Alina Stancu are o experienta de peste 15 ani in domeniul financiar. A detinut pozitii de controlor financiar sau director financiar in diferite companii nationale si multinationale din industria farmaceutica, alimentara, inginerie si proiectare, constructii componente industriale si servicii financiare.

    Detalii si modalitati de plata. Plata se va face prin transfer bancar in contul RO51RZBR0000060013127649, deschis la Raiffeisen Bank, Bucuresti, sucursala Cotroceni, Bd, Vasile Milea 4 pe numele companiei More Marketing Solutions.

    Va rugam sa precizati daca platitorul sunteti dumneavoastra, ca persoana fizica, sau organizatia la care lucrati si sa furnizati toate datele necesare: nume, adresa, CUI sau CNP.

    Pentru a va inscrie trebuie sa completati acest formular. (*obligatoriu)





    Platitorul (obligatoriu)

  • Cand este urmatorul curs?

    21 septembrie

    CURSURI DE SCURTA DURATA

     

    Anunta-ma cand este urmatorul curs!

    Afla mai multe informatii!