• CURSURI CERTIFICARE STRATEGIC MARKETING

CE SE STUDIAZĂ?

Programul scurt de certificare în marketing strategic sprijină cursanții să adopte o abordare strategică în planificarea de marketing pentru a menține un avantaj competitiv pentru organizatiiile în care lucrează.

Prin acest program de training, cursanții vor parcurge toate etapele din cadrul procesului de planificare de marketing de la audit, până la luarea de decizii strategice și implementarea planurilor și le vor aplică în propria organizație. Se vor perfecționa astfel în arii precum gestionarea resurselor interne și folosirea tehnicilor de monitorizare și măsurare, care permit atingerea obiectivelor strategice de marketing.

STRUCTURĂ CURS CERTIFICARE STRATEGIC MARKETING 

Analiza mediului extern

Analiza mediului intern

Analiza informațiilor relevante pentru decizii strategice

Dezvoltarea planului de marketing pentru îndeplinirea obiectivelor organizației

Managementul resurselor pentru implementarea planului strategic;

Monitorizarea, măsurarea și adaptarea  planurilor de marketing  pentru îmbunătățire continuă.

ORAR ȘI PROGRAM DE PREGĂTIRE

Pachetul de training include un program de pregătire teoretică și o etapă practică, în care cursanții realizează un plan de marketing strategic, pe care îl dezvoltă împreună cu tutori din Marea Britanie.

Înainte de a începe lucrarea practică, cursanții parcurg un program de pregătire individuală, cu un  orar  flexibil, care ar trebui să dureze între 8 și 12 săptămâni.

Descărcați orarul cursurilor la zi desfășurate în București. Programul de studiu este completat cu webinare, interacțiuni individuale cu tutori din Marea Britanie și un orar de studiu individual pe platforma de studiu online.

Cele opt sesiuni teoretice ale programului de certificare sunt:

Sesiunea 1 – Analiza mediului extern

Sesiunea 2 – Analiza mediului intern

Sesiunea 3 – Luarea deciziilor strategice

Sesiunea 4 – Dezvoltarea unui plan de marketing strategic

Sesiunea 5 – Informații despre pregătirea lucrării de evaluare (1)

Sesiunea 6 – Managementul resurselor 

Sesiunea 7 – Monitorizare, măsurare și control

Sesiunea 8 – Informații despre pregătirea lucrării de evaluare (2)

CUM SE EVALUEAZĂ MODULUL?

Evaluarea acestui modul se va face printr-un examen de trei ore, bazat pe un plan de marketing, pe care cursanții  îl vor pregăti din timp,  sub îndrumarea tutorilor din Marea Britanie. Pentru că studenții să fie bine pregătiți și să treacă examenul cu succes, se organizează și o simulare de examen înainte de examenul propriu-zis.

CÂT COSTĂ?

450£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adică studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

690£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adică studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la București.

La taxa de curs se adaugă taxa de membru CIM, în valoare de  65£, valabilă un an de zile, taxa de evaluare de 185£ și taxa de supraveghere examen la British Council de 170£. Taxele de curs se vor plăti doar când cursanții aleg să susțină examenul.

Înscrieri doar până pe 20 octombrie!

Ce spun absolvenții despre experiența de studiu într-un program de certificare internațională?

Training-ul CIM m-a ajutat să privesc marketingul mult mai global și să înțeleg că este cheia succesului în majoritatea companiilor.

CIM Diploma in Marketing Profesional

Oana Popescu

Marketing Officer,  Erste Asset Management

 

 

 

 

Cat dureaza?

3-4 luni/ 150 ore

 

Programe scurte certificare

 

Anunta-ma cand este urmatorul curs!

 

Afla mai multe informatii!

Scroll Up