• Certificare de scurta durata MARKETING STRATEGIC

  • CE SE STUDIAZA?

    Programul scurt de certificare in marketing strategic sprijina cursantii sa adopte o abordare strategica in planificarea de marketing pentru a mentine un avantaj competitiv pentru organizatiiile in care lucreaza.

    Prin acest program de training, cursantii vor parcurge toate etapelor din cadrul procesului de planificare de marketing, de la audit, pana la luarea de decizii strategice si implementarea planurilor si le vor aplica in propria organizatie. Se vor perfectiona astfel in arii precum gestionarea resurselor interne si folosirea tehnicilor de monitorizare si masurare, care permit atingerea obiectivelor strategice de marketing.

    APLICARE PRACTICA

    Cunostintele, instrumentele si suportul teoretic vor fi aplicate in practica prin realizarea unui plan de marketing strategic pentru organizatia in care lucreaza cursantii.

    STRUCTURA

     

    ORAR SI PROGRAM DE PREGATIRE

    Pachetul de training include un program de pregatire teoretica si o etapa practica, in care cursantii realizeaza un plan de marketing strategic, pe care il dezvolta impreuna cu tutori din Marea Britanie.

    Inainte de a incepe lucrarea practica, cursantii parcurg un program de pregatire individuala, cu un  orar  flexibil, care ar trebui sa dureze intre 8 si 12 saptamani. Veti gasi orarul la acest link si calendarul cu evenimentele si cursurile noastre aici.

    Cele opt sesiuni teoretice ale programului de certificare sunt:

    Sesiunea 1 – Analiza mediului extern

    Sesiunea 2 – Analiza mediului intern

    Sesiunea 3 – Luarea deciziilor strategice

    Sesiunea 4 – Dezvoltarea unui plan de marketing strategic

    Sesiunea 5 – Informatii despre pregatirea lucrarii de evaluare (1)

    Sesiunea 6 – Managementul resurselor 

    Sesiunea 7 – Monitorizare, masurare si control

    Sesiunea 8 – Informatii despre pregatirea lucrarii de evaluare (2)

    CUM SE EVALUEAZA MODULUL?

    Evaluarea acestui modul se va face printr-un examen de trei ore, bazat pe un plan de marketing, pe care cursantii  il vor pregati din timp,  sub indrumarea tutorilor din Marea Britanie. Pentru ca studentii sa fie bine pregatiti si sa treaca examenul cu succes, se organizeaza si o simulare de examen inainte de examenul propriu-zis.

    CAT COSTA?

    430£ + TVA, taxa de curs pentru varianta distance learning, adica studiul prin platforma de elearning Oxford College of Marketing.

    670£ + TVA, taxa de curs pentru varianta de studiu blended learning, adica studiul prin platforma de elearning combinat cu o serie de cursuri intensive la zi, care au loc la Bucuresti.

    La taxa de curs se adauga taxa de membru CIM, in valoare de  50£, valabila un an de zile, taxa de evaluare de 180£ si taxa de supraveghere examen la British Council de 170£. Taxele de curs se vor plati doar cand cursantii aleg sa sustina examenul.

     

  • Cat dureaza?

    4 – 6 luni

    CERTIFICARI DE SCURTA DURATA

     

    Anunta-ma cand este urmatorul curs!

    Afla mai multe informatii!