• Curs introductiv in marketing

    Notiuni de baza in marketing

  • Cursul se adreseaza tuturor celor care au nevoie de o baza  solida de notiuni si instrumente de marketing  care sa-i ajute sa se implice eficient in activitatile de profil din cadrul companiei sau sa intre in zona marketingului din alte domenii conexe: vanzari, relatii cu clientii. Este o varianta care ii poate sprijini pe cei care au intrat recent in departamentele de marketing din alte zone sau fara sa aiba o pregatire academica sau practica.

    Este un curs in care teoria va fi aprofundata  prin exemple, exercitii si studii de caz si care sprijina participantii sa isi insuseasca rapid un set de notiuni  cheie de marketing si un vocabular de termeni de specialitate.

    Nivel de pregatire al participantilor: este un curs introductiv, care nu necesita  cunostinte de specialitate.

    Obiectivele cursului:

    • Insusirea unor notiuni si cunostinte fundamentale de teorie si practica de marketing;
    • Aprofundarea teoriei prin exemple, studii de caz , exercitii practice si teste.
    • Sprijinirea cursantilor cu un set de instrumente operationale si resurse  pe care sa le poata adapta si  utiliza in activitatea practica din organizatiile in care lucreaza.

    Durata cursului si perioada: 2 zile, de la 9:30 la 17:00. 

    STRUCTURA CURS

    Prima zi

    I. Concepte fundamentale. Audit. Obiective.

    1. Ce este marketingul? Rolul si functiile marketingului. Notiuni fundamentale. Marketing in contexte diverse.
    2. De unde pornim intr-o strategie de marketing? Auditul de marketing. Instrumente de audit, surse de date, procese, beneficii,  Competitie. Clienti.
    3. Cum putem sprijini obiectivele organizatiei? De la misiune, viziune, valori si obiective de business la obiective de marketing.

    II. Strategia de marketing

    1. Surse de avantaj competitiv si alternative strategice.
    2. Metode de segmentare, targetare si pozitionare. Exemple si exercitii aplicate.

    A doua zi

    III. Implementare

    1. De la strategie la tactici.
    2. Planurile de comunicare de marketing.
    3. Mixul de marketing. Cei 7 P.
    4. Comunicarea in era digitala. Elemente de marketing online.

    IV. Evaluare si control

    1. Modalitati de evaluare si control. Sustinerea proceselor de vanzare.
    2. Indicatori de performanta. Evaluarea campaniilor de marketing.

     

    Cursantii vor primi un certificat de participare de la Institutul de  Marketing!

    Trainer

    Oana Sav este trainer si coordonatorul Centrului din Romania al Oxford College of Marketing si fondator al Institutului de Marketing. Oana este Chartered Marketer si a studiat la Chartered Institute of Marketing, obtinand Diploma Chartered PostGraduate.





  • Disponibil la cerere

    CURSURI CUSTOMIZATE

     

    Anunta-ma cand este urmatorul curs!

    Afla mai multe informatii!