Certificări de scurtă durată

 

 

 

  • CERTIFICĂRI DE SCURTĂ DURATĂ

    Ce înseamnă certificările de scurtă durată?

    Noile programe de training de marketing ale CIM permit parcurgerea independentă a oricărui modul specializat ca program de formare și certificare scurtă, la care se pot adăuga, opțional, alte module pentru a finaliza un program de certificare de lungă durată.

    Sunt module noi dezvoltate de Chartered Institute of Marketing având în vedere cerințele în schimbare ale companiilor și angajatorilor. Astfel, programele de pregătire ar trebui să vă sprijine să fiți mai pregătiți și mai eficienți în companiile în care lucrați și mai competitivi pe piața muncii.

    Cât durează?

    Un program scurt de certificare poate fi parcurs între 4 și 6 luni.

    Cum se evaluează?

    În funcție de programul ales, evaluarea se face prin realizarea unui plan, lucrare sau portofoliu profesional  și/sau examen scris, susținut la British Council.

  • Durata

    4-6 luni/ 150 ore

    Pret

    De la: 450 £ + TVA

  • Certificare MARKETING STRATEGIC

    Parcurgerea acestui modul sprijină cursanții să adopte o abordare strategică în planificarea de marketing pentru a dobândi și crește avantajul competitiv în organizațiile în care lucrează. Vă veți familiariza cu instrumente de analiză a situației și a problemelor de marketing dintr-o organizație și veți aprofunda tehnici pentru evaluarea contextului intern și extern.

  • Durata

    4-6 luni/ 150 ore

    Pret

    De la: 450 £ + TVA

  • Certificare MASTERING METRICS

    Acest modul analizează importanța gestionării datelor de marketing pentru a lua decizii eficiente.   Prezintă rolul indicatorilor de performanță de marketing în cadrul unei organizații și arată cum  înțelegerea unui set de tehnici de măsurare pot ajuta organizațiile să ajungă la noi insight-uri   și decizii strategice. Veți înțelege cum importanța acordată evaluării și monitorizării, aliniată obiectivelor de business, poate crește  eficacitatea activităților de marketing.

  • Durata

    4-6 luni/ 150 ore

    Pret

    De la: 450 £ + TVA

  • Certificare DIGITAL STRATEGY

    Pe parcursul acestui modul, studenții CIM vor aprofunda informații despre cum pot implementa practici de marketing digital în planificarea strategică de marketing pentru organizațiile în care lucrează. Evidențiază cum înțelegerea și analiză micromediului și a macromediului pot ajută organizațiile să facă față  problemelor care pot apărea în mediul digital și în livrarea obiectivelor, în așa fel încât să poată dezvolta recomandări strategice.

  • Durata

    4-6 luni/ 150 ore

    Pret

    De la: 450 £ + TVA

  • Certificare DRIVING INNOVATION

    Studenții CIM vor învăța pe parcursul acestui modul de ce sunt importante abordarea vizionară și incorporarea inovației în practicile de marketing și cum ar putea ajuta organizațiile în care lucrează să înfrunte provocările unor piețe dinamice și  în schimbare. Se pune accent  pe înțelegerea relației dintre marketing și antreprenoriat  și cum poate  aceasta ajuta organizațiile să livreze soluții de marketing puternice și convingătoare.

  • Durata

    4 luni/ 150 ore

    Pret

    De la: 400 £ + TVA

  • Certificare CUSTOMER EXPERIENCE

    Certificarea Customer Experience le va oferi cursanților CIM instrumente pentru a identificamonitoriza și crește calitatea experienței clienților cu scopul îmbunătățirii rezultatelor și performanței generale a organizației

  • Durata

    4 luni/ 150 ore

    Pret

    De la: 400 £ + TVA

  • Certificare Marketing

    Pe parcursul acestui modul, studenții CIM vor învăța să recunoască importanța marketingului pentru succesul și rezultatele organizațiilor în care lucrează. Modulul oferă informațiile necesare pentru a înțelege rolul funcției de marketing într-o organizație și instrumente de analiză ale comportamentului consumatorului care să susțină demersuri de segmentare eficientă. Oferă studenților posibilitatea de a înțelege cum influențele externe de mediu afectează planificarea și cum cercetarea și analiza mediului de marketing ajută în luarea deciziilor. Permite aprofundarea și utilizarea efectivă a elementelor mixului de marketing. Asigură instrumente practice care pot fi utilizate în cadrul organizatiiilor pentru a răspunde nevoilor pieței și ale clienților. Acest modul se evaluează printr-un examen. 

  • Durata

    4 luni/ 150 ore

    Pret

    De la: 400 £ + TVA

  • Certificare Digital Marketing

    Scopul acestui modul este de a dezvolta abilitățile și cunoștințele despre instrumentele și canalele digitale specifice pentru a crește eficacitatea programelor de marketing digital pentru companii. Asigură conștientizarea provocărilor și a oportunităților din mediul digital și conturează abilitățile și instrumentele necesare pentru a sprijini și a intensifica activitățile de marketing. Oferă instrumente și cunoștințe legate de evaluare și monitorizare și tehnici care ajută organizațiile să-și îmbunătățească eficacitatea performanței în practicile de marketing digital.

    Evaluarea acestui modul se va face prin intermediul unui portofoliu prin realizarea căruia va fi necesar să demonstrați că ați parcurs materia aplicând tehnici de marketing digital. Pentru dezvoltarea acestuia veți fi sprijiniți de un tutore personal. 

  • Durata

    4 luni/ 150 ore

    Pret

    De la: 400 £ + TVA

  • Certificare Integrated Communications

    Pe parcursul acestui modul, studenții CIM vor aprofunda instrumente de comunicare internă și externă utile în construirea unor relații durabile cu clienții organizațiilor în care lucrează. Vor pune în practică și aplica soluții de planificare, planuri de comunicare, planuri de management de produs și de brand care pot sprijini organizațiile să ofere valoare clienților.

    Se evaluează printr-o lucrare de 12 pagini pe care o veți realiza cu ajutorul unui tutore personal desemnat să vă ghideze și să vă răspundă la întrebări.

Scroll Up