ALOCAȚI BUGETUL DE MARKETING FOLOSINDU-VĂ DE DATE.

Creșteți competențele echipei de marketing, abordați marketingul ca investiție în achiziția de noi clienți.

Cum vă ajută?

Echipele de marketing au nevoie să demonstreze rentabilitatea acțiunilor de marketing atât pentru a-și putea susține bugetul în cadrul board-ului, cât și pentru a evalua rezultatele și eficiența campaniilor derulate.  Cursul oferă soluții de cuantificare și evaluare a contribuției marketingului la creșterea valorii afacerii.

O altă problemă cu care se confruntă directorii de marketing este aceea de a evalua care sunt alternativele care contribuie mai bine la realizarea obiectivelor stabilite. Evaluarea impactului inițiativelor de marketing asupra performanțelor întregii organizații permite eficientizarea procesului decizional.

Cursanții vor acumula cunoștințe care să îi ajute:

  • Să ia decizii mai bune pentru optimizarea cheltuielilor de marketing și creșterea rezultatelor companiei;
  • Să dezvolte o abordare eficientă în alocarea resurselor între diverse campanii;
  • Să evalueze impactul financiar al cheltuielilor de marketing;
  • Să descopere cum să aloce și să susțină efectiv bugetul de marketing și cum să comunice succesele obținute;
  • Să ia decizii strategice privind achiziția de clienți noi sau menținerea celor existenți.

Cui se adresează?

Cursul Evaluarea campaniilor de marketing se adresează tuturor celor care doresc să își asigure o bază solidă de instrumente, abordări ale marketingului ca investiție : profesioniști în marketing și comunicare fără pregătire academică sau experientă profesională de specialitate, oameni de vanzări sau din alte arii colaterale: management, finanaciar.

Structură curs

Este un curs interactiv care conține modele și studii de caz. Pe parcursul derulării veți descoperi tehnici de evaluare a campaniilor de marketing, modalități de alocare eficientă a bugetelor de marketing.

  • Cum știm cât de profitabilă este o campanie de marketing? Cum o evaluăm?
  • Campanii de marketing. Exemple;
  • Return on Marketing Investment (ROMI).  Definiție, exemple de calcul;
  • Cum determinăm vânzările generate de o campanie de marketing;
  • Cum stabilim cheltuielile de marketing care trebuie alocate unei campanii;
  • Alte definiții ale indicatorului ROMI;
  • Concluzii. Avantaje și dezavantaje. Limite;
  • Cum evaluăm impactul unei campanii de marketing pe termen lung.

Investiție

Investiția în curs depinde de o serie de factori cum ar fi: durată,  complexitate, grad de customizare, număr de participanți și gradul de specializare a trainerului.

Fiecare program este personalizat, dar în același timp flexibil pentru a răspunde rapid și punctual nevoilor specifice din companii, de la training one-to-one la programe tip Academy.

Abordarea de lucru pe care o recomandăm include câteva etape de analiză a nevoilor și calibrare de soluții, cu etape opționale care pot include evaluarea competențelor de marketing ale echipei, dezvoltarea de proiecte interne cu facilitatori dedicați și pană la programe cu continuitate care includ certificare internațională sau pregătire continuă.

Haideţi să discutăm care ar fi cea mai potrivită soluţie de training!

Progamaţi o discuţie de consiliere!

Număr recomandat de participanți

8- 15

TRAINER

Alina Stancu

Alina Stancu

Nivel curs

Intermediar

Cursuri complementare

Contactați-ne pentru detalii!

Haideți să finalizăm împreună o soluție de training de marketing adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

SCRIEȚI-NE!

Ce spun companiile?

HERBALIFE

Echipa Herbalife își dorea un pachet de training integrat pentru creșterea performaței în dezvoltarea și implementarea programelor de marketing, cu aprofundarea celor mai noi concepte si trenduri de marketing. În afară de dezvoltarea abilităților individuale, scopul training-ului a fost și acela de a alinia echipa în vederea implementării activităților prioritare de marketing integrat identificate astfel.